Zgubiony smartfon

Data: 2012-03-15 12:47:56
Autor: Ewa Grotowska
Zgubiony smartfon
Zgubilam smartfon Samsung Galaxy S2. Zastrzeglam karte i zglosilam na policji ale powiedziano mi ze niewielkie szanse na odzyskanie.
Podobno jednak te smartfony maja wbudowane cos takiego ze operator może namierzyc urzadzenie nawet jeśli karta zostala wyjeta a wstawiona inna. Czy to może być prawda? Gdzie jeszcze mogę interweniowac aby odzyskac smartfon. Może ktos podpowie.
Pozdro
Ewa

Data: 2012-03-15 12:52:25
Autor: Waldek Godel
Zgubiony smartfon
Dnia Thu, 15 Mar 2012 12:47:56 +0000 (UTC), Ewa Grotowska napisał(a):

[...]

Jeżeli to nie zostało uaktywnione wcześniej, to zapomnij.
Można znaleźć telefon po numerze IMEI, bo telefon złasza ten numer logując
się do sieci, ale nikt nie ruszy palcem, żeby szukać zgubiony telefon. Jakby został skradziony podczas rozboju, to może byłoby 10% szans, że
policja się tym zajmie. Maksymalnie 10%, bo niestety, jak bandyta obił już
raz komuś twarz, to może obić jeszcze raz, po co ryzykować, statystyki
wykrywalności nabije się inaczej, aresztując pryszczersów ściągajacych
muzykę z sieci albo susząc w krzakach.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Android dotarł do sciany..... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2012-03-15 13:08:46
Autor: Ewa Grotowska
Zgubiony smartfon
Jeżeli to nie zostało uaktywnione wcześniej, to zapomnij.
Można znaleźć telefon po numerze IMEI, bo telefon złasza ten numer logując
się do sieci,

Nie wiem czy zostalo uaktywnione bo rodzice chyba tego nie zrobili. A czy
jesli ktos znalazl tel. i wyrzucil karte simm a potem wlozy jakas inna
powiedzmy za pol roku czy jest szansa na znalezienie telefonu nawet jesli nie
bylo takiej aktywacji?
Ewa

Data: 2012-03-15 13:17:32
Autor: Waldek Godel
Zgubiony smartfon
Dnia Thu, 15 Mar 2012 13:08:46 +0000 (UTC), Ewa Grotowska napisał(a):

[...]

Po numerze IMEI szanse zawsze są w każdym telefonie. Problem w tym, że nikt
tego nie zrobi.
Inne sposoby bez wcześniejszej aktywacji nie zadziałają.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"geohot to troche narcyz i mitoman" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2012-03-15 15:25:35
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Zgubiony smartfon
Dnia 2012-03-15, o godz. 13:17:32
Waldek Godel <nospam@youreholdingitwrong.org> napisał(a):

Po numerze IMEI szanse zawsze są w każdym telefonie. Problem w tym,
że nikt tego nie zrobi.

Czasami zrobi. Podczas "rutynowej" kontroli kierowców i różnego
rodzaju dresiarzy zdarza się że policjanci proszą też o IMEI telefonu i
sprawdzają w bazie skradzionych. Dwukrotnie mi się to zdarzyło - raz
Warszawie i raz pod Rzeszowem.

Zdrówko

Data: 2012-03-15 14:36:14
Autor: Waldek Godel
Zgubiony smartfon
Dnia Thu, 15 Mar 2012 15:25:35 +0100, Maciek BabciaDobosz napisał(a):

[...]

Kradzionych. Nie zgubionych.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Za jednym smartphonem z Androidem nie stloi zaden zysk dla google" - Paweł

Data: 2012-03-16 20:05:50
Autor: TGor
Zgubiony smartfon
On 2012-03-15 15:25, Maciek Babcia Dobosz wrote:

> Dwukrotnie mi się to zdarzyło - raz
> Warszawie i raz pod Rzeszowem.
>
> Zdrówko

Znaczy posła okradli, albo "procka". ;-)

--
Pozdr., TG
"Ty sam jesteś pomnikiem głupi szczylu."

