Zgubiłam naklejke z dowodu ...:(

Data: 2012-02-20 15:19:25
Autor: Leszek Kowalski
Zgubiłam naklejke z dowodu ...:(

Użytkownik "Kamila" <kamila08@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jhr51d$be6$1inews.gazeta.pl...
Czy da się w urzędzie załatwić samą najklejke z dowodu tą co się na szybe nakleja??
Kurcze wiatr był poslizgnełam się i wypadła :(( I nie moge znalezc..a nowych tablic sie nie opłaca :(

Karta pojazdu + DR. Odpowiednie podanie o wtórnik nalepki legalizacyjnej na szybe. Płacisz niecałę 20zł (dwa lata temu tyle kosztowało). O dziwo nalepke drukują na miejscu w WK, więc nie trzeba długo czekać i dwa razy chodzić.

Leszek Kowalski

Zgubiłam naklejke z dowodu ...:(