Zielona Latarnia film sf

Data: 2011-12-11 18:42:16
Autor: Habeck Colibretto
Zielona Latarnia film sf
Dnia 07.12.2011, o godzinie 07.08.55, na pl.rec.fantastyka.sf-f,pl.rec.film, FM napisał(a):

Warto to obejrzec?

W sumie warto. W sam raz dla 12-latków, ale zrobiony z poczuciem humoru i bez zbytniego nadęcia ze scenariuszem pełnym dziur i fizyką z kosmosu, ale jakoś nie zwraca się na to specjalnie uwagi więc zjadliwy także dla starszych. No i Ryan Reynolds nieźle zagrał (na pewno to zasługa reżysera). Aż sięgnąłem do Fireflies in the Garden - okazało się, że to całkiem przyzwoity aktor na tle niektórej młodzieży z fabryki snów uwielbianej przez wrzeszczące nastolatki. :)

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2011-12-13 13:23:09
Autor: FM
Zielona Latarnia film sf
On Dec 11, 12:42 pm, Habeck Colibretto <hab...@NOSPAM.gazeta.pl>
wrote:
> [...]

Aż sięgnąłem do Fireflies in the Garden - okazało się, że to całkiem
przyzwoity aktor na tle niektórej młodzieży z fabryki snów uwielbianej

No to kupilem ;)))
Obejrzalem juz dwa razy i jestem pod wrazeniem.
Komiks. Bez watpienia, ale inteligentny i jakos tak inny niz bodaj
Spiderman.

FM

Data: 2011-12-14 17:17:57
Autor: Habeck Colibretto
Zielona Latarnia film sf
Dnia 13.12.2011, o godzinie 22.23.09, na pl.rec.film, FM napisał(a):

[...]

Nowy się szykuje Spiderman. :)
Ale ja lubię też te trzy starsze.

--
Pozdrawiam,