Zgwałcił mnie Adam Michnik

Data: 2018-12-16 12:26:15
Autor: Zexon
Zgwałcił mnie Adam Michnik
Data: 2018-12-16 14:33:58
Autor: Jakub A. Krzewicki
Zgwałcił mnie Adam Michnik
W dniu niedziela, 16 grudnia 2018 20:26:17 UTC+1 użytkownik Zexon napisał:
https://www.youtube.com/watch?v=5xF-KpngTjI&t=140s

Dostało się zarówno michnikoidom jak kaczeńcom.
Nawet całkiem słusznie.

Hipokryzja to choroba zawodowa politykierów.

Data: 2018-12-17 00:25:06
Autor: A. Filip
Zgwałcił mnie Adam Michnik
"Jakub A. Krzewicki" <patrick.o.hooligan@gmail.com> pisze:
[...]

A wiara w "precyzyjne atomowe uderzenia medialne" to choroba
dziennikarzy czy GW dziennikarzy? :-)

Chcieli walnąć w księdza *i KRK*.  Tyle że wybrali
kapelana/pedofila *Solidarności* wiec im wyszło
uderzenie *znacznie* szersze niż chcieli.

Dlaczego "prominenci Solidarności" będą *teraz* twierdzić że "coś tam
słyszeli" ale sądzili że to plotki, pomówienia albo fałszywki UBecji?
Poświęcili dobro jakichś tam byle dzieci dla wyższych celów wprowadzenia
i utrwalenia w Polsce jedynie słusznego ustroju! :-)

--
A. Filip

Data: 2018-12-16 20:16:36
Autor: Jakub A. Krzewicki
Zgwałcił mnie Adam Michnik
W dniu poniedziałek, 17 grudnia 2018 00:25:54 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:

> [...]

Poświęcili dobro jakichś tam byle dzieci dla wyższych celów wprowadzenia
i utrwalenia w Polsce jedynie słusznego ustroju! :-)

Karły moralne III RP w relacji do upiorów PRL-u to jest niewątpliwie pewien
widoczny gołym okiem postęp.

Jednakże Bolki, Michniki, Kaczory czterech liter nie urywają.
Na traktowanie z nabożnością na pewno solidaruchy / styropiany nie zasłużyły.

Data: 2018-12-16 23:30:11
Autor: japanizer
Zgwałcił mnie Adam Michnik
On Monday, December 17, 2018 at 3:58:55 PM UTC+9, A. Filip wrote:

> [...]
>
> Jednakże Bolki, Michniki, Kaczory czterech liter nie urywają.
> Na traktowanie z nabożnością na pewno solidaruchy / styropiany nie zasłużyły.

Wyznacznikiem "o co chodzi" jest zachowanie w 2004 gdy jeszcze za życia
Jankowskiego (zm. 2010) pod rządami SLD prokuratura umorzyła śledztwo w
sprawie pedofilii Jankowskiego.  Co *wtedy* nadawali znani polityczni
przyjaciele Jankowskiego (Solidaruchy) a GW wyszczekiwała?

Nie wiem, przypomnij?

Data: 2018-12-17 09:38:38
Autor: A. Filip
Zgwałcił mnie Adam Michnik
japanizer@japanizer.org pisze:
> [...]

sprawie pedofilii Jankowskiego.  Co *wtedy* nadawali znani polityczni
przyjaciele Jankowskiego (Solidaruchy) a GW wyszczekiwała?

Internetowy dostęp do archiwum Gazety Wyborczej jest płatny.
Jakież to korzystne dla GW.

--
A. Filip

Data: 2018-12-17 00:49:45
Autor: japanizer
Zgwałcił mnie Adam Michnik
On Monday, December 17, 2018 at 5:38:40 PM UTC+9, A. Filip wrote:

> Nie wiem, przypomnij?

Internetowy dostęp do archiwum Gazety Wyborczej jest płatny.
Jakież to korzystne dla GW.

Czyli jak, rzuciłeś jakiś argument i teraz wycofujesz się z niego rakiem? Jakież to typowe dla głupiego naziolka.

Data: 2018-12-17 10:27:01
Autor: A. Filip
(2004)]
> [...]

Czyli jak, rzuciłeś jakiś argument i teraz wycofujesz się z niego
rakiem? Jakież to typowe dla głupiego naziolka.

Ja się nie wycofuje.  Sokoro dla *księdza* pedofila (nie reżysera)
standardem ma być domniemanie winy i stosowanie standardów z "dziś" do
"wczoraj" to niech pryncypialna GW udowadnia że nie zmieniała standardów
od 2004.  W 2004 prokuratura umorzyła śledztwo w sprawie pedofilii
Jankowskiego.  GW *wtedy* opierdalała prokuraturę chroniącą pedofila?   Pod rządami SLD kapelan/pedofil Solidarności zasługiwał na
medialny stos czy na medialny parasol ochronny post-solidaruchów?

--
A. Filip

Data: 2018-12-17 01:47:53
Autor: japanizer
Zgwałcił mnie Adam Michnik [Czy prokuratura chroniła kapelana Solidarności? (2004)]
On Monday, December 17, 2018 at 6:27:49 PM UTC+9, A. Filip wrote:

> Czyli jak, rzuciłeś jakiś argument i teraz wycofujesz się z niego
> rakiem? Jakież to typowe dla głupiego naziolka.

Ja się nie wycofuje.

Wycofujesz. Rzucasz, że "GW wyszczekiwała", a poproszony o szczegóły, wycofujesz się rakiem. Ot, kolejny raz udowadniasz, że z ciebie tani pisowski troll.