Data: 2012-03-16 19:07:33
Autor: Waldek Godel
Zgubiony smartfon
Dnia Fri, 16 Mar 2012 20:05:50 +0100, TGor napisał(a):

Znaczy posła okradli, albo "procka". ;-)

Raczej po prostu misiek niczego nie znalazł i usiłował się przypieprzyć o
cokolwiek. Wtedy różne śmieszne rzeczy się zdarzaja. Np. niekiedy próbują
kontrolować homologację CB.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Szkoda ze zaden windows mobile nie odtworzy zdjecia z cyfrowki ... - Paweł

Data: 2012-03-17 13:48:44
Autor: TGor
Zgubiony smartfon
On 2012-03-16 20:07, Waldek Godel wrote:

kontrolować homologację CB.

Tego nie przeszedłem, ale wymuszenie łapówki ze 2 razy. Jakoś nie uległem.

Data: 2012-03-18 08:52:25
Autor: Pszemol
Zgubiony smartfon
"MaciekBabciaDobosz" <babcia@jewish.org.pl> wrote in message news:20120315152535.7ab1cab9babcia-workstation...
[...]

Żartujesz??? :-)) A co jeśli powiedziałbyś im spadać na drzewo?
W końcu to kontrola drogowa a nie łapanka: jakie mają uzasadnione
podejrzenia że ukradłeś telefon ?

Data: 2012-03-18 17:05:52
Autor: Ramid
Zgubiony smartfon
Mobile Tracker - technologia stosowana w telefonach komórkowych w celu zabezpieczenia przed kradzieżą. Najbardziej popularna jej forma działa następująco: po kradzieży w momencie zmiany karty SIM w telefonie określa on swoje położenie na podstawie trzech anten telekomunikacyjnych znajdujących się w pobliżu i wysyła informacje do wcześniej zdefiniowanych odbiorców (max 5). W informacji, którą otrzyma odbiorca, znajdzie się numer IMEI urządzenia, oraz jego numer telefonu, który pozwoli na ustalenie nowego właściciela. Obecnie ta technologia jest używana jedynie w telefonach marki Samsung.
* * *
Prawde mowiac jakos nie bardzo w to wierze. I Ty Ewo tez nie wierz temu za bardzo. Nawet jesli cos takiego istnieje to moge nowy zestaw startowy na karte kupic w np. Rossmanie i nie rejestrowac bo po co. Takze nawet jesli smartfon wysle taka informacje to nie poda przeciez dokladnego adresu ani operatorowi ani policji a jedynie IMEI a nr karty plus informacje ze tel. jest uzywany w danym miescie. Nie wiem czy operator moze tel wylaczyc zdalnie.
Kradzieze sie zdarzaja jak i zguby. Sam w autobusie padlem ofiara kradziezy. I nie ma znaczenia czy sie ma 10 czy 100 lat. Skoro Ewa pisze ze w pracy chciala sie pochwalic to mniemam ze ma powyzej 18. Inna sprawa jest fakt jak napisal moj poprzednik ze za rok np. beda juz S3, czy S4 wiec ten S2 bedzie spadal na wartosci i nikt nie bedzie go szukal. Co do sprzedazy w jakiejs budce to nie wiem bo jak ja swoj stary sprzedawalem musialem dac caly komplet z pudelkiem i spisali mnie z dowodu jeszcze.
Ewa odzaluj tel i na drugi raz uwazaj bardziej. Smartfon chyba juz przepadl. A policja ma za duzo pracy zeby szukac czegos takiego co ma niska szkodliwosc spoleczna. Kradziezy ze udowodnia a jedynie gdyby jakims cudem znalezli goscia to mozna jedynie zarzucic przywlaszczenie a i tak nie do konca bo mozna powiedziec ze wczoraj sie w krzakach znalazl i wlasnie za godz, mialem go zaniesc na policje. Ramid

Data: 2012-03-18 12:31:37
Autor: Pszemol
Zgubiony smartfon
"Ramid" <ramid@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:jk54lg$90f$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zgłosić/zarejestrować na policji warto, bo często łapią jakąś grupę rabusiów
którzy nie upłynnili jeszcze zrabowanych skarbów i mając numery seryjne
odnotowane w bazie danych mogą zwrócić właścicielowi a jak nie mają to
taki sprzęt idzie na policyjne aukcje.

Data: 2012-03-15 15:09:53
Autor: Maciek
Zgubiony smartfon
Użytkownik "Ewa Grotowska" <ewulek525@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał

jesli ktos znalazl tel. i wyrzucil karte simm a potem wlozy jakas inna
powiedzmy za pol roku czy jest szansa na znalezienie telefonu nawet
jesli nie bylo takiej aktywacji?

