Zielona Latarnia film sf

Data: 2011-12-06 22:08:55
Autor: FM
Zielona Latarnia film sf
Warto to obejrzec?
Co jeszcze warto za ostatnie dwa lata.

FM

Data: 2011-12-07 08:28:24
Autor: Rais
Zielona Latarnia film sf
FM pisze:
Warto to obejrzec?

Nie tyle "warto", co "da się" obejrzeć.

Co jeszcze warto za ostatnie dwa lata.

Tak w ogóle?

--

Data: 2011-12-07 10:01:30
Autor: hikikomori
Zielona Latarnia film sf
Użytkownik FM napisał:
Warto to obejrzec?

Z tego co sluchalem i czytalem wszelakich opinii, to trzeba sie wystrzegac.

Juz lepiej obejrzec Avatara (serio!, film nawet w 2D daje rade), Pandorum (jak sie lubi space horrory), The Moon (jak sie lubi wolna akcje i kojÄ…cÄ… muzyke).

Data: 2011-12-07 10:39:27
Autor: Rais
Zielona Latarnia film sf
hikikomori pisze:
Użytkownik FM napisał:
Warto to obejrzec?

Z tego co sluchalem i czytalem wszelakich opinii, to trzeba sie wystrzegac.

Oj tam, oj tam.
IMHO jest znacznie lepszy od fantastycznych czwórek. Co oczywi¶cie nie jest jakim¶ wybitnym osi±gnięciem ale zawsze to jaki¶ plus. :)

Z nowszych filmów o superbohaterach to przede wszystkim "X-men Firct Class". Thor też mi się podobał. Znaczy sie film. :)

The Moon (jak sie lubi wolna akcje i koj±c± muzyke).

Tak na marginesie.
Niedawno, w której¶ TV leciało Sunshine. Obejrzałem go drugi raz.
Podczas pierwszego ogl±dania liczyłem na jak±¶ akcję, fabułę, tempo itp a teraz po prostu patrzyłem i słuchałem. Smakowało o wiele bardziej.

--
pzdr

Data: 2011-12-07 11:31:20
Autor: Roman W
Zielona Latarnia film sf
On Dec 7, 9:39 am, Rais <Rais@is> wrote:
Z nowszych film w o superbohaterach to przede wszystkim "X-men Firct
Class".

To jest film wyrastajacy ponad swoja klase.

RW

Data: 2011-12-07 21:10:05
Autor: Rais
Zielona Latarnia film sf
W dniu 2011-12-07 20:31, Roman W pisze:
On Dec 7, 9:39 am, Rais<Rais@is>  wrote:
Z nowszych film w o superbohaterach to przede wszystkim "X-men Firct
Class".

To jest film wyrastajacy ponad swoja klase.

http://www.youtube.com/watch?v=D8Cimh_cfGU

BP NMSP

Data: 2011-12-07 14:24:06
Autor: FM
Zielona Latarnia film sf
On Dec 7, 3:10 pm, Rais <R@is> wrote:
> [...]

Dla mnie, najlepszy byl pierwszy z tej serii.
Moze dlatego, ze pierwszy ;)))

FM

Data: 2011-12-08 08:26:32
Autor: Rais
Zielona Latarnia film sf
FM pisze:
On Dec 7, 3:10 pm, Rais <R@is> wrote:
[...]

Ale "X:FC" jest pierwsiejszy!

Data: 2011-12-08 14:35:37
Autor: hikikomori
Zielona Latarnia film sf
Użytkownik Rais napisał:
FM pisze:
On Dec 7, 3:10 pm, Rais <R@is> wrote:
[...]

I nie powiem, calkiem fajny :)

Tak jak Star Trek z młodymi co był ostatni :D

Data: 2011-12-08 11:41:31
Autor: Roman W
Zielona Latarnia film sf
On Dec 7, 8:10 pm, Rais <R@is> wrote:

> To jest film wyrastajacy ponad swoja klase.

http://www.youtube.com/watch?v=D8Cimh_cfGU

BP NMSP

Tak, ta scena wymiata :)

RW

Data: 2011-12-07 14:46:38
Autor: Ghost
Zielona Latarnia film sf

Użytkownik "Rais" <Rais@is> napisał w wiadomo¶ci news:4edf344f$0$1456$65785112news.neostrada.pl...
hikikomori pisze:
Użytkownik FM napisał:
[...]

Nie jestem w stanie zmusic sie do obejrzenia filmu o wyprawie na slonce celem rozpalenia go.

