Zgubiona tablica

Data: 2010-02-22 11:24:51
Autor: --=olo=--
Zgubiona tablica
Witam
Została zgubiona 1 tablica. Jaka jest procedura wyrobienia nowej?

-- =olo=--

Data: 2010-02-22 12:11:11
Autor: Paweł W.
Zgubiona tablica

Użytkownik "-- =olo=-- " <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hltmmt$per$1nemesis.news.neostrada.pl...
Witam
Została zgubiona 1 tablica. Jaka jest procedura wyrobienia nowej?

-- =olo=--

IdĽ tam gdzie wyrabiałe¶ star±.

p.

Data: 2010-02-22 13:12:27
Autor: Marcus Wright
Zgubiona tablica
Użytkownik "-- =olo=-- " <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hltmmt$per$1nemesis.news.neostrada.pl...
Witam
Została zgubiona 1 tablica. Jaka jest procedura wyrobienia nowej?

Tam gdzie wyrabiałe¶ tablicę. Dostaniesz i wypełnisz wniosek o wydanie wtórnika. Z takim czym¶ pokazujesz się Policji przy potencjalnej kontroli. Zapłacisz za to około 60 PLN.

Data: 2010-02-22 16:36:56
Autor: michawar
Zgubiona tablica

Tam gdzie wyrabiałe¶ tablicę. Dostaniesz i wypełnisz wniosek o wydanie wtórnika. Z takim czym¶ pokazujesz się Policji przy potencjalnej kontroli. Zapłacisz za to około 60 PLN.
Tak pięknie to nie jest.
W praktyce to będziesz musiał oddać tablicę która Ci pozostała, wyrobić now±
tablice rejestracyjn± (na stary numer rejestracyjny) i nowy dowód rejestracyjny.
Na ten czas dostaniesz numery tymczasowe i tymczasowy dowód rejestracyjny.
Bezpieczniej jest wyrobić nowe numery rejestracyjne ale to się wi±że z
załatwianiem formalno¶ci w firmie ubezpieczeniowej. Ja osobi¶cie po¶więciłbym
więcej czasu i zdecydował się na wariant z nowymi numerami.

Data: 2010-02-22 20:59:44
Autor: K
Zgubiona tablica
W dniu 22-02-2010 16:36, michawar pisze:

[...]
Pozdrawiam

ktos cie oklamal.

Data: 2010-02-22 16:58:07
Autor: Massai
Zgubiona tablica
-- =olo=-- wrote:

Witam
Została zgubiona 1 tablica. Jaka jest procedura wyrobienia nowej?

Ja to bym dla pewno¶ci poszedł na policję i powiedział że nie wiem czy
zgubiłem czy ukradli.

2 tygodnie temu na mojego te¶cia napadły bandziory, monitoring ich
samochód wyłapał - na kradzionej tablicy.

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-02-22 17:15:25
Autor: to
Zgubiona tablica
Massai wrote:

Została zgubiona 1 tablica. Jaka jest procedura wyrobienia nowej?

Ja to bym dla pewności poszedł na policję i powiedział że nie wiem czy
zgubiłem czy ukradli.

2 tygodnie temu na mojego teścia napadły bandziory, monitoring ich
samochód wyłapał - na kradzionej tablicy.

Myślisz, że to Ci sami i cofnęli się w czasie?

--
cokolwiek

Data: 2010-02-22 20:18:34
Autor: Massai
Zgubiona tablica
to wrote:

Massai wrote:

> wiem czy zgubiłem czy ukradli.
> samochód wyłapał - na kradzionej tablicy.

Myślisz, że to Ci sami i cofnęli się w czasie?

A ty sądzisz że tylko oni mogli na taki pomysł wpaść?

Ślepy i głuchy jesteś, że nie słyszałeś choćby o tankowaniu na
cudze tablice?

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-02-22 20:48:19
Autor: to
Zgubiona tablica
Massai wrote:

> czy zgubiłem czy ukradli.
> samochód wyłapał - na kradzionej tablicy.

Myślisz, że to Ci sami i cofnęli się w czasie?

A ty sądzisz że tylko oni mogli na taki pomysł wpaść?

Na jaki? Cofnięcia się w czasie?

Ślepy i głuchy jesteś, że nie słyszałeś choćby o tankowaniu na cudze
tablice?

Nie jestem, ale zastanawia mnie w jaki sposób ew. ślepota miałaby mi przeszkadzać w słyszeniu...

--
cokolwiek

Data: 2010-02-22 21:04:33
Autor: K
Zgubiona tablica
W dniu 22-02-2010 11:24, -- =olo=-- pisze:
Witam
Zosta�a zgubiona 1 tablica. Jaka jest procedura wyrobienia nowej?

-- =olo=--

policje pomijasz, bo nic tam nie zalatwisz -> idziesz do WK -> wypelniasz druk i zaznaczasz czy obie tablice czy jedna (jesli masz tablice tzw nie unijne z flaga PL, to musisz wyrobic dwie) -> wpisujesz krotkie info w jakich okolicznosciach zaginela ci tablica (czyli "mozliwe ze zgubilem" -> placisz 51 pln i dostajesz kwitek na okolicznosc policji -> po kilku dniach zglaszasz sie po nowa tablice -> dostajesz pieczatke do DR o wydanym wtorniku tablicy.

Data: 2010-02-22 21:39:09
Autor: michawar
Zgubiona tablica

okolicznosc policji -> po kilku dniach zglaszasz sie po nowa tablice -> dostajesz pieczatke do DR o wydanym wtorniku tablicy.
Niestety kolega nie ma racji. Na tablicy jest jeszcze naklejka której numer musi
się zgadzać z numerem dowodu rejestracyjnego. Dlatego przy wyrobieniu dodatkowej
tablicy nie dostaniesz już naklejki. Dowód rejestracyjny musi być wymieniony i
dostaniesz stary numer rejestracyjny ale już z numerem nowego dowodu
rejestracyjnego na naklejce. Przerobione w praktyce.

Data: 2010-02-22 22:59:21
Autor: K
Zgubiona tablica
W dniu 22-02-2010 21:39, michawar pisze:

[...]

naklejke naklejaja ci na istniejaca i nowa tablice przy jej wydawaniu. misiu przerabialem to nie caly rok temu. nie sadze aby przez ten czas ktos wpadl na pomysl wymiany DR przy zgubionej tablicy. zadzwon moze do WK albo niech kolega kolegi kolezanki matki opowie jesczcze raz ta historie.

Data: 2010-02-23 13:26:21
Autor: Michał Gut
Zgubiona tablica
[...]

potwierdzam - jedna tablica do wyrobienia

Zgubiona tablica