Jak napisał Waldek - technicznie da się zrobić wszystko. Problem w chęciach i budżecie policji.
Nawet w przypadkach ewidentnej kradzieży policjant/prokurator odpowie Ci "pani kochana, takie rzeczy to tylko w CBŚ do ścigania najgroźniejszych bandziorów". Na pocieszenie możesz dopisać do tego niewygodnych polityków, itp.
Przecież nie ma przestępstwa ani choćby wykroczenia. Nie jest nawet powiedziane, że ktoś już znalazł ten telefon i należy go ścigać bo nie odniósł go na komisariat czy do biura rzeczy znalezionych.

Na przyszłość, jeśli będziesz miała sprzęt z Androidem skorzystaj z programu Android Lost. Znaleźć słuchawkę będzie i tak ciężko ale przynajmniej utrudnisz czy wręcz uniemożliwisz korzystanie ze zguby. A na pewno wykasujesz wszystkie swoje dane, bo nigdy do końca nie wiesz, czy zgubiłaś, czy został skradziony. A jeśli skradziony, to z jakiego powodu. No ale to już się robi film sensacyjny. A może Twoi starzy komuś podpadli? ;)

--
M.

Data: 2012-03-15 17:16:38
Autor: Ewa Grotowska
Zgubiony smartfon
Raczej na pewno zgubilam. okazalo się ze plecak mi się rozprul i widocznie smartfon wylecial. Moi rodzice raczej nikomu nie podpadli. ten telefon to był urodzinowy prezent i tym bardziej mi przykro. nauczka bolesna ale pewnie będzie skuteczna na cale zycie.
myslalam ze może chociaz jakos da się namierzyc ale po pol roku pewnie tel będzie już nie do znalezienia.
Coz dzieki Wam za opinie. Chyba ze ktos jeszcze ma jakis pomysl.
Pozdrawiam Ewa

Data: 2012-03-15 17:29:47
Autor: Waldek Godel
Zgubiony smartfon
Dnia Thu, 15 Mar 2012 17:16:38 +0000 (UTC), Ewa Grotowska napisał(a):

Raczej na pewno zgubilam. okazalo się ze plecak mi się rozprul i widocznie smartfon wylecial. Moi rodzice raczej nikomu nie podpadli. ten telefon to był

Rozpruł czy został rozcięty? To dosyć popularna metoda kradzieży.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Udzial Androida sie kurczy kosztem iOSa na rynku smartphonów" - Paweł

Data: 2012-03-16 20:08:16
Autor: TGor
Zgubiony smartfon
On 2012-03-15 18:29, Waldek Godel wrote:

Rozpruł czy został rozcięty? To dosyć popularna metoda kradzieży.

Waldek ma rację: poszedł bym "tą drogą":

- Proszę pana, chyba mi w autobusie plecak rozcieli, taki szczyl, w zielonym dresie - uciekł jak się odwróciłam. Szedł wcześniej za mną. Ukradli telefon, prezent od babci, bardzo ją kocham. Ma pan babcię? (sprawdzić, czy nie za stary)

Data: 2012-03-16 19:11:16
Autor: Waldek Godel
Zgubiony smartfon
Dnia Fri, 16 Mar 2012 20:08:16 +0100, TGor napisał(a):

[...]

Za poźno - zgłoszono zgubę. Teraz będzie to podejrzane.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"I po co znów robisz z siebie idiote anonimowy trolu" - Paweł "robbo"

Data: 2012-03-17 13:49:46
Autor: TGor
Zgubiony smartfon
On 2012-03-16 20:11, Waldek Godel wrote:

Za poźno - zgłoszono zgubę. Teraz będzie to podejrzane.

Jak to, nie można zacząć od "Nie wiem, czy to ważne, ale ..."? ;-)

Data: 2012-03-15 20:41:05
Autor: ALEX MR
Zgubiony smartfon
W dniu Cz 15 03 2012 15:09, Maciek pisze:

Na przyszłość, jeśli będziesz miała sprzęt z Androidem skorzystaj z
programu Android Lost. Znaleźć słuchawkę będzie i tak ciężko ale
przynajmniej utrudnisz czy wręcz uniemożliwisz korzystanie ze zguby.

A co on robi?

