Zieliński ma jaja, a Lech komplet punktów

Data: 2009-09-13 01:53:37
Autor: BearBag
Zieliński ma jaja, a Lech komplet punktów
dlaczego przymykasz oko na to ze Jaga miala kilka setek i tylko
nieporadnoscia Lech zawdziecza trzy punkty.
Remis bylby sprawiedliwym wynikiem.
Sam mecz fajnie sie ogladalo, niestety C+ wybral Legie, ktorej dobry
mecz do ogladania trafic to jak szostka w lotku.

Data: 2009-09-13 17:52:19
Autor: Cavallino
Zielinski ma jaja, a Lech komplet punktów
Uzytkownik "BearBag" <cactusek@gmail.com> napisal w wiadomosci news:ace02f99-9307-4712-a8f5-8ed78da05673l9g2000yqi.googlegroups.com...
dlaczego przymykasz oko na to ze Jaga miala kilka setek i tylko
nieporadnoscia Lech zawdziecza trzy punkty.

Nie wiem do kogo gadasz, bo nic nie zacytowales.

W kazdym razie mnie chodzilo TYLKO o to, jak dobra decyzja trenera, wykonana w odpowiednim momencie moze odwrócic losy meczu.
I jak rzadko trenerzy, nawet bardziej uznani niz Zielinscy takie decyzje podejmuja.

Gdyby Lech dalej próbowal sie meczyc w 4-5-1 ten meczu juz bylby przegrany.

Zieliński ma jaja, a Lech komplet punktów