Data: 2011-12-07 15:31:08
Autor: Rais
Zielona Latarnia film sf
W dniu 2011-12-07 14:46, Ghost pisze:

[...]

Czepiasz się a to naprawdę bardzo klimatyczny film.

--
pzdr

Data: 2011-12-07 15:33:33
Autor: Ghost
Zielona Latarnia film sf

Użytkownik "Rais" <R@is> napisał w wiadomo¶ci news:4edf78aa$0$8445$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ja sie nie czepiam, tylko pisze, ze mam problem z ogladnieciem.

Data: 2011-12-09 13:32:18
Autor: radek
Zielona Latarnia film sf
W dniu 07.12.2011 15:31, Rais pisze:
[...]

taaa zwlaszcza po scenie z tym poparzonym ziomkiem ktory cudem przetrwal iles tam czasu na niedzialajacym statku :) wtedy powiedzialem PAS.

r.

Data: 2011-12-09 20:50:04
Autor: Rais
Zielona Latarnia film sf
W dniu 2011-12-09 13:32, radek pisze:
[...]

Statek był nie tyle niedziałaj±cy co miał "zepsutego" kompa.
Ro¶linki sobie całkiem dobrze radziły, facet miał zapasy, no i był ¶wirem.

Data: 2012-01-29 20:30:01
Autor: kajus44
Zielona Latarnia film sf
Rais wrote:
[...]

Poza tym to nie był film o rozalaniu słońca, tak jak "Requiem..." nie było filem o narkomanach ani "Lost in translation" o aktorze w Japonii, IMHO oczywi¶cie.

Data: 2011-12-07 16:07:52
Autor: hikikomori
Zielona Latarnia film sf
Użytkownik Rais napisał:
hikikomori pisze:
Użytkownik FM napisał:
Warto to obejrzec?
Z tego co sluchalem i czytalem wszelakich opinii, to trzeba sie wystrzegac.

Oj tam, oj tam.
IMHO jest znacznie lepszy od fantastycznych czwórek. Co oczywiście nie jest jakimś wybitnym osiągnięciem ale zawsze to jakiś plus. :)

Z nowszych filmów o superbohaterach to przede wszystkim "X-men Firct Class". Thor też mi się podobał. Znaczy sie film. :)

The Moon (jak sie lubi wolna akcje i kojÄ…cÄ… muzyke).

Tak na marginesie.
Niedawno, w którejś TV leciało Sunshine. Obejrzałem go drugi raz.
Podczas pierwszego oglądania liczyłem na jakąś akcję, fabułę, tempo itp a teraz po prostu patrzyłem i słuchałem. Smakowało o wiele bardziej.

Noo sunshine fajnym filmem jest :) Podobnie jak ostatni solaris, mimo, ze tfu z klunejem, tfu :)

Data: 2011-12-07 22:25:52
Autor: Andrzej Jarzabek
Zielona Latarnia film sf
On 07/12/2011 15:07, hikikomori wrote:

Noo sunshine fajnym filmem jest :) Podobnie jak ostatni solaris, mimo,
ze tfu z klunejem, tfu :)

Jak można nie lubić Clooneya?

Data: 2011-12-08 09:21:56
Autor: Ghost
Zielona Latarnia film sf

Użytkownik "Andrzej Jarzabek" <andrzej.jarzabek@gmail.com> napisał w wiadomości news:jbop5l$bhl$1inews.gazeta.pl...
On 07/12/2011 15:07, hikikomori wrote:

Noo sunshine fajnym filmem jest :) Podobnie jak ostatni solaris, mimo,
ze tfu z klunejem, tfu :)

Jak można nie lubić Clooneya?

Mozna, ja go polubilem dopiero wlasnie w solaris.

Data: 2011-12-08 14:35:09
Autor: hikikomori
Zielona Latarnia film sf
Użytkownik Ghost napisał:
[...]

No wlasnie ja tez tak go troche polubilem wtedy. Tfu, a nie lubilem.

Data: 2011-12-09 21:39:06
Autor: Andrzej Jarzabek
Zielona Latarnia film sf
On 08/12/2011 13:35, hikikomori wrote:
Użytkownik Ghost napisał:
[...]

No to po pierwsze nie "tfu" tylko "jaki ja wtedy byłem głupi", po drugie Solaris był już po "Oh Brother..." i chyba po "Confessions of a Dangerous Mind".

