Zgwałcił i dał dziesięć "zdrowasiek" za pokutę.

Data: 2010-01-21 21:27:47
Autor: Artur Borubar
Zgwałcił i dał dziesięć "zdrowasiek" za pokutę.
Wczoraj przed irlandzkim sądem zeznawał ksiądz, który został oskarżony o to, że przez rok molestował seksualnie 14-letnią dziewczynkę. Kapłan nie przyznaje się do winy - podaje "The Independent".
Do napaści miało dochodzić wiele razy, pomiędzy 21 lipca 1981 roku i 2 sierpnia 1982 roku, w Killiney w hrabstwie Dublin. Za pierwszym razem kobieta (miała wtedy 14 lat) przyszła do ojca Maeliosa O Hauallachaina się wyspowiadać. Wtedy ksiądz kazał jej wejść do konfesjonału. Całował ją i kazał się dotykać w intymne miejsca. Po wszystkim polecił jej odmówić dziesięć razy modlitwę "Zdrowaś Mario." jako pokutę.

- Jak głupia wyszłam i zmówiłam modlitwę. Czułam wstyd, że do takich rzeczy doszło w domu bożym - mówi 42-letnia Irlandka. Kapłan wykorzystał ją, po czym zabronił komukolwiek o tym mówić. - Czułam się brudna - dodaje. W tym czasie zaczęła dużo pić i samookaleczać się.

Ksiądz zmanipulował ofiarę mówiąc jej, że jeśli komukolwiek powie o tym, co się stało, zostanie ukarana przez Boga. Jej horror trwał rok. Kobieta przychodziła do księdza po mszy w niedziele i czasem w dni powszednie. Ojciec Maeliosa O Hauallachain zabierał dziewczynę do klasztornego pomieszczenia, po czym ją molestował.

http://wiadomosci.onet.pl/2115700,12,zgwalcil_i_dal_dziesiec_zdrowasiek_za_pokute,item.html

Przemek

--
 Z dokumentu wynika, że w CBA nie było jasnych
kryteriów, według których przyznawano nagrody i premie. Premiowymi

Data: 2010-01-21 21:42:46
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 21 Jan 2010 21:27:47 +0100, Artur Borubar napisał(a):

Wczoraj przed irlandzkim sądem zeznawał ksiądz, który został oskarżony o to, że przez rok molestował seksualnie 14-letnią dziewczynkę. Kapłan nie przyznaje się do winy - podaje "The Independent".

Bardzo porządny ksiądz.

Przecież mógł zgwałcić niemowlę.

Data: 2010-01-22 09:25:47
Autor: Neko
Zgwałcił i dał dziesięć "zdrowasiek" za pokutę.
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w

Bardzo porządny ksiądz.

Przecież mógł zgwałcić niemowlę.

To straszne, ale rozesmialem sie po przeczytaniu tego.
Ale to byl raczej smiech przez lzy... :/

Data: 2010-01-22 10:40:56
Autor: # heÂŽsk #
Zgwałcił i dał dziesięć "zdrowasiek" za poku tę.
On Thu, 21 Jan 2010 21:42:46 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

Bardzo porządny ksiądz.
Przecież mógł zgwałcić niemowlę.

 zalujesz, ze nie ciebie? byloby raz bez grzechu ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-22 12:08:17
Autor: the_foe
W dniu 2010-01-21 21:42, Grzegorz Z. pisze:
[...]

gwalt to pikus, przeciez mogl odmowic chrztu. To dopiero wplyneloby traumatycznie na zycie dziecka.

Data: 2010-01-22 12:58:32
Autor: # heÂŽsk #
On Fri, 22 Jan 2010 12:08:17 +0100, the_foe <the_foe@wupe.pl> wrote:

gwalt to pikus, przeciez mogl odmowic chrztu. To dopiero wplyneloby traumatycznie na zycie dziecka.

 i jak to przezywasz ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-21 22:05:25
Autor: awe
Zgwałcił i dał dziesięć "zdrowasiek" za pokutę.
No dobra ale co to ma wspolnego z ta grupa? Moze zalatwcie to miedzy soba KAwecki - kosciol
awe

