Zgubione/znalezione

Data: 2011-09-07 12:55:04
Autor: Daniel Kowalski
Zgubione/znalezione
W dniu 2011-09-07 11:43,  jacekplacek pisze:
Zdarza się, że ktoś coś "posieje", czy to pod wodą, czy na brzegu. Na
większości nurkowisk takie zguby oddawane są albo natychmiast, albo szukamy
właściciela np. poprzez fora internetowe:
http://forum-nuras.com/viewforum.php?f=7
Myślę, że to dobrze, że nurkowie są w takich sprawach solidarni i uczciwi a
przywłaszczających cudze kanalii jest niewiele. Czasem strata bywa niewielka od
strony finansowej a mocno upierdliwa od praktycznej. Pamiętam na Pogorii III,
kiedy jednemu z nurków odpiął się komputer: prawie wszyscy obecni weszli
bezinteresownie do wody, by zgubę pomóc odzyskać.
Ciekaw jestem, co sądzicie o osobie, która znajdzie pod wodą zgubę, wie do kogo
należy a nie nie chce oddać, bo wymyśla, że jej się należy i koniec?

Tak nieco odbiegając od tematu: jestem ciekaw, kiedy jakiś nuras zakosi mi zdeponowane stage z jaskini lub kopalni ;-)
PS> Przywłaszczyć sprzęt można jedynie w sytuacji, gdy nikt się po niego nie zgłosił po wykorzystaniu wszystkich możliwości (fora, mailing). W innym wypadku to zwykłe złodziejstwo...

Zgubione/znalezione