Ziarnko do ziarnka

Data: 2011-08-15 15:59:30
Autor: Bogdan Idzikowski
Ziarnko do ziarnka
Powoli, bardzo powoli ale nieuchronnie wyłania się prawdziwy obraz Leppera. Ten uczciwy, nieprzekupny trybun ludowy zaczyna powoli tracić twarz (o ile jeszcze j± miał s±dz±c po ekscesach seksualnych i traktowaniu partyjnej kasy).
Jego współpracownicy mówili, że Lepper tkwił w swoim gabinecie w Warszawie po kilka dni i bali się zagl±dać do niego. Tak było w dzień jego samobójczej ¶mierci. Co tam robił? Uchyla się r±bek tajemnicy:

"(...) syn zmarłego lidera Samoobrony na wie¶ć o ¶mierci ojca zareagował bardzo agresywnie. Według relacji Rudowskiego Pan Tomasz (syn Leppera) miał do niego wydzwaniać i grozić mu ¶mierci±. Ponoć miał pretensje, że rozpijano mu ojca w Warszawie (...)",

czyli chlał do upadłego. Ciekawe w czyim towarzystwie?

--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"
"Jak nie wyl±duję(my), to mnie zabije(j±)"

Data: 2011-08-15 16:15:23
Autor: jadrys
Ziarnko do ziarnka
Powoli, bardzo powoli ale nieuchronnie wyłania się prawdziwy obraz Leppera. Ten uczciwy, nieprzekupny trybun ludowy zaczyna powoli tracić twarz

Niech się założę - ten obraz przedstawia "Gazeta" i jej podobne szmatławce?

Data: 2011-08-15 18:09:23
Autor: Bogdan Idzikowski
Ziarnko do ziarnka

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j2b9ko$5p4$1news.onet.pl...
[...]

Nie. To są słowa syna Leppera.
A tu link: http://www.fakt.pl/Policja-zabrala-Tomaszowi-Lepperowi-bron,artykuly,111956,1.html

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2011-08-15 20:35:02
Autor: jadrys
Ziarnko do ziarnka

[...]

Co mnie jakieś jego słowa przytaczane przez szczekające za parę groszy kundelki obchodzą? Albo broń jego syna? Tylko autoryzowane słowa coś znaczą. I słowa nie z płyty CD tak, jak zademonstrował to Ziobro.

Data: 2011-08-15 22:00:16
Autor: Bogdan Idzikowski
Ziarnko do ziarnka

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j2bopi$k2n$1news.onet.pl...

[...]

Lepper nie może teraz autoryzować. Do końca świata jest nieuchwytny.

Lepper przejechał się na Ziobrze. Oskarżył go, pewien bezkarności, że to Ziobro był źródłem przecieku. Nie wiedział biedaczek, że psychopatyczny minister nagrywa wszystko i wszystkich. To, że nagranie było przekopiowane na CD nic nie znaczy. To tylko wybieg adwokatów, by uniknąć odpowiedzialności.

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2011-08-15 22:02:15
Autor: u2
Ziarnko do ziarnka
Lepper przejechał się na Ziobrze. Oskarżył go, pewien bezkarno¶ci, że to
Ziobro był Ľródłem przecieku. Nie wiedział biedaczek, że psychopatyczny
minister nagrywa wszystko i wszystkich. To, że nagranie było
przekopiowane na CD nic nie znaczy. To tylko wybieg adwokatów, by
unikn±ć odpowiedzialno¶ci.

-- J. Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"
"Jak nie wyl±duję(my), to mnie zabije(j±)"

Coraz bardziej wygladasz mi na zwyklego psychopate :)

Data: 2011-08-16 02:58:13
Autor: stevep
Ziarnko do ziarnka
Dnia 15-08-2011 o 22:02:15 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]