Zielona Latarnia film sf

Data: 2011-12-07 10:01:30
Autor: hikikomori
Zielona Latarnia film sf
Użytkownik FM napisał:
Warto to obejrzec?

Z tego co sluchalem i czytalem wszelakich opinii, to trzeba sie wystrzegac.

Juz lepiej obejrzec Avatara (serio!, film nawet w 2D daje rade), Pandorum (jak sie lubi space horrory), The Moon (jak sie lubi wolna akcje i kojÄ…cÄ… muzyke).

Data: 2011-12-07 10:39:27
Autor: Rais
Zielona Latarnia film sf
hikikomori pisze:
Użytkownik FM napisał:
Warto to obejrzec?

Z tego co sluchalem i czytalem wszelakich opinii, to trzeba sie wystrzegac.

Oj tam, oj tam.
IMHO jest znacznie lepszy od fantastycznych czwórek. Co oczywi¶cie nie jest jakim¶ wybitnym osi±gnięciem ale zawsze to jaki¶ plus. :)

Z nowszych filmów o superbohaterach to przede wszystkim "X-men Firct Class". Thor też mi się podobał. Znaczy sie film. :)

The Moon (jak sie lubi wolna akcje i koj±c± muzyke).

Tak na marginesie.
Niedawno, w której¶ TV leciało Sunshine. Obejrzałem go drugi raz.
Podczas pierwszego ogl±dania liczyłem na jak±¶ akcję, fabułę, tempo itp a teraz po prostu patrzyłem i słuchałem. Smakowało o wiele bardziej.

--
pzdr

Data: 2011-12-07 11:31:20
Autor: Roman W
Zielona Latarnia film sf
On Dec 7, 9:39 am, Rais <Rais@is> wrote:
Z nowszych film w o superbohaterach to przede wszystkim "X-men Firct
Class".

To jest film wyrastajacy ponad swoja klase.

RW

Data: 2011-12-07 21:10:05
Autor: Rais
Zielona Latarnia film sf
W dniu 2011-12-07 20:31, Roman W pisze:
On Dec 7, 9:39 am, Rais<Rais@is>  wrote:
Z nowszych film w o superbohaterach to przede wszystkim "X-men Firct
Class".

To jest film wyrastajacy ponad swoja klase.

http://www.youtube.com/watch?v=D8Cimh_cfGU

BP NMSP

Data: 2011-12-07 14:24:06
Autor: FM
Zielona Latarnia film sf
On Dec 7, 3:10 pm, Rais <R@is> wrote:
> [...]

Dla mnie, najlepszy byl pierwszy z tej serii.
Moze dlatego, ze pierwszy ;)))

FM

Data: 2011-12-08 08:26:32
Autor: Rais
Zielona Latarnia film sf
FM pisze:
On Dec 7, 3:10 pm, Rais <R@is> wrote:
[...]

Ale "X:FC" jest pierwsiejszy!

Data: 2011-12-08 14:35:37
Autor: hikikomori
Zielona Latarnia film sf
Użytkownik Rais napisał:
FM pisze:
On Dec 7, 3:10 pm, Rais <R@is> wrote:
[...]

I nie powiem, calkiem fajny :)

Tak jak Star Trek z młodymi co był ostatni :D

Data: 2011-12-08 11:41:31
Autor: Roman W
Zielona Latarnia film sf
On Dec 7, 8:10 pm, Rais <R@is> wrote:

> To jest film wyrastajacy ponad swoja klase.

http://www.youtube.com/watch?v=D8Cimh_cfGU

BP NMSP

Tak, ta scena wymiata :)

RW

Data: 2011-12-07 14:46:38
Autor: Ghost
Zielona Latarnia film sf

Użytkownik "Rais" <Rais@is> napisał w wiadomo¶ci news:4edf344f$0$1456$65785112news.neostrada.pl...
hikikomori pisze:
Użytkownik FM napisał:
[...]

Nie jestem w stanie zmusic sie do obejrzenia filmu o wyprawie na slonce celem rozpalenia go.

Data: 2011-12-07 15:31:08
Autor: Rais
Zielona Latarnia film sf
W dniu 2011-12-07 14:46, Ghost pisze:

[...]

Czepiasz się a to naprawdę bardzo klimatyczny film.

