Zgubiona tablica

Data: 2010-02-22 16:58:07
Autor: Massai
Zgubiona tablica
-- =olo=-- wrote:

Witam
Zosta³a zgubiona 1 tablica. Jaka jest procedura wyrobienia nowej?

Ja to bym dla pewno¶ci poszed³ na policjê i powiedzia³ ¿e nie wiem czy
zgubi³em czy ukradli.

2 tygodnie temu na mojego te¶cia napad³y bandziory, monitoring ich
samochód wy³apa³ - na kradzionej tablicy.

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-02-22 17:15:25
Autor: to
Zgubiona tablica
Massai wrote:

Została zgubiona 1 tablica. Jaka jest procedura wyrobienia nowej?

Ja to bym dla pewności poszedł na policję i powiedział że nie wiem czy
zgubiłem czy ukradli.

2 tygodnie temu na mojego teścia napadły bandziory, monitoring ich
samochód wyłapał - na kradzionej tablicy.

Myślisz, że to Ci sami i cofnęli się w czasie?

--
cokolwiek

Data: 2010-02-22 20:18:34
Autor: Massai
Zgubiona tablica
to wrote:

Massai wrote:

> wiem czy zgubiłem czy ukradli.
> samochód wyłapał - na kradzionej tablicy.

Myślisz, że to Ci sami i cofnęli się w czasie?

A ty sądzisz że tylko oni mogli na taki pomysł wpaść?

Ślepy i głuchy jesteś, że nie słyszałeś choćby o tankowaniu na
cudze tablice?

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-02-22 20:48:19
Autor: to
Zgubiona tablica
Massai wrote:

> czy zgubiłem czy ukradli.
> samochód wyłapał - na kradzionej tablicy.

Myślisz, że to Ci sami i cofnęli się w czasie?

A ty sądzisz że tylko oni mogli na taki pomysł wpaść?

Na jaki? Cofnięcia się w czasie?

Ślepy i głuchy jesteś, że nie słyszałeś choćby o tankowaniu na cudze
tablice?

Nie jestem, ale zastanawia mnie w jaki sposób ew. ślepota miałaby mi przeszkadzać w słyszeniu...

--
cokolwiek

Zgubiona tablica