[prawo] Zielone strzałki również na 2 pasach?

Data: 2009-11-16 20:25:00
Autor: stefandora
[prawo] Zielone strzałki również na 2 pasach?
hektoro wrote:
znak pionowy ostrzegawczy A-30 "inne niebezpieczeństwo"

Super. No, nie mogę się doczekać.... :/

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-11-16 20:44:02
Autor: BoDro
"stefandora" napisała:

> znak pionowy ostrzegawczy A-30 "inne
> niebezpieczeństwo"

Super. No, nie mogę się doczekać.... :/

Całe szczęście dla kierowców, że wcześniej MI nie mogło testować znaków i
sygnałów "w boju". No bo MI - spanikowane powszechnym olewaniem warunków,
pod jakimi można z zielonej strzałki warunkowej korzystać - mogłoby się
wycofać z jej wprowadzenia :-)

--

Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

[prawo] Zielone strzałki również na 2 pasach?