Zielone ¶wiat³o.

Data: 2018-03-04 16:24:49
Autor: Akarm
Zielone ¶wiat³o.
W dniu 2018-03-04 o 00:16, Kierwnik pisze:

Wje¿dzam na skrzyzowanie maj±c zielone i dochodzi do zderzenia, bo kto¶
z ulicy poprzecznej po prawej stronie te¿ wjecha³.
On mia³ pierwszeñstwo bo by³ po mojej prawej.

Miejmy nadziejê, ¿e debile bredz±cy o pierwszeñstwie pojazdów wje¿d¿aj±cych na skrzy¿owanie na czerwonym ¶wietle wyeliminuj± siê sami (bez krzywdzenia kierowców jad±cych prawid³owo) szybko, jeszcze zanim przeka¿± DNA.

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2018-03-04 18:14:42
Autor: PiteR
Zielone ¶wiat³o.
na  ** p.m.s **  Akarm pisze tak:

[...]

kasowaæ jak najszybciej do KF w±tek
czuje ze setke osi±gnie i smród jeszcze d³ugo bêdzie siê ci±gn±³.

--
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger

Data: 2018-03-04 19:59:25
Autor: Akarm
Zielone ¶wiat³o.
W dniu 2018-03-04 o 19:14, PiteR pisze:

kasowaæ jak najszybciej do KF w±tek
czuje ze setke osi±gnie i smród jeszcze d³ugo bêdzie siê ci±gn±³.

Czy ja wiem? Mo¿e siê zdarzyæ, ¿e do zakutego ³ba co¶ trafi, przez co mo¿e byæ trochê mniej wypadków. A z drugiej strony - dyskusjê mo¿e przeczytaæ jaki¶ kompletny tuman i niewiele z tego zrozumie. Mo¿e mu utkwiæ w g³owie, ¿e pierwszeñstwo jest dla wje¿d¿aj±cych na czerwonym ¶wietle. Czort wie, co lepsze?
Jaki¶ czas temu, te¿ tutaj by³o chyba nawet a¿ trzech(!) mato³ów, dla których pierwszeñstwo ¶wiate³ nad znakami oznacza³o pierwszeñstwo znaków. Nie wiem, czy co¶ zrozumieli... Kierowcy nie s± jak±¶ wyj±tkow± grup±, rozk³ad IQ w¶ród kierowców jest taki sam, jak w ca³ej populacji. Tak, jak ¶lepej kurze mo¿e siê trafiæ ziarno, czasem i debilom zdarzy siê fuksem zdaæ egzamin na prawo jazdy, potem przez nich niewinni ludzie trac± ¿ycie. Gdyby debile nie je¼dzili, to nie by³oby wypadków.

Data: 2018-03-04 23:32:17
Autor: Akarm
Zielone ¶wiat³o.
W dniu 2018-03-04 o 19:14, PiteR pisze:

kasowaæ jak najszybciej do KF w±tek

Upss, masz absolutn± racjê, nie zwróci³em uwagi na to, kto zacz±³ w±tek. Przecie¿ Kierwnik to taka typowa gnida uwielbiaj±ca sranie po ca³ym Internecie, ci±gle zmieniaj±ca nicki, np.: FunP, EdeonC, Polwyk, Yeron, Bronek7, Przewielebny, Waldek, Frolko Antoni, Grocki, Lolko5, FeliksB...