Data: 2010-01-21 22:05:11
Autor: Piotr
Dnia Thu, 21 Jan 2010 22:05:25 +0100, awe napisał(a):

No dobra ale co to ma wspolnego z ta grupa? Moze zalatwcie to miedzy soba KAwecki - kosciol

Kawsiurek zazdrości i podziwia, on by nic nie dał. Najwyżej wyrwał "kudły z
rowa".
Piotr
--
z chuci to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI

Data: 2010-01-21 22:40:16
Autor: awe

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:ubot1rlz7517$.zo1gy58q71gt$.dlg40tude.net...
[...]

takich jak on jest wiecej, obok cyca i boukuna byl tez dzis jeden telefon do szkielka...podobny sposob rozumowania i tematyka koscielna..z tym ze w glosniku telewizora mozna bylo uslyszec czlowieka o inteligencji zlamanej wielopokoleniowym piciem bimbru i mieszaniem krwi w grupie krewniaczej... krew i sperma na twarzy - ot co....zawsze wyczuwam te kundle
awe

Data: 2010-01-22 07:47:49
Autor: Artur Borubar
Zgwałcił i dał dziesięć "zdrowasiek" za pokutę.
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

[...]

Swój swojego zawsze wyczuje, tak to już jest analfabeto.

Przemek

Data: 2010-01-22 17:16:14
Autor: awe

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hjbhmp$j5u$1news.onet.pl...
[...]

jaki swoj, pomyslelibyscie troche kawecki a wy jak zwykle zachowujecie sie
jakbyscie kapali glowe w kance z bimbrem...uzyjcie szaponu, pojdzie do
sauny, zrelaksujcie sie na filmie 3d avatar. Wy jacys tacy zacofani i
siermiezni
awe

Data: 2010-01-22 08:48:00
Autor: Artur Borubar
Zgwałcił i dał dziesięć "zdrowasiek" za pokutę.

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

No dobra ale co to ma wspolnego z ta grupa?

To samo co posty abc, które ci nie przeszkadzają.

Przemek

Data: 2010-01-22 09:16:38
Autor: Tomek

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hjadc6$efu$1news.onet.pl...
[...]

Co trochę wychodzą na jaw sprawy związane z przestępstwami seksualnymi księży. Z różnych stron świata. Ale gdyby to podsumować, okazałoby sie, że np. na tysiące ksieży w Polsce takich przestępstw jest kilka rocznie. Poczytaj sobie portal policji - tam znajdziesz podobne opisy zwiazane z innymi grupami zawodowymi. Zapewniam Cię, że jest ich więcej wśród lekarzy, taksówkarzy, inżynierów... Nie boisz się?
Trodno oczekiwać, żeby w jakiejkolwiek zbiorowości wszyscy byli idealni. Nawet wśród polityki znajdą się pederaści, zboczeńcy innej maści przestępcy. I nawet w kryształowo czystej PO są lodziarze i hieny cmentarne...
Tomek

Data: 2010-01-22 09:29:10
Autor: Neko
Zgwałcił i dał dziesięć "zdrowasiek" za pokutę.
Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał

[...]

Z tego co sie orientuje to kosciol katolicki w Irlandii praktycznie przestal
istniec, gdy wyszlo na jaw przez ile lat dokonywano tego typu zbrodni.

I to nie byly pojedyncze przypadki.

Data: 2010-01-22 09:51:28
Autor: Andrzej Adam Filip
Zgwałcił i dał dziesięć
"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> pisze:
[...]

Dostał pewnie "solidnego kopa w dupę" w utracie zaufania ale na 70% się
z tego "zasadniczo" podniesie za 20-30 lat.

I to nie byly pojedyncze przypadki.

To że podobne rzeczy "się niestety zdarzają" to smutna rzeczywistość
którą można by jakoś z trudem wybaczać. To czego ja nie jestem zdolny
wybaczyć to wieloletnie systematyczne i zorganizowane krycie podobnych
spraw przez kościół jako instytucje a wiec w konsekwencji *WINA* za
prawie wszystkie "recydywy" które przez te lata miały miejsce.
[ Podobno praktyka "reakcji" hierarchii się zmieniła ]

Jeśli nie wskażesz żonie jej braków, ona przypisze je tobie.
  -- Przysłowie arabskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-01-22 09:56:06
Autor: Roman Rumian
Zgwałcił i dał dziesięć " zdrowasiek" za pokutę.
W dniu 2010-01-22 09:29, Neko pisze:
(...)
Z tego co sie orientuje to kosciol katolicki w Irlandii praktycznie
przestal
istniec, gdy wyszlo na jaw przez ile lat dokonywano tego typu zbrodni.

