Zielona strzałka

Data: 2018-08-08 04:47:03
Autor: Bolko
Zielona strzałka
Do tej pory myślałem że jak świeci się zielona strzałka
(NIE ta do warunkowego skrętu) to mogę jechać w ciemno.
A wczoraj samochody z naprzeciwka zaczeły po prostu jechać.
Jak to jest?

Data: 2018-08-08 13:51:32
Autor: Robert Wańkowski
Zielona strzałka
W dniu 2018-08-08 o 13:47, Bolko pisze:
Do tej pory myślałem że jak świeci się zielona strzałka
(NIE ta do warunkowego skrętu) to mogę jechać w ciemno.
A wczoraj samochody z naprzeciwka zaczeły po prostu jechać.
Jak to jest?

Teoretycznie możliwe. Mogą skręcać w ulicę, w którą Ty skręcasz. Ale oni mają wtenczas warunkową strzałkę.

Robert

Data: 2018-08-08 05:21:45
Autor: Bolko
Zielona strzałka
W dniu środa, 8 sierpnia 2018 13:51:34 UTC+2 użytkownik Robert Wańkowski napisał:
> [...]
> Jak to jest?
> Teoretycznie możliwe. Mogą skręcać w ulicę, w którą Ty skręcasz. Ale oni mają wtenczas warunkową strzałkę.

Jeszcze raz
Ja chcę skręcić w lewo
Mam zieloną strzałkę w lewo.
Zaczynam skręcać.
Samochody z naprzeciwka jadą prosto.
Ja je grzecznie przepuszczam i skręcam.

Data: 2018-08-08 14:53:23
Autor: Robert Wańkowski
Zielona strzałka
W dniu 2018-08-08 o 14:21, Bolko pisze:
[...]

No i tak trzeba było na początku napisać. :-)
A teraz jeszcze link do skrzyżowania.

Instynkt stadny? Może stał na pasie do jazdy prosto, a zapaliła się po jego stronie też zielona strzałka w lewo. Pojechał razem z tymi obok. :-)

Robert

Data: 2018-08-08 15:03:51
Autor: Akarm
Zielona strzałka
[...]

A może w tym czasie zielona strzałka na sygnalizatorze już zgasła?

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2018-08-08 15:37:32
Autor: Liwiusz
Zielona strzałka
[...]

Niemożliwe, aby one miały zielone, bo takie zielone światło oznacza drogę bezkolizyjną. Daj linka do skrzyżowania.

--
Liwiusz

Data: 2018-08-08 11:26:36
Autor: Bolko
Zielona strzałka
W dniu środa, 8 sierpnia 2018 15:37:37 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
> [...]

Niemożliwe, aby one miały zielone, bo takie zielone światło oznacza drogę bezkolizyjną. Daj linka do skrzyżowania.

Nie mogę.
To było w Katowicach miedzy DTŚ a A4 gdzieś na wysokości Mikołowskiej.
Ale gdzie dokładnie to nie wiem.
Ale na pewno chciałem skręcić w lewo i była STRZAŁKA w lewo i był pas do skręcania w lewo.

Data: 2018-08-08 11:42:32
Autor: sczygiel
Zielona strzałka
W dniu środa, 8 sierpnia 2018 13:26:38 UTC-5 użytkownik Bolko napisał:

> [...]
Ale gdzie dokładnie to nie wiem.
Ale na pewno chciałem skręcić w lewo i była STRZAŁKA w lewo i był pas do skręcania w lewo.

Mozesz, przekliaj sie po google streetpam to znajdziesz.
A ze to relatywne popularna okolica to ktos podjedzie i sprawdzi...

Data: 2018-08-08 17:59:04
Autor: J.F.
Zielona strzałka
Użytkownik "Bolko"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ebad5567-77bb-44fa-854d-f3722136c207@googlegroups.com...
> [...]
> Jak to jest?
Teoretycznie możliwe. Mogą skręcać w ulicę, w którą Ty skręcasz. Ale oni

Sygnalizator S-3 fachowo mowiac?
Bo teoretycznie to jest mozliwa strzalka S-2, do warunkowego skrecania w lewo.

Zaczynam skręcać.
Samochody z naprzeciwka jadą prosto.
Ja je grzecznie przepuszczam i skręcam.

Z S-3 tak byc nie powinno.
Moze zielone Ci sie skonczylo ... albo swiatla zepsuly.

J.

Data: 2018-08-08 14:55:51
Autor: Miroo
Zielona strzałka
[...]

Jesteś pewien, że to nie była "doklejana" strzałka (S-2)? Z reguły są w prawo, ale bywają i w lewo.

Pozdrawiam

Zielona strzałka