Zgubiony dowód a BIK

Data: 2009-10-05 21:22:18
Autor: Marcin Kuczera
Zgubiony dowód a BIK

Miałem podobną sytuacje... tyle ze zgubiłem przy okazji KK Citi (VISA)..
A ponieważ połapałem się że nie mam dowodu i karty po dość długim czasie, z KK nic nie zniknęło (karta ze zdjęciem) to myślałem że to jakiś galotach na dnie szafy leży..

Do czasu aż się nie okazało że "zawarłem" 2 umowy z Heyah na Heyah MIX.
No nic, zgłoszone, ale przy okazji musze zerknąć do BIKu.

Tak pozatem to trzeba być ćwierćdebilem żeby robić wałek na skradziony/znaleziony dowód. W końcu ktoś tę umowę ze strony operatora/sklepu/banku podpisał, to bezinteresownie raczej się nie podłożył. Jak go policja przeciągnie pod kilem to wyśpiewa kto to taki mądry go do tego namówił...

Marcin

Data: 2009-10-06 00:03:32
Autor: schliesky
Zgubiony dowód a BIK
On Oct 5, 9:22 pm, Marcin Kuczera <mar...@usun-to.leon.pl> wrote:

[...]

Wiesz, zdarzają się debile, którzy robią przewały na allegro na
własnych danych. Dużo jest idiotów na tym świecie, więc lepiej im nie
pomagać.

Zgubiony dowód a BIK