I to nie byly pojedyncze przypadki.

Pojedyncze, około 3%, czyli typowa średnia (liczyłem to niedawno na tej Liście). Kościół w Irlandii nie przestał istnieć, pracuje tam nadal ok. 4000 duchownych, spadły powołania, a zostało to bardzo nagłośnione, wyolbrzymiając oczywiście problem metodami dramatyzacji.

Roman Rumian

Data: 2010-01-22 10:06:42
Autor: Tomek

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hjboa2$h9f$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Pamiętam, jak na Śląsku grasował morderca. Mieszka tam kilka milinów osób, ale babki bały sie wychodzić z domów. Bo stworzono psychozę strachu. Podobnie oddziaływują artykuły o molestowaniu przez księży.
Wielu ludzi tak naprawdę szuka pretekstu do odejścia od Kościoła i wiary i zwalanie tego na Księży-molestantów jest dla nich po prostu bardzo wygodne. Są ludzie którzy znacznie mniejsze preteksty wykorzystują, żeby nie pójść do kościoła.
Kościół z reguły tworzą ludzie dorośli, a nie dzieci. Dzieci mogą być molestowane na lekcjach religii - można ich np. nie posyłać, a kwestię wiary rozstrzygną sami, gdy dorosną.
Nie spotkałem sie z opisem molestowania przez księży np. na niedzielnych mszach... A strach ma wielkie oczy, jak to mówią...
Tomek

Data: 2010-01-22 12:17:46
Autor: Neko
Zgwałcił i dał dziesięć "zdrowasiek" za pokutę.
Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w

[...]

Ale po co jakikolwiek pretekst?

Zyjemy w wolnym krajach. Chce byc we wspolnocie to jestem.
Nie chce, to wystepuje.

Poza tym, Bog jest wszedzie. Ale mam wrazenie, ze jest go najmniej
wlasnie w swiatyniach. Aby znalezc wiare i Boga wcale do szczescia
Kosciol czy inny organ naziemny nie jest potrzebny - taka jest moja
skromna opinia.

Data: 2010-01-22 12:47:24
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

wlasnie w swiatyniach. Aby znalezc wiare i Boga wcale do szczescia
Kosciol czy inny organ naziemny nie jest potrzebny - taka jest moja

  Ale pogrzeb z ksiedzem to chcialoby sie miec, co?  :-/

  AR

Data: 2010-01-22 12:54:34
Autor: Neko
Zgwałcił i dał dziesięć "zdrowasiek" za pokutę.
Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał

 Ale pogrzeb z ksiedzem to chcialoby sie miec, co?  :-/

Ale ja bede skremowany i wysypany do rzeki. ;)

A mowiac powaznie. Nie przywiazuje wiekszej wagi
do tego co bedzie po mojej smierci. I czy bedzie ksiadz, czy
rabin czy iman. Chociaz wole kremacje
nizeli ladowanie powłoki do ziemi celem nakarmienia robali :)

Data: 2010-01-22 13:05:40
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

> [...]

rabin czy iman. Chociaz wole kremacje
nizeli ladowanie powłoki do ziemi celem nakarmienia robali :)

  :-)

  AR

Data: 2010-01-22 12:11:00
Autor: the_foe
[...]

Istnieje, ale jego wplywy obecnie sa mniejsze niz teraz w POlsce. Jeszcze 20 lat temu KK i panstwo bylo prawie tozsame. 30 lat temu KK irlandzki decydowal kto rzadzi krajem a Ci w nagrode pozwali mu krecic lody dzieki niewolniczej pracy dzieci (monopol na pralnie).

