[PZDR][DC] Zielony lanos z Beeftown

Data: 2009-04-29 21:05:30
Autor: Artur Miller
[PZDR][DC] Zielony lanos z Beeftown
pozdry dla kierownika zielonego lanosa z Beeftown (WWL) przyuważonego dzisiaj po południu na Bokserskiej :)

swoj± drog± to mieszkam w DC 5 lat a zauważonych pmsowiczów mogę na palcach policzyc ... rozproszenie za duze ? :)

@

Data: 2009-04-30 13:05:44
Autor: Dman-666
[PZDR][DC] Zielony lanos z Beeftown
Patrze a tu w szybce robal taki: news:gta7fb$hfu$1news.interia.pl !
Pewnie kiero jakis, ten Artur Miller . Tak se patrze i patrze jak nawija
makaron na uszy:
pozdry dla kierownika zielonego lanosa z Beeftown (WWL) przyuważonego dzisiaj po południu na Bokserskiej :)

Ten Lamus to jakies widmo...jezdzi czasami Wislostrada...

swoj± drog± to mieszkam w DC 5 lat a zauważonych pmsowiczów mogę na
palcach policzyc ... rozproszenie za duze ? :)

Zalezy gdzie mieszkasz  jest DCi "DC", ;-P

--
Dman-666
6A13 do profanacji LPG, Stolec

[PZDR][DC] Zielony lanos z Beeftown