Zgubiłem kufer Kappa

Data: 2013-06-11 07:43:17
Autor: vicctor
Zgubiłem kufer Kappa
Witam,

Dzisiaj rano w drodze do pracy odpadł mi kufer Kappa z moto w okolicy skrzyżowania Warszawskiej i J.Pawła w Poznaniu.
Kierowca jadący za mną powiedział, że kufer podniósł z drogi człowiek jadący Fiestą.
Kufer pewnie się już do niczego nie nadaje, ale miałem w nim uchwyty dla pasażera których teraz (jako że nie mam kufra) bardzo mi będzie brakowało.

Proszę, popytajcie znajomych, a może ten kto podniósł kufer jest też na forum. Rzecz jasna stawiam na prawdę wielkie PIWO za pomoc!

Z góry dzięki

Zgubiłem kufer Kappa