Data: 2011-12-09 23:55:01
Autor: Ghost
Zielona Latarnia film sf

Użytkownik Ghost napisał:
[...]

Ale nie kazdy oglada w kolejnosci chronologicznej.

Data: 2011-12-13 04:15:51
Autor: Andrzej Jarzabek
Zielona Latarnia film sf
On Dec 9, 10:55 pm, "Ghost" <gh...@everywhere.pl> wrote:
Użytkownik "Andrzej Jarzabek" <andrzej.jarza...@gmail.com> napisał w

> [...]
> Mind".

Ale nie kazdy oglada w kolejnosci chronologicznej.

Niby nie, ale z drugiej strony za co tak Clooneya nienawidzić? Za tego
jednego batmana? No chyba że kto¶ jest sympatykiem radykalnej
amerykańskiej prawicy i/lub NRA...

Data: 2011-12-13 13:47:03
Autor: Ghost
Zielona Latarnia film sf

Użytkownik "Andrzej Jarzabek" <andrzej.jarzabek@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:beb84b22-c947-4ff6-b873-18412c7887afq9g2000yqe.googlegroups.com...
> [...]

Ale nie kazdy oglada w kolejnosci chronologicznej.

Niby nie, ale z drugiej strony za co tak Clooneya nienawidzić?

A tam zaraz nienawidziec, nie ma tak, ze lubie albo nienawidze - tak, to tylko w PiSie.

Za tego
jednego batmana?

Nie wiem, nie widzialem.

No chyba że kto¶ jest sympatykiem radykalnej
amerykańskiej prawicy i/lub NRA...

Nie wiem, moze za ladny chlopak jest.

Data: 2011-12-13 21:59:09
Autor: Andrzej Jarzabek
Zielona Latarnia film sf
On 13/12/2011 12:47, Ghost wrote:

Użytkownik "Andrzej Jarzabek" <andrzej.jarzabek@gmail.com> napisał w
wiadomo¶ci

[...]
Niby nie, ale z drugiej strony za co tak Clooneya nienawidzić?

A tam zaraz nienawidziec, nie ma tak, ze lubie albo nienawidze - tak, to
tylko w PiSie.

No, jak kto¶ pisze "tfu, nie lubiłem" i że film fajny chociaż tfu z Clooneyem, to wskazuje jednak na co¶ więcej niż tylko brak lubienia.

Za tego
jednego batmana?

Nie wiem, nie widzialem.

Też nie widziałem, ale słyszałem, że srogi i ogólnie znienawidzony.

No chyba że kto¶ jest sympatykiem radykalnej
amerykańskiej prawicy i/lub NRA...

Nie wiem, moze za ladny chlopak jest.

Ja my¶lę, że ze wszystkich ładnych chłopaków akurat Clooney zasługuje chyba na jaki¶ szacunek?

Data: 2011-12-14 11:28:18
Autor: Ghost
Zielona Latarnia film sf

Użytkownik "Andrzej Jarzabek" <andrzej.jarzabek@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:jc8hre$7as$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Nie wiem, moze za ladny chlopak jest.

Ja my¶lę, że ze wszystkich ładnych chłopaków akurat Clooney zasługuje chyba na jaki¶ szacunek?

Co z tego, ze zasluguje?

Data: 2011-12-14 08:20:36
Autor: Andrzej Jarzabek
Zielona Latarnia film sf
On Dec 14, 10:28 am, "Ghost" <gh...@everywhere.pl> wrote:
> [...]
wiadomo¶cinews:jc8hre$7as$1inews.gazeta.pl...

> Ja my¶lę, że ze wszystkich ładnych chłopaków akurat Clooney zasługuje

Co z tego, ze zasluguje?

To, że je¶li kto¶ jest np. niezbyt dobrym aktorem, tworzy kiszkowate
filmy, jest bucem, gada głupoty, szkodzi ¶wiatu lansuje jakie¶
obciachowe rzeczy i tak dalej, to nienawi¶ć wydaje mi się bardziej
zrozumiała. Oczywi¶cie hikikomori może sobie nienawidzić za co che i
kompletnie niezależnie od wszystkiego, co obiekt nienawi¶ci sob±
reprezentuje, ale ja tylko byłem ciekawy, za co wła¶ciwie.