--
pzdr

Data: 2011-12-07 15:33:33
Autor: Ghost
Zielona Latarnia film sf

Użytkownik "Rais" <R@is> napisał w wiadomo¶ci news:4edf78aa$0$8445$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ja sie nie czepiam, tylko pisze, ze mam problem z ogladnieciem.

Data: 2011-12-09 13:32:18
Autor: radek
Zielona Latarnia film sf
W dniu 07.12.2011 15:31, Rais pisze:
[...]

taaa zwlaszcza po scenie z tym poparzonym ziomkiem ktory cudem przetrwal iles tam czasu na niedzialajacym statku :) wtedy powiedzialem PAS.

r.

Data: 2011-12-09 20:50:04
Autor: Rais
Zielona Latarnia film sf
W dniu 2011-12-09 13:32, radek pisze:
[...]

Statek był nie tyle niedziałaj±cy co miał "zepsutego" kompa.
Ro¶linki sobie całkiem dobrze radziły, facet miał zapasy, no i był ¶wirem.

Data: 2012-01-29 20:30:01
Autor: kajus44
Zielona Latarnia film sf
Rais wrote:
[...]

Poza tym to nie był film o rozalaniu słońca, tak jak "Requiem..." nie było filem o narkomanach ani "Lost in translation" o aktorze w Japonii, IMHO oczywi¶cie.

Data: 2011-12-07 16:07:52
Autor: hikikomori
Zielona Latarnia film sf
Użytkownik Rais napisał:
hikikomori pisze:
Użytkownik FM napisał:
Warto to obejrzec?
Z tego co sluchalem i czytalem wszelakich opinii, to trzeba sie wystrzegac.

Oj tam, oj tam.
IMHO jest znacznie lepszy od fantastycznych czwórek. Co oczywiście nie jest jakimś wybitnym osiągnięciem ale zawsze to jakiś plus. :)

Z nowszych filmów o superbohaterach to przede wszystkim "X-men Firct Class". Thor też mi się podobał. Znaczy sie film. :)

The Moon (jak sie lubi wolna akcje i kojÄ…cÄ… muzyke).

Tak na marginesie.
Niedawno, w którejś TV leciało Sunshine. Obejrzałem go drugi raz.
Podczas pierwszego oglądania liczyłem na jakąś akcję, fabułę, tempo itp a teraz po prostu patrzyłem i słuchałem. Smakowało o wiele bardziej.

Noo sunshine fajnym filmem jest :) Podobnie jak ostatni solaris, mimo, ze tfu z klunejem, tfu :)

Data: 2011-12-07 22:25:52
Autor: Andrzej Jarzabek
Zielona Latarnia film sf
On 07/12/2011 15:07, hikikomori wrote:

Noo sunshine fajnym filmem jest :) Podobnie jak ostatni solaris, mimo,
ze tfu z klunejem, tfu :)

Jak można nie lubić Clooneya?

Data: 2011-12-08 09:21:56
Autor: Ghost
Zielona Latarnia film sf

Użytkownik "Andrzej Jarzabek" <andrzej.jarzabek@gmail.com> napisał w wiadomości news:jbop5l$bhl$1inews.gazeta.pl...
On 07/12/2011 15:07, hikikomori wrote:

Noo sunshine fajnym filmem jest :) Podobnie jak ostatni solaris, mimo,
ze tfu z klunejem, tfu :)

Jak można nie lubić Clooneya?

Mozna, ja go polubilem dopiero wlasnie w solaris.

Data: 2011-12-08 14:35:09
Autor: hikikomori
Zielona Latarnia film sf
Użytkownik Ghost napisał:
[...]

No wlasnie ja tez tak go troche polubilem wtedy. Tfu, a nie lubilem.

Data: 2011-12-09 21:39:06
Autor: Andrzej Jarzabek
Zielona Latarnia film sf
On 08/12/2011 13:35, hikikomori wrote:
Użytkownik Ghost napisał:
[...]

No to po pierwsze nie "tfu" tylko "jaki ja wtedy byłem głupi", po drugie Solaris był już po "Oh Brother..." i chyba po "Confessions of a Dangerous Mind".

