Zidiocenie PISu sięga zenitu ...

Data: 2010-08-24 21:17:40
Autor: b0niek
Zidiocenie PISu sięga zenitu ...
Nie wierzę. Największa partia opozycyjna, z potężnym poparciem społecznym,
która zamiast walić w rząd jak w bęben i merytorycznie punktować ich
nieudolność, zajmuje się pierdołami typu katastrofa smoleńska albo krzyż na
Krakowskim Przedmieściu.
Gdybym był Tuskiem, też bym się rozleniwił, bo z kim tu walczyć, kiedy resztki
opozycji oddają pole bez walki?
Nawet taką gratkę, jak krytyczne raporty NIK o stanie przygotowań na Euro 2012
PiS pozostawił bez pogłębionych komentarzy.
Normalnie żenada. Jak tak dalej pójdzie, to za parę lat grozi nam w Polsce
system monopartyjny.

Data: 2010-08-24 16:32:30
Autor: precz z PO
b0niek pisze:
[...]

Nie panikuj. Tuskowi trzeba dać trochę czasu aby w ciszy i spokoju
mógł przekonać swój elektorat, że ceny jabłek i gruszek cały czas spadają, a zarobki wciąż rosną, nic tak durnego wyborcy nie przekona
jak puste kieszenie. Wtrącanie się PiS do szybko postępujących cudów gospodarczych, to najgorsza rzecz jaką można w tej chwili zrobić.
Ludzie muszą poznać Irlandię na własnej skórze.

Data: 2010-08-24 23:51:19
Autor: CeSaR
[...]

I to wszystko w ramach odpowiedzialności za państwo? Spuścić kraj w gówno a później z dumą powiedzieć " A nie mówiłem" ???
No cool sposób, nie ma co.....

Data: 2010-08-24 17:16:01
Autor: precz z PO
CeSaR pisze:
[...]

Czegoś chyba nie doczytałeś w GW. W tej chwili za państwo odpowiedzialny jest Donek...no i Bronek który nie będzie przeszkadzał w budowaniu dobrobytu :)

> Spuścić kraj w gówno a
później z dumą powiedzieć " A nie mówiłem" ???

Masz jakieś konkretne propozycje? Farmazony to ja sobie mogę sam poczytać w codziennej prasie.

Data: 2010-08-25 00:29:53
Autor: CeSaR
Zidiocenie PISu sięga zenitu ...
Czegoś chyba nie doczytałeś w GW. W tej chwili za państwo odpowiedzialny jest Donek...no i Bronek który nie będzie przeszkadzał w budowaniu dobrobytu :)

Z GW mam niewiele do czynienia. Stać mnie na normalny papier toaletowy.
Opozycja za państwo odpowiedzialna nie jest?

> Spuścić kraj w gówno a
później z dumą powiedzieć " A nie mówiłem" ???

Masz jakieś konkretne propozycje? Farmazony to ja sobie mogę sam poczytać w codziennej prasie.

Propozycje? Pewnie mam. Ale za to kasy nie biorę.

Czytaj co chcesz, to podobno wolny kraj :-)

Data: 2010-08-24 17:36:47
Autor: precz z PO
CeSaR pisze:
[...]

Masz jakieś konkretne propozycje działania które zadowolą twoje
oczekiwania czy nadal mam czytać te puste farmazony?

Data: 2010-08-25 00:46:14
Autor: CeSaR
Zidiocenie PISu sięga zenitu ...
Masz jakieś konkretne propozycje działania które zadowolą twoje
oczekiwania czy nadal mam czytać te puste farmazony?

Oczywiście że mam. Tylko co to zmieni jeśli nawet je tu napiszę milion razy?
Macierewicz i Brudziński i tak będą dalej napierdalać się krzyżami na smoleńskim lotnisku.
A Donek będzie się lansował piłkarsko w Europie.
Ja za swoje pomysły nie biorę kasy. Od tego są inni.
A czytać oczywiście że nie musisz, możez mnie wyfiltrować. Nie zmieniam nicków.

Data: 2010-08-24 17:52:24
Autor: precz z PO
CeSaR pisze:
[...]

Nadal te same puste frazesy. Wystarczy sięgnąć do prasy z ostatnich
trzech lat, aby przekonać się ile możliwości działania ma partia
polityczna poza koalicja PO-PSL.

Janusz Palikot:
"To był wielki wysiłek, przez lata pracowaliśmy nad tym, by wariatom politycznym wyrwać skrzydełka i nóżki, aby skompromitować ich w oczach ich elektoratu. Ale to się udało, pomysły partii są ośmieszone, liderzy wypaleni. Jeśli ktoś nie rozumie, ile pracy wykonaliśmy, aby to osiągnąć, to nic z polityki nie rozumie. Media nas krytykowały za ciągły spór z prezydentem, za wojnę o krzesła, ale my wiedzieliśmy, że trzeba atakować non stop, dopóki prezydent nie zostanie zepchnięty do kąta, skąd już szkodzić nie może."