Data: 2011-12-07 11:31:25
Autor: rs
Zielona Latarnia film sf
On Tue, 6 Dec 2011 22:08:55 -0800 (PST), FM <falzmann@live.com> wrote:

Warto to obejrzec?

dla mnie w tym roku tylko "cowboys & aliens" z sci-fi byl gorszy.
zupelnie nic mi w tym filmie nie podeszlo, choc dosiedzialem do konca,
wiec jak pisze Rais, obejrzec sie da. <rs>

Data: 2011-12-07 10:57:32
Autor: FM
Zielona Latarnia film sf
On Dec 7, 11:31 am, rs <no.addr...@no.spam.pl> wrote:
On Tue, 6 Dec 2011 22:08:55 -0800 (PST), FM <falzm...@live.com> wrote:
>Warto to obejrzec?

dla mnie w tym roku tylko "cowboys & aliens" z sci-fi byl gorszy.
zupelnie nic mi w tym filmie nie podeszlo, choc dosiedzialem do konca,
wiec jak pisze Rais, obejrzec sie da. <rs>

A jak to wyglada normalnie, oraz na BluRay?
Ogladalem Avatar w obu formatach i specjalnych roznic nie widzialem.
Haha... to znaczy bylo te kilkanascie minut wiecej scen, co wycieto w
normalnej kinowej edycji, a szkoda, bo dobrze pokazuje glownych
bohaterow od zaplecza.
Kaleka na inwalidzkim wozku wdajacy sie w mordobicie w knajpie, to
miodzik ;))
Z innej strony...
Czy czasem BluRay nie jest przereklamowany?
Wystarczy HD, ale moze to zalezy, co ogladamy...
FM

Data: 2011-12-09 13:33:50
Autor: radek
Zielona Latarnia film sf
W dniu 07.12.2011 17:31, rs pisze:
[...]

jak dales rade do konca znaczy sie zly nie byl. Mi i mojemu synowi sie podobal. Fajne sf, akurat na piatkowy wieczor w kinie, ojciec z synem :)
ale fakt, zadna rewelacja.

r.

Data: 2011-12-09 11:23:49
Autor: rs
Zielona Latarnia film sf
On Fri, 09 Dec 2011 13:33:50 +0100, radek <radek@gmail.ru> wrote:

[...]

nie mam zwyczaju wychodzic z kina, czy przerywac projekcji nawet jak
uwazam, ze film jest okropny. staram sie mu dac szanse do samego
konca, mimo, ze potem sie okazuje, ze nie bylo warto. zdarzylo mi sie
doslownie pare razy w zyciu, zeby wyjsc z kina. nie mowie tu, o takim okresie w moim zyciu, w ktorym dla experymentu,
wychodzilem z kazdego filmu, zeby moc sobie samemu wymyslec wlasne
zakonczenie. <rs>

Data: 2011-12-11 18:42:16
Autor: Habeck Colibretto
Zielona Latarnia film sf
Dnia 07.12.2011, o godzinie 07.08.55, na pl.rec.fantastyka.sf-f,pl.rec.film, FM napisał(a):

Warto to obejrzec?

W sumie warto. W sam raz dla 12-latków, ale zrobiony z poczuciem humoru i bez zbytniego nadęcia ze scenariuszem pełnym dziur i fizyk± z kosmosu, ale jako¶ nie zwraca się na to specjalnie uwagi więc zjadliwy także dla starszych. No i Ryan Reynolds nieĽle zagrał (na pewno to zasługa reżysera). Aż sięgn±łem do Fireflies in the Garden - okazało się, że to całkiem przyzwoity aktor na tle niektórej młodzieży z fabryki snów uwielbianej przez wrzeszcz±ce nastolatki. :)

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2011-12-13 13:23:09
Autor: FM
Zielona Latarnia film sf
On Dec 11, 12:42 pm, Habeck Colibretto <hab...@NOSPAM.gazeta.pl>
wrote:
> [...]

Aż sięgn±łem do Fireflies in the Garden - okazało się, że to całkiem
przyzwoity aktor na tle niektórej młodzieży z fabryki snów uwielbianej

No to kupilem ;)))
Obejrzalem juz dwa razy i jestem pod wrazeniem.
Komiks. Bez watpienia, ale inteligentny i jakos tak inny niz bodaj
Spiderman.

FM

Data: 2011-12-14 17:17:57
Autor: Habeck Colibretto
Zielona Latarnia film sf
Dnia 13.12.2011, o godzinie 22.23.09, na pl.rec.film, FM napisał(a):

[...]

Nowy się szykuje Spiderman. :)
Ale ja lubię też te trzy starsze.