Data: 2018-12-17 11:08:40
Autor: A. Filip
(2004), "Wina" (2018)]
japanizer@japanizer.org pisze:
[...]
Wycofujesz. Rzucasz, że "GW wyszczekiwała", a poproszony o szczegóły,
wycofujesz się rakiem. Ot, kolejny raz udowadniasz, że z ciebie tani
pisowski troll.

Artykuł "niby obiektywny" ale dobór tytułu *w 2004* mówi wszystko:

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114873,2211476.html
*Pomówienie* księdza Jankowskiego - cd. Kuria wiedziała pierwsza
sla 04.08.2004 00:00

--
A. Filip

Data: 2018-12-17 04:03:51
Autor: japanizer
Zgwałcił mnie Adam Michnik [GW Remake: "Pomów ienie" (2004), "Wina" (2018)]
On Monday, December 17, 2018 at 7:09:28 PM UTC+9, A. Filip wrote:
[...]
> [...]

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114873,2211476.html
> *Pomówienie* księdza Jankowskiego - cd. Kuria wiedziała pierwsza

  Arcybiskup gdański Tadeusz Gocłowski już w kwietniu pytał ks. Henryka   Jankowskiego o naganne kontakty z nastoletnim ministrantem. Prałat wszystkiemu   zaprzeczył, a kuria więcej go o to nie pytała

Straszne! Spisek i Soros!

I co w tym artykule twoim zdaniem jest dyskwalifikującego Wyborczą, tani pisowski trollu?

Data: 2018-12-17 13:14:21
Autor: A. Filip
(2004), "Wina" (2018)]
> [...]

Straszne! Spisek i Soros!

I co w tym artykule twoim zdaniem jest dyskwalifikującego Wyborczą,

To że GW w 2004 sugerowała *w tytule* że tamte oskarżenia w były tylko
pomówieniami.  Tym samym *wtedy* sugerowała+ że działania Arcybiskupa
nie były "zbrodnią niesłychaną krycia pedofila".  *W 2004* to było
nie danie wiary pomówieniom.  W 2004 GW zapewniła "medialny parasol
ochronny" temu pedofilowi/"pedofilowi" bo im *wtedy* tak pasowało.

W 2018 Jankowski to pedofil.  W 2004 to był "ich" pedofil czyli
bojownik Solidarności pomawiany pod rządami SLD/postkomuchów.

Data: 2018-12-17 06:55:54
Autor: japanizer
On Monday, December 17, 2018 at 9:15:08 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

nie danie wiary pomówieniom.  W 2004 GW zapewniła "medialny parasol
ochronny" temu pedofilowi/"pedofilowi" bo im *wtedy* tak pasowało.

Chyba przerasta cię przeczytanie zdania mającego więcej niż dwa wyrazy.

cyt.

   Kuria wiedziała pierwsza

Jak zwykle Kościół zamiata pedofilię pod dywan. A Kościół pod rękę z PiSem. A ty jak byłeś pisowskim głupkiem, tak jesteś dalej.

Data: 2018-12-17 13:55:11
Autor: Pajdak
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+faziyprxif-ich1@wp.eu...

W 2018 Jankowski to pedofil.  W 2004 to był "ich" pedofil czyli
bojownik Solidarności pomawiany pod rządami SLD/postkomuchów.

Kto jest szychą w obecnej "Solidarności"? P.Duda.
Gdzie wtedy był? Gdzie był Sniadek?
Nie schowasz chyba łba w piach i nie powiesz, że obecni szefowie "S" to nie są przydupasy PiS?

Przyczepiłes sie jak rzep do kociego ogona do GW i wijesz się jak glista w kociej kuwecie.

--
Pajdak

Data: 2018-12-17 14:30:35
Autor: u2
Zgwałcił mnie Adam Michnik [GW Remake : "PomĂłwienie" (2004), "Wina" (2018)]
W dniu 17.12.2018 o 13:14, A. Filip pisze:
W 2018 Jankowski to pedofil.  W 2004 to był "ich" pedofil czyli
bojownik Solidarności pomawiany pod rządami SLD/postkomuchów.

ano, tak GWno ma:)))))))))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-12-17 13:59:33
Autor: Pajdak
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości
japanizer@japanizer.org pisze:

W 2004 prokuratura umorzyła śledztwo w sprawie pedofilii
Jankowskiego.  GW *wtedy* opierdalała prokuraturę chroniącą pedofila?

Sprawdź w archiwach GW (płatnych).

Kto był przy korycie od 2005? Niech no POmyślę...

Na 100% nie PO tylko Samoobrona z kim to ach z kim? Z kotem?

Komendę było komu zapuszkować (interweniował nawet sam braciszek) ale juz na Jankowskiego bata nie było?

Tak jak dzis nie ma bata na szamana z Torunia.

gooogle -- > Rydzyk kasa od PiS

--
Pajdak

Data: 2018-12-17 14:12:30
Autor: Pajdak
filipek na "pan-da!"
japanizer@japanizer.org pisze:
Internetowy dostęp do archiwum Gazety Wyborczej jest płatny.
Jakież to korzystne dla GW.

Ktoś musi utrzymywac serwery. Chciałbyś za darmochę?

--
Pajdak

Data: 2018-12-17 07:58:07
Autor: A. Filip
Zgwałcił mnie Adam Michnik

Data: 2018-12-17 08:31:08
Autor: Pajdak
totalne "uderzenie mediialne"
A wiara w "precyzyjne atomowe uderzenia medialne" to choroba
dziennikarzy czy GW dziennikarzy? :-)

Zdecydowanie TVPiS, TV Trwam i Radio Maryja!

--
Pajdak

Zgwałcił mnie Adam Michnik