Data: 2010-08-25 01:03:20
Autor: CeSaR
Zidiocenie PISu sięga zenitu ...
Nadal te same puste frazesy. Wystarczy sięgnąć do prasy z ostatnich
trzech lat, aby przekonać się ile możliwości działania ma partia
polityczna poza koalicja PO-PSL.

Twoją propozycją jest twój nick?

Mało możliwości? To jak owa partia zamierza cokolwiek ugrać? Dostępu do mediównie ma żadnego?
Zamiast pieprzyć o krzyżu i zdjęcia posłów na siedzeniach trzymać niech punktuje przez 24h na dobę wstecznictwo i nieudolność.
Niech pokazuje, co jest źle i co trzeba robić inaczej. Ilu jeszcze Migalskich potrzeba, żeby zrozumieć?

Data: 2010-08-24 18:16:45
Autor: precz z PO
CeSaR pisze:
Nadal te same puste frazesy. Wystarczy sięgnąć do prasy z ostatnich
trzech lat, aby przekonać się ile możliwości działania ma partia
polityczna poza koalicja PO-PSL.

Twoją propozycją jest twój nick?

Nie, to moja odpowiedź na pełowską propagandę

Mało możliwości? To jak owa partia zamierza cokolwiek ugrać? Dostępu do mediównie ma żadnego?

Kręcisz się w kółko zaprzeczając sobie :)

[...]

Czy ktoś Migalskiemu zabrania, aby pokazał jak powinno się
prowadzić skuteczną politykę? Kaczyński zaczynał od zera,
Migalski powinien to zrobić szybciej i dużo lepiej. W takim
razie czekamy na wyniki, bo dobrymi radami to sobie można.

Data: 2010-08-25 01:25:07
Autor: CeSaR
Zidiocenie PISu sięga zenitu ...
Kręcisz się w kółko zaprzeczając sobie :)

????

Data: 2010-08-25 00:05:07
Autor: awe

Użytkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisał w wiadomości news:i51eqj$auj$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
no ale ty madrzejszy jestes i pewnie glosujesz na PiS
awe

Data: 2010-08-25 00:12:40
Autor: CeSaR
[...]

Ale masz coś żeby tę tezę obronić? Znaczy to o mnie i o pisie?

Data: 2010-08-25 00:39:37
Autor: awe

Użytkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisał w wiadomości news:i51g2l$dni$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
oczywiscie - jest chujowo - no ale co do tego ma PiS? Jak rzadzi PO wszyscy wiemy. Woda ma to do siebie ze splywa w koncu wisla do baltyku.
awe

Data: 2010-08-25 00:47:41
Autor: CeSaR
Zidiocenie PISu sięga zenitu ...
oczywiscie - jest chujowo - no ale co do tego ma PiS? Jak rzadzi PO wszyscy wiemy.

PiS ma do tego to, że nic nie robi. To grzech zaniechania.

Data: 2010-08-25 01:28:20
Autor: awe

Użytkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisał w wiadomości news:i51i4a$h89$1news.onet.pl...
oczywiscie - jest chujowo - no ale co do tego ma PiS? Jak rzadzi PO wszyscy wiemy.

PiS ma do tego to, że nic nie robi. To grzech zaniechania.

-- -- -- -- -- -- -- -- -
a twoim zdaniem to niby co mialby zrobic? przeciez pelnie wladzy ma PO.
awe

Data: 2010-08-25 01:32:53
Autor: CeSaR
Zidiocenie PISu sięga zenitu ...
a twoim zdaniem to niby co mialby zrobic? przeciez pelnie wladzy ma PO.

:-) :-)
Przypominam, że zupełnie niedawno pełnię władzy miał PiS. I jakoś PO wiedziała, co ma wtedy zrobić.
PiS w miedzyczasie zgłupiał i języka w gębie zapomniał? Czy może doszedł do wniosku, że lepiej być w opozycji i po prostu sobie szczekać?

Data: 2010-08-25 08:24:26
Autor: HaMMeR
On 2010-08-25 01:32, CeSaR wrote:
[...]

Widzisz wymozdzku, PIS majac do czynienia z tak bezrozumna tluszcza jak ty i inni wyborcy platfusiani, nie widzi szans na negocjacyjno-persfazyjne metody
dotarcia do medialnie oglupialych mas i stawia na rozwiazanie czysto,
ewolucyjne, czyli sami musicie durnie odczuc wlasne debilne wybory, na wlasnej
swinskiej skorze!!
Probujesz, megalomanski kmieciu o nobilitujaczm ciebie pozornie nicku CeSaR,
to zrozumiec...

Data: 2010-08-25 08:54:10
Autor: CeSaR
[...]

Idz się podetrzyj, Młotku :-)
Ochłoń.

Data: 2010-08-25 11:59:01
Autor: Zahir

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:i52cuv$mso$1newsread1.aster.pl...
On 2010-08-25 01:32, CeSaR wrote:
[...]

Jakiś kolejny oszołom! Skąd się tacy biorą? Czy wy nie potraficie żyć bez słownictwa rodem z chlewa?