--
the_foe

Data: 2010-01-22 09:43:30
Autor: Andrzej Adam Filip
Zgwałcił i dał dziesięć
"Tomek" <tentom@tlen.pl> pisze:
[...]

Po pierwsze: ksiądz *powinien* mieć wyższe standardy moralne niż "zwykły człowiek", nieprawdaż?
Po drugie: Ponieważ żyjemy w świecie realnym a nie idealnym to paru
"lewych księży" na "tysiące księży" się musiałoby by się trafić nawet
przy całkiem starannym "odsiewie".
Po trzecie: nie kaĹźdy oskarĹźony jest winny, nie kaĹźdy "nie skazany"
jest niewinny -> utrata zaufania "w tych okolicach" będzie się "mścić"
dziesięcioleciami na kościele  katolickim. Teraz "hierarchia kościelna"
oraz "tacy oskarżeni" dostają "pokutę" (brak wyrozumiałości i "słabawe"
domniemanie niewinności) za to  Ĺźe w przeszłości podobne przypadki
były systematycznie i zorganizowanie *kryte*,  oraz "stwarzano świetne
okazje do *wieloletniej* recydywy".

Zaufanie to coś co zdobywa się z trudem, łatwiej się utrzymuje ale najłatwiej traci.

Nie przeciwstawiaj się swoim pragnieniom.
  -- Przysłowie egipskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-01-22 10:10:29
Autor: Tomek
[...]

Po trzecie: nie każdy oskarżony jest winny, nie każdy "nie skazany"
jest niewinny -> utrata zaufania "w tych okolicach" będzie się "mścić"
dziesięcioleciami na kościele  katolickim. Teraz "hierarchia kościelna"
oraz "tacy oskarżeni" dostają "pokutę" (brak wyrozumiałości i "słabawe"
domniemanie niewinności) za to  że w przeszłości podobne przypadki
[...]

Oczywiście masz rację. Ale Bozia wyposażyła mnie w mózg służący do myślenia i takie artykuły akurat na mnie nie robią specjalnie wrażenia, poza wywołaniem niesmaku - no bo właśnie ksiądz powinien świecić przykładem. Ale w swoim życiu nie spotkałem się ze "złymi" księżmi. Za to miałem do czynienia z policjantami i lekarzami - łapówkarzami, a o wiele bardziej niż pójścia na mszę obawiam się codziennych dojazdów autem do pracy, bo piratów i debili  drogowych ci u nas dostatek... :-)
Tomek

Data: 2010-01-22 09:51:08
Autor: Roman Rumian
Zgwałcił i dał dziesięć " zdrowasiek" za pokutę.
Panie Tomku,

W dniu 2010-01-22 09:16, Tomek pisze:
(...)
[...]

oczywiscie, ale dużo i głośno pisze się przypadkach duchownych, z powodów, których łatwo się domyślić. Ta metoda manipulacji nazywa się "agedna setting", i dzieki temu odwraca się uwage publiki od innych, dużo poważzniejszych problemów.

Pozdrawiam

Roman Rumian

Data: 2010-01-22 10:11:55
Autor: Tomek

Użytkownik "Roman Rumian" <rumian.wytnij.@agh.edu.pl> napisał w wiadomości news:hjbou5$p71$1news.agh.edu.pl...
[...]

I tak, i nie. W koncu także i takie fakty powinny trafiać do opinii publicznej i nie musi to być manipulacja ani odwracanie uwagi. To po prostu życie.
Natomiast zastanawiam się, jaka afera wyskoczy na dniach, żeby przykryc sprawę Mira i Zbycha w mediach...
Tomek

Data: 2010-01-22 14:56:24
Autor: Roman Rumian
Zgwałcił i dał dziesięć " zdrowasiek" za pokutę.
W dniu 2010-01-22 10:11, Tomek pisze:
(...)

I tak, i nie. W koncu także i takie fakty powinny trafiać do opinii
publicznej i nie musi to być manipulacja ani odwracanie uwagi. To po prostu
życie.

