Zgubilem alternator ;-)

Data: 2009-04-07 09:40:55
Autor: Piotr
Zgubilem alternator ;-)
Hej
Ale dzisiaj moi koledzy mieli ubaw - dojechalem dzis rano do pracy ale zajrzalem pod maske bo wydawalo mi sie ze cos z pradem jest nie tak (radio przestawalo grac, pompa paliwa wolniej chodzila - slychac ja u mnie). Zajrzalem pod maske i .... nie ma alternatora ;-))))) Wczoraj wieczorem cos mi stuknelo ale myslalem ze to kamien na drodze.

Golf III

:-D

Piotr

Data: 2009-04-07 08:43:13
Autor: kamil
Zgubilem alternator ;-)

"Piotr" <p_1974@nospam.tlen.pl> wrote in message news:grf029$bl$1inews.gazeta.pl...
[...]

Moze nie mial juz oleju do oznaczenia terenu i wyrzucil co tam mial pod reka? :)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-04-07 08:45:42
Autor: Peter von Beerpuszken
Zgubilem alternator ;-)
On 7 Kwi, 09:40, Piotr <p_1...@nospam.tlen.pl> wrote:
[...]

Eeetam...ja zgubiłem kiedys zbiornik paliwa :-D Tylko niestety auto
zaraz stanęło... bez paliwa nie wiedząc czemu jechać nie chce...

Data: 2009-04-07 09:45:41
Autor: bratPit[pr]
Zgubilem alternator ;-)

[...]

spoko, gorsze rzeczy ludzie gubią, kiedyś na skrzyżowaniu widziałem kawałek [tak 1/3] ...tarczy hamulcowej... ;-)
brat

Data: 2009-04-07 16:14:33
Autor: zinek
Zgubilem alternator ;-)

Użytkownik "bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:grf0b9$1ib$1inews.gazeta.pl...

[...]

ja bylem swiadkiem jak koles polos zgubil od favoritki - co prawda juz jechal na holu - ale zawsze ;)

Data: 2009-04-07 10:38:31
Autor: Madafaka
Zgubilem alternator ;-)
A kontrolka ladowania przeciez chyba swiecila cala droge jak jechales?

Data: 2009-04-07 11:29:54
Autor: Piotr
Zgubilem alternator ;-)
Madafaka pisze:
A kontrolka ladowania przeciez chyba swiecila cala droge jak jechales?

No wlasnie nie swiecila sie i to mnie dziwi. Moze dlatego ze dwa kable, ktore wychodza z alternatora (jeden ten gruby do ladowania i drugi cienki - jakis pomocniczy) sie urwaly i nie bylo zamknietego obiegu? Ale   moze ktos kto sie zna sie wypowie.

Piotr

Data: 2009-04-07 11:34:33
Autor: Gabriel'Varius'
Zgubilem alternator ;-)
Użytkownik Piotr napisał:

Madafaka pisze:

[...]

A nie zgubiles kontrolki ladowania :-) :P
sory nie moglem sie powstrzymac :-)

        -- -- -- -- -- > www.varius.jawnet.pl/fotki <-- -- -- -- --
                Oskar Wilde

Data: 2009-04-07 12:32:22
Autor: yabba
Zgubilem alternator ;-)
Użytkownik "Madafaka" <m@a.pl> napisał w wiadomości news:grf2ud$v00$1srv.cyf-kr.edu.pl...
A kontrolka ladowania przeciez chyba swiecila cala droge jak jechales?

Obwód kontrolki ładowania zamyka się przez regulator napięcia. Gdy regulator wypadł razem z alternatorem, to pourywał kable i obwód kontrolki nie był zamknięty.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2009-04-07 12:30:23
Autor: yabba
Zgubilem alternator ;-)
Użytkownik "Piotr" <p_1974@nospam.tlen.pl> napisał w wiadomości
[...]

Od zawsze było wiadomo, że VW są niezawodnymi samochodami. Nawet jak zgubi pół silnika to jedzie dalej. :)

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2009-04-08 08:54:32
Autor: Salata
Zgubilem alternator ;-)
Piotr pisze:
[...]

Tak z ciekawosci. Zakladam, ze golfik jest na ropke. Jezeli to benzyna to jaki tam trzymasz aku, ze tyle napiecia miales?

Marcin (185263)

www.mstop.pl/www.nabiciwmbank.pl

Data: 2009-04-08 11:12:53
Autor: kamil
Zgubilem alternator ;-)

"Salata" <salata@wytnij_tu.poczta.fm> wrote in message news:grhhlu$qnk$2inews.gazeta.pl...
Piotr pisze:

Tak z ciekawosci. Zakladam, ze golfik jest na ropke. Jezeli to benzyna

golfik? ropka? w przedszkolach internecik teraz maja?  ;-)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-04-08 12:02:52
Autor: Nex@pl
Zgubilem alternator ;-)
Salata pisze:
Piotr pisze:
[...]

Na 60Ah przejechałem silnikiem 1.8, jakieś 150km, ale głównie trasa.

Data: 2009-04-09 07:14:23
Autor: Piotr
Zgubilem alternator ;-)

Tak z ciekawosci. Zakladam, ze golfik jest na ropke. Jezeli to benzyna to jaki tam trzymasz aku, ze tyle napiecia miales?

Benzyna - 1.4 przejechalem okolo 60 km (tyle mam do pracy) ze swiatlami i grajacym radiem. Akumulator mam 55 Ah.

Piotr

Zgubilem alternator ;-)