Zgubiony dowód a BIK

Data: 2009-10-05 06:41:40
Autor: schliesky
Zgubiony dowód a BIK
On Oct 3, 10:52 pm, schliesky <thisisnotr...@mail.pl> wrote:
Zastanawiam się czy wycofać zastrzeżenie dowodu, ale trochę zastanawia
mnie ten zbieg okoliczności, że zastrzegłem i od razu przyszedł dowód.
Jak myślicie?

Człowiek z  http://dokumentyzastrzezone.pl/  radzi jednak, żeby dowód
wyrobić nowy... Chyba tak zrobię, gdyby znalazł się szybko to bym dał
sobie spokój... Ech, dodatkowa robota :-/

Data: 2009-10-05 21:38:19
Autor: eg
Zgubiony dowód a BIK
Człowiek z  http://dokumentyzastrzezone.pl/  radzi jednak, żeby dowód

Swoja droga nie sadzicie ze baza dokumentow zastrzezonych powinna byc publicznie dostepna, chocby mozliwosc sprawdzenia w necie. W koncu przychodzi do mnie gosc wynajac mieszkanie i jak mam sie upewnic, ze to prawdziwy kowalski a nie ktos kto sie za niego podaje? Sprawdzenie oczywiscie tylko po numerze, bez wyswietlania danych wlasciciela dokumentu.

Data: 2009-10-06 00:07:25
Autor: schliesky
Zgubiony dowód a BIK
On Oct 5, 9:38 pm, "eg" <ege...@wp.pl> wrote:
> [...]

prawdziwy kowalski a nie ktos kto sie za niego podaje? Sprawdzenie
oczywiscie tylko po numerze, bez wyswietlania danych wlasciciela dokumentu.

Możesz podpisać z nimi umowę:
http://dokumentyzastrzezone.pl/index.php?option=com_content&task=category&sectionid=10&id=28&Itemid=62

może jest jakaś firma, która ma taką umowę i za jakąś opłatą sprawdza?
Inna sprawa, że jest jeszcze opcja, że ktoś może się posługiwać
podrobionym dowodem, wtedy już ci i ta baza nie pomoże.

Zgubiony dowód a BIK