--
ALEX MR, generał lejtnant, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

Data: 2012-03-15 21:21:24
Autor: Maciek
Zgubiony smartfon
Użytkownik "ALEX MR" <czarnyjedyny-abcdef@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jjtgku$fu9$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zarządzasz telefonem z przeglądarki i/lub sms-em. Logujesz się danymi konta Google, którego używasz w telefonie.
Na co dzień nieprzydatne ale jeśli zapomnisz zabrać sprzęt do pracy/domu, to można choćby ustawić przekierowanie połączeń głosowych, przeczytać esy. itp. Oczywiście niektóre ficzery zaczynają działać od wersji 2.3. Ale całość jest za friko.

--
M.

Data: 2012-03-18 08:55:36
Autor: Pszemol
Zgubiony smartfon
"ALEX MR" <czarnyjedyny-abcdef@gazeta.pl> wrote in message news:jjtgku$fu9$1inews.gazeta.pl...
[...]

To taki sposób aby ułatwić Google pogrzebanie Ci po telefonie jak nie patrzysz :-)

Data: 2012-03-18 17:13:53
Autor: Duke
Zgubiony smartfon
W dniu 2012-03-18 14:55, Pszemol pisze:
To taki sposób aby ułatwić Google pogrzebanie Ci po telefonie jak nie
patrzysz :-)

Android Lost nie jest Googla.

Data: 2012-03-18 12:32:16
Autor: Pszemol
Zgubiony smartfon
"Duke" <usunto@mail.com> wrote in message news:jk51k3$3vk$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2012-03-18 14:55, Pszemol pisze:
To taki sposób aby ułatwić Google pogrzebanie Ci po telefonie jak nie
patrzysz :-)

Android Lost nie jest Googla.

To tym gorzej...
Więc oprócz googla jeszcze ktoś inny Ci może po telefonie grzebać.

Data: 2012-03-16 07:17:38
Autor: mz
Zgubiony smartfon

Użytkownik "Maciek" <mmuran@gmail.com> napisał w wiadomości news:jjst7d$dd7$1inews.gazeta.pl...
[...]

I tu sie mylisz. Jest to przywłaszczenie. Musisz tylko udowodnić, że ktoś go znalazł i korzysta z niego. Np. jak wykona jakies połączenie. Tak jak to było z moim telefonem. Gość po znalezieniu wykonał połączenie.

Data: 2012-03-16 09:13:46
Autor: Maciek
Zgubiony smartfon
Użytkownik "mz" <aa@wp.pl> napisał
I tu sie mylisz. Jest to przywłaszczenie. Musisz tylko udowodnić, że
ktoś go  znalazł i korzysta z niego.

Tylko udowodnić.

Tak jak to było z  moim telefonem. Gość po znalezieniu wykonał
połączenie.

Opowiedz zatem po kolei co zrobiłeś, żeby odnaleźć swój telefon. I jaką karę wymierzył znalazcy sąd.

--
M.

Data: 2012-03-16 09:54:55
Autor: Ewa Grotowska
Zgubiony smartfon
Tak jak to było z  moim telefonem. Gość po znalezieniu wykonał
> połączenie.

Ja mysle ze jesli wykonal polaczenie z Twojego nr to oczywiscie pewnie mozna
jakos dojsc. Tylko jesli wyrzuci Twoja karte SIMM i wlozy inna a polaczenie
wykona po roku to nie wierze juz ze ktos znajdzie.
Wczotaj kolega powiedzial mi ze takie smartfony maja wbudowane jakies
urzadzonko ze nawet po roku jak ktos zadzwoni z innej karty wlozonej w tel. to
smartfon wysle smsa do wlasciciela z podaniem numeru nowej wlozonej karty.
Tylko jakos nie bardzo w to wierze i prawde mowiac stracilam nadzieje.
Co do plecaka to nie sadze zeby mi w pracy rozpruto. Pewnie juz szwy puscily.
Kurcze mam nauczke na cale zycie.
Ale moze ktos jeszcze cos podpowie. Bede wdzieczna
Ewa

Data: 2012-03-16 11:22:04
Autor: PH
Zgubiony smartfon
W dniu 2012-03-16 10:54, Ewa Grotowska pisze:
[...]

