Ziarno nienawisci posiane przez Niesiola i Palikota zakielkowalo...

Data: 2010-10-19 13:31:41
Autor: Neko
Ziarno nienawisci posiane przez Niesiola i Palikota zakielkowalo...
....mamy pierwszy rozlew krwi...

Data: 2010-10-19 04:50:49
Autor: zbig
Ziarno nienawisci posiane przez Niesiola i Palikota zakielkowalo...
On 19 PaĽ, 13:31, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:
...mamy pierwszy rozlew krwi...

Naprawdę jeste¶ taki głupi? Obie strony nie były sobie dłużne a po
katastrofie smoleńskiej w zasadzie jest ci±głe podsycanie atmosfery
nienawi¶ci przez takich jak Kaczyński, Brudziński, Ziobro, Kurski,
Waszczykowski, Zieliński, Kempa i Fotyga .

Data: 2010-10-19 13:52:59
Autor: raff
Ziarno nienawisci posiane przez Niesiola i Palikota zakielkowalo...
W dniu 2010-10-19 13:50, zbig pisze:
On 19 PaĹş, 13:31, "Neko"<miglce@_bez_spamu.wp.pl>  wrote:
...mamy pierwszy rozlew krwi...

Naprawdę jesteś taki głupi? Obie strony nie były sobie dłużne a po
katastrofie smoleńskiej w zasadzie jest ciągłe podsycanie atmosfery
nienawiści przez takich jak Kaczyński, Brudziński, Ziobro, Kurski,
Waszczykowski, Zieliński, Kempa i Fotyga .

To teraz mi ladnie powiedz, jak Ziobro od katastrofy smolenskiej podsycal atmosfere nienawisci. Ciekaw jestem.

R.

Data: 2010-10-19 05:06:15
Autor: zbig
On 19 PaĽ, 13:52, raff <patagonia2...@onet.pl> wrote:

> [...]

To teraz mi ladnie powiedz, jak Ziobro od katastrofy smolenskiej
podsycal atmosfere nienawisci. Ciekaw jestem.

Choćby tym , że atakował swoich kolegów z partii za zbyt łagodny język
kampanii, dobrze przecież przyjęty przez społeczeństwo, za
niewykorzystywanie trupa Kaczyńskiego do zwiększania słupków poparcia.
To on też pu¶cił pierwszy w obieg opinię, skrzętnie potem
wykorzystywan± przez PiS, że konflikt o krzyż przed pałacem
sprowokował Komorowski. To w końcu zaowocowało kłamliwymi słowami
Kaczyńskiego , że Komorowski jest wrogiem Ko¶cioła co jest absurdem,
ale ciemny lud to kupi.

Data: 2010-10-19 14:07:31
Autor: raff
[...]

Pierwszy raz to slysze.

R.

Data: 2010-10-19 15:06:50
Autor: cirrus
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i9k1m8$gs4$2news.onet.pl...
[...]

To umyj uszy.

--
stevep

Data: 2010-10-19 16:21:41
Autor: cirrus
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i9k5vh$ou$1news.onet.pl...
[...]

Nie mam szczotki ryĹĽowej.

--
stevep

Data: 2010-10-19 16:26:06
Autor: raff
[...]

Uzyje Karchera. Tylko nadstaw uszy.

R.

Data: 2010-10-19 14:07:12
Autor: Neko
[...]

No jak to jak?!

Ziobro od katastrofy smolenskiej sprzymierzyl sie z Osama-Bin-Ladenem
oraz z Al-Zawahiri. Zapisal sie do talibow i przy uzyciu
laptopow podlozyl bombe pod czeczenski parlament a wczesniej
wywolal zawal w chilijskiej kopalni!

To wszystko robota Ziobry i Al-Zawahiri!

Data: 2010-10-19 15:11:18
Autor: cyc
Ziarno nienawisci posiane przez Niesiola i Palikota zakielkowalo...