Data: 2011-12-09 23:55:01
Autor: Ghost
Zielona Latarnia film sf

Użytkownik Ghost napisał:
[...]

Ale nie kazdy oglada w kolejnosci chronologicznej.

Data: 2011-12-13 04:15:51
Autor: Andrzej Jarzabek
Zielona Latarnia film sf
On Dec 9, 10:55 pm, "Ghost" <gh...@everywhere.pl> wrote:
Użytkownik "Andrzej Jarzabek" <andrzej.jarza...@gmail.com> napisał w

> [...]
> Mind".

Ale nie kazdy oglada w kolejnosci chronologicznej.

Niby nie, ale z drugiej strony za co tak Clooneya nienawidzić? Za tego
jednego batmana? No chyba że kto¶ jest sympatykiem radykalnej
amerykańskiej prawicy i/lub NRA...

Data: 2011-12-13 13:47:03
Autor: Ghost
Zielona Latarnia film sf

Użytkownik "Andrzej Jarzabek" <andrzej.jarzabek@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:beb84b22-c947-4ff6-b873-18412c7887afq9g2000yqe.googlegroups.com...
> [...]

Ale nie kazdy oglada w kolejnosci chronologicznej.

Niby nie, ale z drugiej strony za co tak Clooneya nienawidzić?

A tam zaraz nienawidziec, nie ma tak, ze lubie albo nienawidze - tak, to tylko w PiSie.

Za tego
jednego batmana?

Nie wiem, nie widzialem.

No chyba że kto¶ jest sympatykiem radykalnej
amerykańskiej prawicy i/lub NRA...

Nie wiem, moze za ladny chlopak jest.

Data: 2011-12-13 21:59:09
Autor: Andrzej Jarzabek
Zielona Latarnia film sf
On 13/12/2011 12:47, Ghost wrote:

Użytkownik "Andrzej Jarzabek" <andrzej.jarzabek@gmail.com> napisał w
wiadomo¶ci

[...]
Niby nie, ale z drugiej strony za co tak Clooneya nienawidzić?

A tam zaraz nienawidziec, nie ma tak, ze lubie albo nienawidze - tak, to
tylko w PiSie.

No, jak kto¶ pisze "tfu, nie lubiłem" i że film fajny chociaż tfu z Clooneyem, to wskazuje jednak na co¶ więcej niż tylko brak lubienia.

Za tego
jednego batmana?

Nie wiem, nie widzialem.

Też nie widziałem, ale słyszałem, że srogi i ogólnie znienawidzony.

No chyba że kto¶ jest sympatykiem radykalnej
amerykańskiej prawicy i/lub NRA...

Nie wiem, moze za ladny chlopak jest.

Ja my¶lę, że ze wszystkich ładnych chłopaków akurat Clooney zasługuje chyba na jaki¶ szacunek?

Data: 2011-12-14 11:28:18
Autor: Ghost
Zielona Latarnia film sf

Użytkownik "Andrzej Jarzabek" <andrzej.jarzabek@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:jc8hre$7as$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Nie wiem, moze za ladny chlopak jest.

Ja my¶lę, że ze wszystkich ładnych chłopaków akurat Clooney zasługuje chyba na jaki¶ szacunek?

Co z tego, ze zasluguje?

Data: 2011-12-14 08:20:36
Autor: Andrzej Jarzabek
Zielona Latarnia film sf
On Dec 14, 10:28 am, "Ghost" <gh...@everywhere.pl> wrote:
> [...]
wiadomo¶cinews:jc8hre$7as$1inews.gazeta.pl...

> Ja my¶lę, że ze wszystkich ładnych chłopaków akurat Clooney zasługuje

Co z tego, ze zasluguje?

To, że je¶li kto¶ jest np. niezbyt dobrym aktorem, tworzy kiszkowate
filmy, jest bucem, gada głupoty, szkodzi ¶wiatu lansuje jakie¶
obciachowe rzeczy i tak dalej, to nienawi¶ć wydaje mi się bardziej
zrozumiała. Oczywi¶cie hikikomori może sobie nienawidzić za co che i
kompletnie niezależnie od wszystkiego, co obiekt nienawi¶ci sob±
reprezentuje, ale ja tylko byłem ciekawy, za co wła¶ciwie.

Zielona Latarnia film sf