Ta funkcja działa bardzo fajnie. Z powodzeniem testowałem. Większość Samsungów ją posiada (nie tylko smartfonów). Ustawia się numer na jaki ma być wysłany SMS oraz jego treść. Problem w tym, że trzeba ją uaktywnić ZANIM się telefon posieje :). SMS wychodzi natychmiast po włączeniu telefonu z inną kartą (no, po wpisaniu pinu i zalogowaniu się do sieci...)

Pozdrawiam,
Paweł

Data: 2012-03-16 18:34:40
Autor: Ewa Grotowska
Zgubiony smartfon
[...]

No pieknie tylko czy np po 5 latach ktos zechce jeszcze dochodzic (np. policja czy operator) gdzie jest zgubiony przedmiot?
Jakos czarno to widze. A poza tym nawet jesli urzadzenie przesle taki sygnal to skad wiadomo gdzie on sie znajduje. Przeciez urzadzenie nie poda dokladnie adresu mieszkania czy domu w ktorym przebywa :-(
Ech glupia bylam i tyle. Chcialam sie koledze pochwalic w pracy co dostalam. Okazalo sie ze dostalam po zadku od zycia :-(
Ewa

Data: 2012-03-17 09:50:14
Autor: Iksinski
Zgubiony smartfon

Użytkownik "Ewa Grotowska" <ewulek525@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jk013v$r5e$1inews.gazeta.pl...

No pieknie tylko czy np po 5 latach ktos zechce jeszcze dochodzic (np.
policja czy operator) gdzie jest zgubiony przedmiot?

Nikt nie będzie czekał 5 lat, żeby go włączyć...

Jakos czarno to widze. A poza tym nawet jesli urzadzenie przesle taki sygnal
to skad wiadomo gdzie on sie znajduje. Przeciez urzadzenie nie poda dokladnie
adresu mieszkania czy domu w ktorym przebywa :-(

Jeśli numer jest w abo lub chociaż zarejestrowany, to można znaleźć właściciela.
Jeśli nie jest, to można na niego oddzwonić i próbować się dowiedzieć co nieco o właścicielu.
Można przetrzepać net, może gdzieś ten numer się pojawia, np. w ogłoszeniach,itp.

Ech glupia bylam i tyle. Chcialam sie koledze pochwalic w pracy co dostalam.
Okazalo sie ze dostalam po zadku od zycia :-(

Tak bywa.

Data: 2012-03-18 09:02:14
Autor: Pszemol
Zgubiony smartfon
"Ewa Grotowska" <ewulek525@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:jk013v$r5e$1inews.gazeta.pl...
[...]

A skąd pomysł że złodziej będzie czekał 5 lat czy nawet pół roku?
Telefony tego typu tracą na wartości z miesiąca na miesiac - za
pół roku będzie Galaxy S3 i S2 będzie g-warte. Złodziej nie będzie
sam używał tylko wyjmie kartę i wejdzie do byle budki w Galerii
i opchnie w tej budce za bezcen (bo "zgubił" pudełko i papiery).

[...]

Jasne... głupia byłaś że telefon komórkowy wynosiłaś z domu...
Trzeba było go trzymać cały czas w domu pod poduszką :-)

p.s. Ewa, ile Ty masz lat?

Data: 2012-03-18 08:59:39
Autor: Pszemol
Zgubiony smartfon
"PH" <a@b.c> wrote in message news:jjv48g$2n6$1inews.gazeta.pl...
[...]

I jak się ta funkcja nazywa i gdzie w telefonie ją znajdę?

Data: 2012-03-18 20:22:10
Autor: PH
Zgubiony smartfon
W dniu 2012-03-18 14:59, Pszemol pisze:

[...]

Do tej pory korzystałem z tego w dwóch telefonach.

W Galaxy Y jest w Ustawienia -> Lokalizacja i zabezpieczenia -> Powiad. zmiany karty SIM.
Kolejna pozycja na liście umożliwia zdefiniowanie odbiorców tej wiadomości.Tak samo lub podobnie pewnie jest w innych Galaxy.

W Samsungu GTS 5350: Ustawienia -> Bezpieczeństwo -> Mobile Tracker

Do zmiany ustawień / wyłączenia potrzebne jest hasło telefonu.

Pozdrawiam,
Paweł

Data: 2012-03-18 08:59:01
Autor: Pszemol
Zgubiony smartfon
"Ewa Grotowska" <ewulek525@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:jjv2le$rhk$1inews.gazeta.pl...
[...]

