Zielone światło.

Data: 2018-04-06 17:05:15
Autor: Budzik
Zielone światło.
Użytkownik Kierwnik julomater@likse.pl ...

Zielone światło zezwala na wjazd za sygnalizator i nic wiecej.

Wjeżdzam na skrzyzowanie mając zielone i dochodzi do zderzenia, bo ktoś
z ulicy poprzecznej po prawej stronie też wjechał.
On miał pierwszeństwo bo był po mojej prawej.
Moja wina, bo nie udzieliłem pierwszeństwa.

Wniosek : na zielonym jechać z niedużą prędkością
i uważnie obserwować czy ktoś nie nadjeżdża z prawej.

Dobrze ze to tylko kierwnik a nie Kierownik :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac 'wali' i mam ja gdzies"  MikeXex

Zielone światło.