Zgubilem alternator ;-)

Data: 2009-04-08 08:54:32
Autor: Salata
Zgubilem alternator ;-)
Piotr pisze:
Hej
Ale dzisiaj moi koledzy mieli ubaw - dojechalem dzis rano do pracy ale zajrzalem pod maske bo wydawalo mi sie ze cos z pradem jest nie tak (radio przestawalo grac, pompa paliwa wolniej chodzila - slychac ja u mnie). Zajrzalem pod maske i .... nie ma alternatora ;-))))) Wczoraj wieczorem cos mi stuknelo ale myslalem ze to kamien na drodze.

Golf III

:-D

Piotr

Tak z ciekawosci. Zakladam, ze golfik jest na ropke. Jezeli to benzyna to jaki tam trzymasz aku, ze tyle napiecia miales?

Marcin (185263)

www.mstop.pl/www.nabiciwmbank.pl

Data: 2009-04-08 11:12:53
Autor: kamil
Zgubilem alternator ;-)

"Salata" <salata@wytnij_tu.poczta.fm> wrote in message news:grhhlu$qnk$2inews.gazeta.pl...
Piotr pisze:

Tak z ciekawosci. Zakladam, ze golfik jest na ropke. Jezeli to benzyna

golfik? ropka? w przedszkolach internecik teraz maja?  ;-)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-04-08 12:02:52
Autor: Nex@pl
Zgubilem alternator ;-)
Salata pisze:
Piotr pisze:
[...]

Na 60Ah przejechałem silnikiem 1.8, jakieś 150km, ale głównie trasa.

Data: 2009-04-09 07:14:23
Autor: Piotr
Zgubilem alternator ;-)

Tak z ciekawosci. Zakladam, ze golfik jest na ropke. Jezeli to benzyna to jaki tam trzymasz aku, ze tyle napiecia miales?

Benzyna - 1.4 przejechalem okolo 60 km (tyle mam do pracy) ze swiatlami i grajacym radiem. Akumulator mam 55 Ah.

Piotr

Zgubilem alternator ;-)