Bajki Ci opowiada... Tak jak by telefon "wiedział" że został skradziony
i jest w rękach złodzieja... Sugerujesz że nie rozpozna Twoich perfum?

A może ktoś, kto używa dwu SIMów na zmianę będzie sobie wysyłał
SMSy przy każdej zmianie SIMa? Ale ludzie mają pomysły...

Co do plecaka to nie sadze zeby mi w pracy rozpruto.
Pewnie juz szwy puscily.
Kurcze mam nauczke na cale zycie.
Ale moze ktos jeszcze cos podpowie. Bede wdzieczna

Kupić mniejszy telefon i nosić przy sobie :-)
A nie taką wielką dachówkę którą trzeba nosić w plecaku...

Data: 2012-03-18 15:13:55
Autor: JoteR
Zgubiony smartfon
"Pszemol" napisał:

[...]

Ciepło się zrobiło, trolle z nor wyłażą...
Ta "bajka" ma swoją nazwę: Mobile Tracker i jest dość powszechnie opowiadana przez telefony Samsunga niezależnie od systemu operacyjnego.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Mobile_Tracker

A może ktoś, kto używa dwu SIMów na zmianę będzie sobie wysyłał
SMSy przy każdej zmianie SIMa? Ale ludzie mają pomysły...

Hint: tę funkcję da się wyłączyć i (o zgrozo!) ponownie włączyć.

JoteR

Data: 2012-03-18 12:33:15
Autor: Pszemol
Zgubiony smartfon
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:jk4qjm$19d$1inews.gazeta.pl...
"Pszemol" napisał:

[...]

Czemu grozę wywołuje u Ciebie możliwość włączenia tej funkcji?

Data: 2012-03-18 19:03:27
Autor: JoteR
Zgubiony smartfon
"Pszemol" napisał:

Bajki Ci opowiada...

Ta "bajka" ma swoją nazwę: Mobile Tracker

Hint: tę funkcję da się wyłączyć i (o zgrozo!) ponownie włączyć.

Czemu grozę wywołuje u Ciebie możliwość włączenia tej funkcji?

Bo to ponoć bajka, a przecież ty w bajki nie wierzysz, gdyż - jak powszechnie wiadomo - jako dziecko czytałeś tylko książki naukowe.

JoteR

Data: 2012-03-18 21:23:12
Autor: Pszemol
Zgubiony smartfon
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:jk582m$3m7$1inews.gazeta.pl...
"Pszemol" napisał:

Bajki Ci opowiada...

[...]

Widzisz - w trzech samsungach jakie używałem takiej funkcji nie miałem.
Mam prawo podejrzewać, że to bajka :-)

Data: 2012-03-20 01:04:00
Autor: Tomek
Zgubiony smartfon

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał:

Widzisz - w trzech samsungach jakie używałem takiej funkcji nie miałem.
Mam prawo podejrzewać, że to bajka :-)

To proste. N95 w 2007r  też miała nie mieć 3G, co usilnie chciałeś nam wmówić, a to zwyczajnie w Juesej wykastrowali nokię. Tak samo jak Twoje samsungi z mobile tracker. Ot taka moda na niepotrzebne funkcje w telefonie.

Data: 2012-03-16 10:50:17
Autor: mz
Zgubiony smartfon

Użytkownik "Maciek" <mmuran@gmail.com> napisał w wiadomości news:jjusng$a5h$1inews.gazeta.pl...
[...]

A czy ja twierdze, że juz go znaleziono ? Telefon zaginął 8 marca br.

Data: 2012-03-17 11:45:52
Autor: yabba
Zgubiony smartfon
Użytkownik "Ewa Grotowska" <ewulek525.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jjsods$ffa$1inews.gazeta.pl...
[...]

Próbowałaś przed zastrzeżeniem karty dzwonić na swój numer?

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2012-03-18 08:08:32
Autor: Ewa Grotowska
Zgubiony smartfon
Próbowałaś przed zastrzeżeniem karty dzwonić na swój numer?

