Zgubilem alternator ;-)

Data: 2009-04-07 12:30:23
Autor: yabba
Zgubilem alternator ;-)
Użytkownik "Piotr" <p_1974@nospam.tlen.pl> napisał w wiadomości
news:grf029$bl$1inews.gazeta.pl...
Hej
Ale dzisiaj moi koledzy mieli ubaw - dojechalem dzis rano do pracy ale
zajrzalem pod maske bo wydawalo mi sie ze cos z pradem jest nie tak (radio
przestawalo grac, pompa paliwa wolniej chodzila - slychac ja u mnie).
Zajrzalem pod maske i .... nie ma alternatora ;-))))) Wczoraj wieczorem
cos mi stuknelo ale myslalem ze to kamien na drodze.

Golf III

Od zawsze było wiadomo, że VW są niezawodnymi samochodami. Nawet jak zgubi pół silnika to jedzie dalej. :)

--
Pozdrawiam,

yabba

Zgubilem alternator ;-)