Zielona Latarnia film sf

Data: 2011-12-07 11:31:25
Autor: rs
Zielona Latarnia film sf
On Tue, 6 Dec 2011 22:08:55 -0800 (PST), FM <falzmann@live.com> wrote:

Warto to obejrzec?

dla mnie w tym roku tylko "cowboys & aliens" z sci-fi byl gorszy.
zupelnie nic mi w tym filmie nie podeszlo, choc dosiedzialem do konca,
wiec jak pisze Rais, obejrzec sie da. <rs>

Data: 2011-12-07 10:57:32
Autor: FM
Zielona Latarnia film sf
On Dec 7, 11:31 am, rs <no.addr...@no.spam.pl> wrote:
On Tue, 6 Dec 2011 22:08:55 -0800 (PST), FM <falzm...@live.com> wrote:
>Warto to obejrzec?

dla mnie w tym roku tylko "cowboys & aliens" z sci-fi byl gorszy.
zupelnie nic mi w tym filmie nie podeszlo, choc dosiedzialem do konca,
wiec jak pisze Rais, obejrzec sie da. <rs>

A jak to wyglada normalnie, oraz na BluRay?
Ogladalem Avatar w obu formatach i specjalnych roznic nie widzialem.
Haha... to znaczy bylo te kilkanascie minut wiecej scen, co wycieto w
normalnej kinowej edycji, a szkoda, bo dobrze pokazuje glownych
bohaterow od zaplecza.
Kaleka na inwalidzkim wozku wdajacy sie w mordobicie w knajpie, to
miodzik ;))
Z innej strony...
Czy czasem BluRay nie jest przereklamowany?
Wystarczy HD, ale moze to zalezy, co ogladamy...
FM

Data: 2011-12-09 13:33:50
Autor: radek
Zielona Latarnia film sf
W dniu 07.12.2011 17:31, rs pisze:
[...]

jak dales rade do konca znaczy sie zly nie byl. Mi i mojemu synowi sie podobal. Fajne sf, akurat na piatkowy wieczor w kinie, ojciec z synem :)
ale fakt, zadna rewelacja.

r.

Data: 2011-12-09 11:23:49
Autor: rs
Zielona Latarnia film sf
On Fri, 09 Dec 2011 13:33:50 +0100, radek <radek@gmail.ru> wrote:

[...]

nie mam zwyczaju wychodzic z kina, czy przerywac projekcji nawet jak
uwazam, ze film jest okropny. staram sie mu dac szanse do samego
konca, mimo, ze potem sie okazuje, ze nie bylo warto. zdarzylo mi sie
doslownie pare razy w zyciu, zeby wyjsc z kina. nie mowie tu, o takim okresie w moim zyciu, w ktorym dla experymentu,
wychodzilem z kazdego filmu, zeby moc sobie samemu wymyslec wlasne
zakonczenie. <rs>

Zielona Latarnia film sf