--

Zahir

Data: 2010-08-25 12:24:56
Autor: HaMMeR

On 2010-08-25 01:32, CeSaR wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

Czy urazila cie ta 'swinska skora' czy moze okreslenie 'wymozdzek', ktore
jednym slowem okresla wasze platfonsiarskie zdolnosci do intelektualnej absorbcji..?

Data: 2010-08-27 09:53:03
Autor: Miglanc

On 2010-08-25 01:32, CeSaR wrote:
[...]

Masz koleś coś z łbem! Patrz temat!

--

Zahit

Data: 2010-08-27 17:30:19
Autor: =heÂŽsk=
Zidiocenie PISu sięga zenitu ...
On Fri, 27 Aug 2010 09:53:03 +0200, "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com>
wrote:

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości
 [hammer - ciach!]

> Czy urazila cie ta 'swinska skora' czy moze okreslenie 'wymozdzek', ktore
> jednym slowem okresla wasze platfonsiarskie zdolnosci do intelektualnej > absorbcji..?

Masz koleś coś z łbem! Patrz temat!

 i to okrutnie ma. bez bluzgania zyc nie moze.  zakompleksiony biedaczek.

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-25 14:24:13
Autor: awe

On 2010-08-25 01:32, CeSaR wrote:
[...]

prosiaczku jak nie masz nic ciekawego do powiedzenia w temacie to zamknij paszczu
awe

Data: 2010-08-25 14:26:03
Autor: Miglanc

On 2010-08-25 01:32, CeSaR wrote:
[...]

Sam zamknij "paszczu" sowiecki pomiocie!

--

Zahir

Data: 2010-08-25 19:48:09
Autor: awe

On 2010-08-25 01:32, CeSaR wrote:
[...]

to twoj tatus wyslugiwal sie bolszewikom. wlasnie im pomnik budujecie
awe

Data: 2010-08-25 15:28:58
Autor: cyc

On 2010-08-25 01:32, CeSaR wrote:
[...]

To typowa dla pisowcow przypadlosc .
Dla nich chlew bowiem jest naturalnym miejscem przebywania . Dotyczy to nie tylko piszacych tu zwolennikow konusa i jego osobistej furerowskiej partii ale rowniez tzw. politykow pisu .
Sa tacy i nie mozna odmowic im racji , ktorzy twierdza , ze jest to faszystowski chlew a wiec ten najgorszy bo nieprzewidywalny i uzurpatorski .

cyc

Data: 2010-08-25 20:59:16
Autor: ~heÂŽsk~
Zidiocenie PISu sięga zenitu ...
On Wed, 25 Aug 2010 11:59:01 +0200, "Zahir" <sahibzahir@gmail.com>
wrote:

> [...]
> to zrozumiec...

Jakiś kolejny oszołom! Skąd się tacy biorą? Czy wy nie potraficie żyć bez słownictwa rodem z chlewa?

 jeszcze sie dziwisz?  ta oblakana sfora potrafi jedynie ujadac, a nie dyskutowac.

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-24 23:33:23
Autor: boukun

Użytkownik "b0niek" <bonislaw.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i51ctk$jej$1inews.gazeta.pl...
[...]

PiS to nie jest żadna partia... i nigdy nią nie była... i nigdy nie będzie...

boukun

Data: 2010-08-25 10:21:57
Autor: Hans Kloss
b0niek <bonislaw.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Nie wierzę. Największa partia opozycyjna, z potężnym poparciem społecznym,
która zamiast [dalej stek bzdur]

Naprawde podziwu godne ilu to ostatnio barankow bozych, glownie z tych co to w dupie byli i gowno widzieli, poucza ponad 60-letniego doktora nauk prawniczych, zalozyciela i prezesa partii politycznej o wielomilionowym poparciu, czlowieka od 35 lat obecnego w polityce, jak ma owa partia kierowac i jak doprowadzic ja do zwyciestwa.
A zaloz sobie doradco partie wlasna, zorganizuj dla niej zaplecze i poparcie po czym skorzystaj z wlasnych rad i dokop platfonsom w przyszlorocznych wyborach. Przeciez to takie proste......
J-23

Data: 2010-08-25 03:24:27
Autor: D.J.MC Donald Musk
Zidiocenie PISu sięga zenitu ...
On Aug 25, 12:21 pm, "Hans Kloss" <necr0...@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
wrote:
b0niek <bonislaw.WYT...@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

po czym skorzystaj z wlasnych rad i dokop platfonsom w przyszlorocznych
wyborach. Przeciez to takie proste......

moze sie tez do partii palikota zapisac i mu "doradzac"...

Data: 2010-08-25 12:33:05
Autor: Zahir

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i52qs5$k06$1inews.gazeta.pl...
[...]

Booooże! Twoje uwielbienie prezesa PiS sięga porównywalnego z uwielbieniem Mussoliniego przez Włochów!

--

Zahir

Pozwólmy prezesowi PiS zostać prezydentem! Jeżeli nie spełnią się jego marzenia grupowi wielbiciele PiS będą ciągle zalewać psp fekaliami!

Zidiocenie PISu sięga zenitu ...