Zielony smar w Hollowtech

Data: 2011-06-16 11:54:30
Autor: Zielony
Zielony smar w Hollowtech
Co to za zielony smar:
http://naprawrower.pl/assets/pictures/5/poradniki/wymiana_suportu_hollowtech_ii/wymiana_suportu_hollowtech_ii_7.jpg
zaznaczam, ze chodzi o to zielone widoczne na zdjeciu, a nie o to z tubki.

ahoj
zielony

Data: 2011-06-16 12:03:44
Autor: ...::QRT::...
Zielony smar w Hollowtech
Dnia Thu, 16 Jun 2011 11:54:30 +0200, Zielony napisał(a):

[...]

ciekawe jak ktoś na podstawie zdjecia miały to niby zidentyfikować? Zielony jest np motorex bike grease.

Data: 2011-06-16 12:08:21
Autor: Wojtas
Zielony smar w Hollowtech
W dniu 2011-06-16 11:54, Zielony pisze:

[...]

Shimano produkuje takie ustrojstwo koloru zielonego. Jest ono m.in. do piast.

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

Data: 2011-06-16 12:16:31
Autor: Wojtek Sobociński
Zielony smar w Hollowtech
W dniu 2011-06-16 12:08, Wojtas pisze:
[...]

To zielone to Motorex, Shimano ma zdaje się umowę z tą firmą, kiedyś ktoś pisał na preclu że nawet łańcuchy są fabrycznie smarowane (natryskowo? kąpiel? nie pamiętam) tym smarem.

--
Wojtek Sobociński
XTZ '91, stara ale jara

Data: 2011-06-16 20:46:40
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Zielony smar w Hollowtech
Wojtek Sobociński pisze:
[...]

Ty lepiej sobie przypomnij! ;-) Szukam tego cholerstwa czym shimano fabrycznie smarowało IG-90 czy nawet ULTEGRA 6700. Wystarczy nadmiar wytrzeć szmatą z benzyną i łańcuch hula 1000 km bez smarowania.

Bo to na łańcuchu to niezielone jest.

Seco

Seco

Data: 2011-06-16 21:07:26
Autor: ...::QRT::...
Zielony smar w Hollowtech
Dnia Thu, 16 Jun 2011 20:46:40 +0200, Bartosz 'Seco' Suchecki napisał(a):

Wojtek Sobociński pisze:
[...]

to jeszcze wymyśl ja tym sensownie łańcuch nasmarować :)

Data: 2011-06-16 21:28:39
Autor: Wojtek Sobociński
Zielony smar w Hollowtech

Wojtek Sobociński pisze:
[...]

Jeśli mi dobrze świta to chyba qpcio o tym pisał...

--
Wojtek Sobociński
XTZ '91, stara ale jara

Data: 2011-06-16 21:45:34
Autor: geos
Zielony smar w Hollowtech
....::QRT::... wrote:

to jeszcze wymyśl ja tym sensownie łańcuch nasmarować :)

a nie daje się tego rozcieńczyć i zaaplikować?

pozdrawiam,
geos

Data: 2011-06-17 15:15:37
Autor: Wojtek Sobociński
Zielony smar w Hollowtech

Wojtek Sobociński pisze:
[...]

Rozgrzać w puszce i wykąpać łańcuch. Takie porady gdzieś tam znalazłem. Ale jak potem pozbyć się nadmiaru tego wyjątkowo lepkiego smaru to już nie wiem :D

--
Wojtek Sobociński
XTZ '91, stara ale jara

Data: 2011-06-17 16:12:20
Autor: ...::QRT::...
Zielony smar w Hollowtech

Wojtek Sobociński pisze:
[...]

to akurat znam - zasadniczo to stary bardzo sposób :) Dziadek w ten sposób smarował na wiosne i do następnej wiosny wystarczało.
Motorexa nie używał, choć z tego co pamietam dla była to jakaś kompozycja z
dodatkiem łoju  :)

Data: 2011-06-17 23:08:02
Autor: Wojtek Sobociński
Zielony smar w Hollowtech

Wojtek Sobociński pisze:
[...]

:D

--
Wojtek Sobociński
XTZ '91, stara ale jara

Data: 2011-06-19 15:01:38
Autor: harman/kardon
Zielony smar w Hollowtech
On 16 Cze, 20:46, Bartosz 'Seco' Suchecki <pisz...@seco.maupa.tlen.pl>
wrote:
Wojtek Sobociński pisze:

[...]

Ktoś na którymś forum zasugerował, że to będzie raczej kąpiel na
gorąco, co raczej byłoby prawdą. Ewentualnie szybko parujący
rozpuszczalnik i niezły smar.
Ponoć porównywalny efekt (a nawet może lepszy) daje smażenie łańcucha
w mieszance parafiny i smaru grafitowego w odpowiednich proporcjach. :)

Data: 2011-06-16 20:54:17
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Zielony smar w Hollowtech
Zielony pisze:
[...]

Witaj.

Tez mi to wygląda na motorexa, na żywo wygląda identycznie.

Seco

Zielony smar w Hollowtech