Ziemia jest kulą? A moze chociaż jeden dowód!

Data: 2015-04-21 16:21:11
Autor: Jakub A. Krzewicki
Ziemia jest kulą? A moze chociaż jeden dowód!
SZEF PSR wrote:

Czyli nieco odwrotnie.

Na jakiej podstawie zmieniliśmy kształt ziemi. Jakiś przykład!

Chociażby z dzieła Kopernika?

Odkrył coś? A co odkrył?

Jeżeli przez kilka tysięcy lat świat wiedział że jest płaski, to co
spowodowało zmianę percepcji.

Nie gdybanie ale solidne dowody na kulistość, na obroty, na odległość
Słońca od Ziemi itp.

Ja jeszcze nie widziałem ani jednego dowodu.

A to, że Ty sobie w Twoim Fourecks oglądasz Krzyż Południa, a ja Gwiazdę Polarną. I ja nie widzę tego Krzyża, podczas gdy Ty nie widzisz tej Gwiazdy.
Patrzysz pod takim kątem na gwiazdy, który jest niemożliwy na płaskiej Ziemi. To jest pierwszy dowód.

Drugi, że u mnie jest szesnasta z minutami po południu, a u Ciebie słońce już zaszło i jest noc, kiedy to piszę.

--
СВЕТ
МИР

Data: 2015-04-21 19:29:21
Autor: Marcin N
W dniu 2015-04-21 o 16:21, Jakub A. Krzewicki pisze:
SZEF PSR wrote:

[...]

Wcześniej napisałem, ale powtórzę: on nie rozumie tych dowodów.

--
MN

Data: 2015-04-21 19:47:29
Autor: gazebo
SZEF PSR wrote:

[...]

tak czytam i czytam, naprawde istnieja jeszcze tacy ludzie, uczyc sie jednego a wierzyc przeciwstawnie?

--
gazebo

Data: 2015-04-21 20:12:38
Autor: Mark Woydak

Użytkownik "gazebo" <gaz@e.bo> napisał w wiadomości news:mh62ds$hkm$3dont-email.me...
tak czytam i czytam, naprawde istnieja jeszcze tacy ludzie, uczyc sie jednego a wierzyc przeciwstawnie?

-- gazebo

Tak, w Lublinie.

MW

Data: 2015-04-22 15:58:02
Autor: Lord
Ziemia jest kulą? A moze chociaż jeden dowód!
Arnoldzik, spierdalaj stąd bo powiem kim jesteś w realu.

~Lord

Data: 2015-04-21 20:13:01
Autor: Jakub A. Krzewicki

SZEF PSR wrote:

[...]

Geometrii Euklidesa się nie uczył czy co?
Zaprawdę nieuctwo matką tego rodzaju pobożności, którą prezentuje Szefu.

--
СВЕТ
МИР

Data: 2015-04-21 17:45:00
Autor: Stachu Chebel
Ziemia jest kul? A moze chocia jeden dowd!
W dniu wtorek, 21 kwietnia 2015 20:13:03 UTC+2 uytkownik Jakub A.  Krzewicki napisa:
Marcin N wrote:

> [...]

Geometrii Euklidesa si nie uczy czy co?
Zaprawd nieuctwo matk tego rodzaju pobonoci, ktr prezentuje Szefu.

Cop ma racj. Ziemia, to wstga Moebiusa nad ktr zapierdala Soce i caa reszta Wszechwiata. Std wschody i zachody, noc i dzie, i tym podobne pierdulamenty.

Data: 2015-04-22 07:49:17
Autor: Jakub A. Krzewicki
Stachu Chebel wrote:

W dniu wtorek, 21 kwietnia 2015 20:13:03 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
Marcin N wrote:

Geometrii Euklidesa się nie uczył czy co?
Zaprawdę nieuctwo matką tego rodzaju pobożności, którą prezentuje Szefu.

Cłop ma rację. Ziemia, to wstęga Moebiusa nad którą zapierdala Słońce i
cała reszta Wszechświata. Stąd wschody i zachody, noc i dzień, i tym
podobne pierdulamenty.

:))))))

--
СВЕТ
МИР

Data: 2015-04-25 14:03:35
Autor: zdumiony
[...]

Po co mu to tłumaczysz i to jeszcze na polityce a nie tylko na religii?
Przecież jego poglądy są ideologiczne a nie błędnie naukowe.
Otóż, po upadku komunizmu, który w propagandzie miał być naukowy, modne stało się odżegnywanie od nauki. Mówią, popatrzcie jaki jestem skrajny, wiec odrzucam prawdy naukowe! Nie ma co walczyć z modą.

Ziemia jest kulą? A moze chociaż jeden dowód!