Zgubiony katalog.

Data: 2009-12-31 13:52:28
Autor: d530
Zgubiony katalog.

"Konkon" <dzesi_sramnaspam@klub.chip.pl> wrote in message news:4b3c9d6anews.home.net.pl...
Nie wiem czy to akurat ta grupa ale gdzie pytać ?
Kuzyn nagrywał mi zdjęcia i filmiki ze wspólnych swiąt.I chyba cos skopał wypalając.Ale nie to jest tu ciekawe.
Przyjeżdżam do domu.Wkładam płytę do napedu laptopa i widzę dwa katalogi: Filmy i Zdjecia.Oglądam pliki i wszystko jest o.k.Choc juz wtedy trochę wolno czyta.
Wstaje rano a tu brak na DVD katalogu Zdjecia.Juz tylko folder Filmy widać.
Ale przecież wieczorem widziałem jeszcze fotki nawet przeglądając je.Sprawdzam trzy napędy i żaden juz nie widzi tego folderu.
Jak myślicie jest to jeszcze do odzyskania ?

Spróbował bym w napędzie, w którym płytka była wypalana.

Zgubiony katalog.