Zielona Góra: poseł PiS nie dojechał.

Data: 2009-05-17 17:53:03
Autor: Przemek W
Zielona Góra: poseł PiS nie dojechał.
W zielonogórskim "Zajeździe Pocztowym" w niedzielę w południe miały debatować "dwójki" na liście w okręgu zachodniopomorsko-lubuskim: Artur Zasada (PO) i poseł Marek Ast (PiS).
Skończyło się na niczym. Nie dojechał poseł PiS. Zasada: - Poseł uprzedził mnie, że nie pojawi się na debacie, ponieważ ma inne obowiązki. Nie chcę atakować konkurenta. Trzymam kciuki za wszystkich lubuskich kandydatów, bez względu na to z jakiej startują listy. Zawsze będą bliżej naszych problemów, niż ktoś, kto mieszka kilkaset kilometrów stąd - tłumaczy dyplomatycznie.

"Dwójki" na listach PO i PiS umówiły się na debatę w końcu maja.

Marek Ast, tłumacząc swoją nieobecność, odciął się od wojowniczych komentarzy krajowych liderów PiS. - Miałem naprawdę już zaplanowane inne spotkanie. Byłem wówczas na ważnej uroczystości w Jędrzychowicach, gdzie otwierano ośrodek polsko-niemiecki - wyjaśnia. Zapowiada, że debata na pewno się odbędzie, jak tylko sztaby ustalą termin.

http://wyborcza.pl/1,75248,6616158,Zielona_Gora__posel_PiS_nie_dojechal.html

Przemek

--
"Komitet Wyborczy Prawa i Sprawiedliwości informuje, że w swoim materiale wyborczym w postaci spotu telewizyjnego pt. +Kolesie+ podał nieprawdziwe informacje, że rząd PO załatwił firmie senatora Tomasza Misiaka kontrakt na 48 mln zł, a firmie ministra Aleksandra Grada na kwotę 50 mln zł i przeprasza Platformę Obywatelską za wprowadzenie wyborców w błąd".

http://szymon.plejada.pl/25,7679,1,odc8_-_seria_viii,1,wideo.html

http://pepepe.pl