Tak. Probowalam. ale tel milczy. Albo sie bateria rozladowala albo ktos ja wyciagnal. Tel nie odzywa sie od tygodnia juz.
Coz przyjdzie sie pogodzic ze strata choc ciezko. Nie licze juz na to ze ktos odda. Pewnie by to juz wczesniej zrobil. A na nasza kochana policje tez nie ma co liczyc bo czegos takiego nie beda szukac. A im dluzej tym ciezej bedzie znalezc. Pewnie juz na czesci rozebrany a jesli nie to gdzies zachomikowany lezy i czeka az sprawa ucichnie. Mam jeszcze pytanie jesli pozwolicie. Czy to urzadzonko ktore wysyla samo sms lub sygnal ze ktos wlozyl inna karte to robi to samoczynnie z automatu czy trzeba wczesniej zaprogramowac? Jesli samoczynnie to jakas marna szansa istnieje jesli trzeba samemu to zrobic to umarl w butach bo o czyms takim nie wiedzialam i nie zrobilam.
Pozdrawiam Wszystkich i dzieki za odpowiedzi. Ewa

Data: 2012-03-18 09:03:59
Autor: Pszemol
Zgubiony smartfon
"Ewa Grotowska" <ewulek525@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:jk4560$af7$1inews.gazeta.pl...
[...]

No jasne, bo masz z tyłu nalepkę "w razie znalezienia wysłać na adres: xxx,
czeka nagroda!" :-)

Bajki opowiadają.

Data: 2012-03-18 15:34:20
Autor: JoteR
Zgubiony smartfon
"Pszemol" napisał:

Coz przyjdzie sie pogodzic ze strata choc ciezko. Nie licze juz
na to ze ktos odda. Pewnie by to juz wczesniej zrobil.

No jasne, bo masz z tyłu nalepkę "w razie znalezienia wysłać
na adres: xxx, czeka nagroda!" :-)

Nie wiem jak w ajfonach, ale w normalnych telefonach jest coś takiego jak książka adresowa, a w niej wpisy do znajomych i rodziny. Parę lat temu zadzwonił do mnie numer, identyfikujący się u mnie jako "Baba Jaga". Obcy męski głos zapytał, czy przypadkiem nie wiem, do kogo należy numer z którego dzwoni. Okazało się, że to kierowca autobusu, który znalazł na pętli "wypadnięty" z keszeni lub torebki teściowej telefon. Chcący sobie poradzi.

Czy to urzadzonko ktore wysyla samo sms lub sygnal ze ktos wlozyl
inna karte to robi to samoczynnie z automatu czy trzeba wczesniej
zaprogramowac?

Bajki opowiadają.

Wyjątkowa tępota, jak na byłego posiadacza (ponoć) Samsunga.

JoteR

Data: 2012-03-18 12:40:41
Autor: Pszemol
Zgubiony smartfon
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:jk4rq2$kj6$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tępota to mocne słowo - ale może potrafisz tą obelgę udowodnić:
jak znajdę ten Mobile Tracker w telefonach SGH-a437, SGH-a737
lub SGH-i607 - bo tylko te trzy Samsungi posiadałem.

Data: 2012-03-18 23:33:25
Autor: JoteR
Zgubiony smartfon
"Pszemol" napisał:

[...]

"Błogosławieni, którzy nie chcą zabłysnąć za wszelką cenę i nie kopią
się zajadle z rzeczywistością". (za AJK)

JoteR

Data: 2012-03-18 21:23:44
Autor: Pszemol
Zgubiony smartfon
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:jk5ns0$che$1inews.gazeta.pl...
"Pszemol" napisał:

[...]

Czyli cienkiś jak dupa węża, ale obelgami sypiesz...

Data: 2012-03-18 09:13:48
Autor: Czarek
Zgubiony smartfon
W dniu 2012-03-18 09:08, Ewa Grotowska napisał/a:
Mam jeszcze pytanie jesli pozwolicie. Czy to
urzadzonko ktore wysyla samo sms lub sygnal ze ktos wlozyl inna karte to robi
to samoczynnie z automatu czy trzeba wczesniej zaprogramowac?

Trzeba załączyć tę funkcję i wprowadzić numer, na który ma wysłać wiadomość. W innym przypadku funkcja ta byłaby bardzo upierdliwa dla użytkownika.

-- Cz.

Data: 2012-03-18 18:19:10
Autor: Skrypëk
Zgubiony smartfon
Ewa Grotowska <ewulek525.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:
Zgubilam smartfon Samsung Galaxy S2. Zastrzeglam karte i zglosilam na
policji

Zgubienie telefonu nie jest wykroczeniem ani przestępstwem.
Co zgłosiłaś policji?

Zgubiony smartfon