Zieliński ma jaja, a Lech komplet punktów

Data: 2009-09-13 09:00:26
Autor: gasper
Zieliński ma jaja, a Lech komplet punktów
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:h8h71t$k92$1news.onet.pl...
Zmiana taktyki w 25 minucie na zdecydowanie lepsze 4-4-2, okazała się strzałem w dziesiątkę i Lech przegrywający już z Jagą 2-0, podniósł się z kolan i bez większego trudu odrobił

to chyba inny mecz widziałem, bo trudu to jednak tam było dużo i dodatkowo Jaga też miała kilka okazji, które na szczęście zmarnowała

Data: 2009-09-13 17:45:38
Autor: Cavallino
Użytkownik "gasper" <ni@ma.pl> napisał w wiadomości news:h8i5ab$7ma$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ja tam go za bardzo nie widziałem.
Raczej dużo szczęścia.

Zieliński ma jaja, a Lech komplet punktów