Pozolę sobie nie zgodzić się: po co mnie, mieszkańcowi Krakowa informacja o problemach księdza z Suwałk ?
Takie informacje powinny docierać do osób mających jakiś związek ze sprawą: przełożonych, pokrzywdzonych, ale już niekoniecznie np. ogółu wiernych, jeśli nie wpływało to na spełnianie obowiazków wobec nich.
Nagłaśnianie na cały kraj/świat ma ewidentny cel wywołania efektu odpowiedzialności zbiorowej.
Owszem, cała Palska może dwiedzieć się o kłopotach osoby sprawującej ważne funkcje związane z całym państwem, o ile może to mieć wpływ na usuniecie jej.

Natomiast zastanawiam się, jaka afera wyskoczy na dniach, żeby przykryc
sprawę Mira i Zbycha w mediach...
Tomek

Naprawde interesuje to Pana ?
Politycy licza sie z wyborcami krótko tylko do dnia wyborów, blagując niemiłosiernie, a potem mają ich głęboko w nosie, za to słuchaja starszych i mądrzejszych, którzy dzięki mediom pozwolili im wypłynąć.

Roman Rumian

Data: 2010-01-22 10:43:14
Autor: Redart
[...]

'dużo poważniejszych' jest tu wyrażeniem-kluczem, którym IMHO zbyt łatwo
próbujesz zakluczyć te drzwi.
A te drzwi nie są małe - bo nie mozna nazwać małym instytucji zwanej
Kościół Katolicki. Jeśli w takiej instytucji, o takiej sile wpływu przez powiązania
polityczne, zasoby finansowe i zwykłe związanie wielu obywateli poczuciem
tożsamości ... wiec jeśli w takiej instytucji funkcjonują mechanizmy podobne
do mafijnych - ukrywające prawdę o patologiach - to nie sama skala patologii
jest tu głównym problemem (bo być może rzeczywiscie ta skala jest zupełnie
statystyczna), ale właśnie ta mafijność. To sięjak najbardziej kwalifikuje jako
zadanie POWAŻNE dla np. państwa.

Data: 2010-01-22 15:19:18
Autor: Artur Borubar
[...]

Jeśli masz linka do statystyk mówiących o pedofilii w róznych grupach zawodowych, to podrzuc. Porównamy.

Trodno oczekiwać, żeby w jakiejkolwiek zbiorowości wszyscy byli idealni.

Nikt nie oczekuje ideału, ale jeśli ktoś uzurpuje sobie prawo do pouczania innych jak mają życ, co im wolno, a czego nie, jeśli ten ktoś chce również ingerowac w stanowienie prawa, jeśli chce byc dotowany przez państwo, to sam musi byc człowiekiem praworządnym. Osoba duchowna szczególnie!

Przemek

Data: 2010-01-22 16:26:45
Autor: Redart

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hjcc5a$v72$1news.onet.pl...
[...]

Tym bardziej, że jest to instytucja niedemokratyczna.
W instytucjach demokratycznych jest przynajmniej jakaś równowaga
między wpływem a odpowiedzialnością. Ludzie powierzająw Twoje ręce wpływ, ale mają
też prawo Cię odsunąć. W kościele to tak nie działą: są duże apetyty na wpływ,
są hasła 'jesteśmy tymi co bronią moralnosci' - a nie ma zewnętrznego nadzoru,
rozliczenia, czyli egzekwowania odpowiedzialności.
Po trochu na wzór 'boski' - ogromna moc, stawianie dużych wymagań - i brak
odpowiedzialności za siebie.

Data: 2010-01-22 10:40:56
Autor: # heÂŽsk #
Zgwałcił i dał dziesięć "zdrowasiek" za poku tę.
On Thu, 21 Jan 2010 21:27:47 +0100, "Artur Borubar" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

Wczoraj przed irlandzkim s±dem zeznawał ksi±dz, który został oskarżony o to, że przez rok molestował seksualnie 14-letni± dziewczynkę. Kapłan nie przyznaje się do winy - podaje "The Independent". [...]

 i co, "dziewczynka" nagle, po 28 latach odzyskala pamiec ? ;o)))

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-22 10:46:30
Autor: Redart

Użytkownik "# he®sk #" <joke€bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:50sil5ltegr293p77umh23g861sidontep4ax.com...

 i co, "dziewczynka" nagle, po 28 latach odzyskala pamiec ? ;o)))

Jesteś w stanie powiedzieć COKOLWIEK o tym, jak długo ofiary
przemocy dojrzewają do tego, by wyjść ze swoim dramatem na zewnatrz ?
Jesteś w stanie powiedzieć COKOLWIEK o tym, jaka jest skala
dramatĂłw nigdy nie ujawnionych ?