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:677f8471-76c6-4017-a371-2c0082823cfbl20g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Siewcy nienawisci nie zdaja sobie sprawy z tego , ze to wlasnie oni sa zrodlem calego zla !.
To nie kto inny degeneruje nasze zycie spoleczne , jak podsycani saczaca sie z ust psychopaty Kaczynskiego jadem nienawisci "obroncy krzyza " , to rodzykowe koltuny manipulowane przez sekciarza , ktore bezkompromisowo usiluja zalwadnac cala przestrzen zycia spolecznego wylacznie dla siebie przy bezczelnym , rownoczesnym odwolywaniu sie do najistotnieszych wartosci Polakow , to tzw." zespol Macierewicza " jatrzacy narod cala potega  dana mu przez parlamentarne uprawnienia , to Kaczynski zyjacy na " prochach " ze swoimi nieodpowiedzialnymi slowami wzburzajacymi narod i prowadzacymi do zbrodni , ktora sam jest zbrukany , to Blaszczak powielajacy majace psychopatyczne podloze narzedzia propagandowe , ktorych jedynym i bezwzglednym celem jest pozyskanie opartej na faszyzmie  wladzy , to Kempa , Fatygowa , Brudzinski i reszta pisoharcownikow . To oni sa odpowiedzialni nie tylko za ta tragedie ktora sie wydarzyla dzisiaj ale  za wszystkie  te , ktore najprawdopodobniej , dzieki nim sie wydarza wkrotce .
Wtedy nie bedzie " przebacz " , odpowiecie za wszystko !, za zdrade stanu , za dokonane zbrodnie , za rozklad panstwa , za morlana degrengolade spoleczenstwa , za koninkturalizowanie tego wszystkiego co przez tysiace lat sie kstaltowalo a co stanowi sens cywilizacji i nadaje nam poczucie czlowieczenstwa .
odpowiecie za wszystko i nie neda to kary politcznej odpowiedzialnosci , bedzia to kary bezwzgledne i eliminujacve was raz na zawsze ze spolecznego zycia !.
Dosc tragedii wygenerowanych przez kacza psychopatyczna wizje , dodam dla scislosci , faszystowskiej Polski !!.
Dosc krwi jaka przelal w dazeniu do wladzy !! , dosc jego psychopatycznym poczynaniom !.
Swietego nie czynia zlozny w modlitewnym gescie dlonie , , czynia go czyny . Te Kaczynskiego sytuuja wsrod demonow , oblakanych demonow !.

cyc

Data: 2010-10-19 06:14:50
Autor: zbig
On 19 PaĽ, 15:11, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶cinews:677f8471-76c6-4017-a371-2c0082823cfbl20g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

Swietego nie czynia zlozny w modlitewnym gescie dlonie , , czynia go czyny .
Te Kaczynskiego sytuuja wsrod demonow , oblakanych demonow !.

Macierewicz dzi¶ powiedzial, że ten dzisiejszy zamach był wynikiem
wezwań do mordu. może gdzie¶ je słyszeli¶cie , bo ja nie

Data: 2010-10-19 17:14:31
Autor: he®sk
Ziarno nienawisci posiane przez Niesiola i Palikota zakielkowalo...
On Tue, 19 Oct 2010 04:50:49 -0700 (PDT), zbig <zbigniew_@gazeta.pl>
wrote:

> [...]

nienawi¶ci przez takich jak Kaczyński, Brudziński, Ziobro, Kurski,
Waszczykowski, Zieliński, Kempa i Fotyga .

 kto sieje wiatr zbiera buzre.  prezes posial wiatr i teraz ma za swoje.

Data: 2010-10-19 15:05:50
Autor: cirrus
Ziarno nienawisci posiane przez Niesiola i Palikota zakielkowalo...
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i9jvku$btu$1news.onet.pl...
...mamy pierwszy rozlew krwi...

Eeee, pierwszy to było zamordowanie byłego pisowskiego wiceministra Wróbla.

--
stevep

Ziarno nienawisci posiane przez Niesiola i Palikota zakielkowalo...