Data: 2010-01-22 12:19:02
Autor: Neko
Zgwałcił i dał dziesięć "zdr owasiek" za pokutę.
Użytkownik "Redart" <ziutekkk@op.pl> napisał

[...]

Ja odpowiem: HESK NIE JEST W STANIE POWIEDZIEC
COKOLWIEK SENSOWNEGO.

Ale gdybys szukal kompana do pitki i bitki to Hesk jak znalazl. ;)

Data: 2010-01-22 12:58:32
Autor: # heÂŽsk #
On Fri, 22 Jan 2010 10:46:30 +0100, "Redart" <ziutekkk@op.pl> wrote:

>  i co, "dziewczynka" nagle, po 28 latach odzyskala pamiec ? ;o)))

Jesteś w stanie powiedzieć COKOLWIEK o tym, jak długo ofiary
przemocy dojrzewają do tego, by wyjść ze swoim dramatem na zewnatrz ?

 ten fenomen naglego odzyskiwania pamieci ma swoje okreslenie
 w psychologii. to proces zlozony. najczesciej "odzyskanie"
 pamieci nastepuje po dostarczeniu bodzcow z zewnatrz lub
 przedstawieniu sytuacji, ktore w swiadomosci osoby "odzyskujacej"
 sa uznawane jako fakty rzeczywiste dotyczace tej osoby chociaz  ta osoba nigdy nie miala do czynienia z taka sytuacja.
 to tak w skrocie.
 nie oceniam moralnej strony "gwaltu" a jedynie zjawisko
 naglego odzyskiwania pamieciu po 20-50 latach.

Jesteś w stanie powiedzieć COKOLWIEK o tym, jaka jest skala
dramatów nigdy nie ujawnionych ?

 a ty jaka jest ujawnionych ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-22 13:10:33
Autor: the_foe
W dniu 2010-01-22 12:58, # heÂŽsk # pisze:
  nie oceniam moralnej strony "gwaltu" a jedynie zjawisko
  naglego odzyskiwania pamieciu po 20-50 latach.

to kwestia zmian spolecznych. Kiedys ofiara gwaltu byla bardziej pietnowana niz gwalciciel. Obecnie jest o wiele lepiej stad tyle "comming outow".

--
the_foe

Data: 2010-01-22 13:57:58
Autor: # heÂŽsk #
On Fri, 22 Jan 2010 13:10:33 +0100, the_foe <the_foe@wupe.pl> wrote:

> [...]

to kwestia zmian spolecznych. Kiedys ofiara gwaltu byla bardziej pietnowana niz gwalciciel. Obecnie jest o wiele lepiej stad tyle "comming outow".

 nie zastanawia cie nagle odzyskiwanie pamieci po tylu latach?
 zjawisko/fenomen nasila sie na calym swiecie.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-22 14:02:41
Autor: the_foe
W dniu 2010-01-22 13:57, # heÂŽsk # pisze:
  nie zastanawia cie nagle odzyskiwanie pamieci po tylu latach?
  zjawisko/fenomen nasila sie na calym swiecie.

to nie jest nagle odzyskiwanie. Po prostu rosnie spoleczna negacja dla zachowan molestujacych.

--
the_foe

Data: 2010-01-22 12:13:16
Autor: the_foe
W dniu 2010-01-22 10:40, # heÂŽsk # pisze:
  i co, "dziewczynka" nagle, po 28 latach odzyskala pamiec ? ;o)))

28 lat temu gdyby cos takiego ujawnila zostalaby odebrana rodzicom i umieszczona w osrodku wychowawczym prowadzonym przez "mile" siostry zakonne gdzie tyralaby 12h/ dziennie w pralni za zupelne free. A przy odrobinie "szczescia" dalej bylaby molestowana przez spowiednika.

--
the_foe

Zgwałcił i dał dziesięć "zdrowasiek" za pokutę.