Ziemia jest kulą? A moze chociaż jeden dowód!

Data: 2015-04-23 08:33:57
Autor: chwilozof
Ziemia jest kulą? A moze chociaż jeden dowód!

"SZEF PSR" <szefuni@gmail.com> wrote in message news:it6dnRtgIaxK2avInZ2dnUVZ7rOdnZ2dwestnet.com.au...
Czyli nieco odwrotnie.

Na jakiej podstawie zmieniliśmy kształt ziemi. Jakiś przykład!

Chociażby z dzieła Kopernika?

Odkrył coś? A co odkrył?

Jeżeli przez kilka tysięcy lat świat wiedział że jest płaski, to co spowodowało zmianę percepcji.

Nie gdybanie ale solidne dowody na kulistość, na obroty, na odległość Słońca od Ziemi itp.

Ja jeszcze nie widziałem ani jednego dowodu.

Ziemia jest wklesla
Zyjemy wewnatrz sfery na jej powierzchni
Niebo i kosmos to kule z powlokami np linia Karmana
Swiat jest niszczony calkowicie w cyklach nam nieznanych
Slonce co jakis czas gasnie i spadaja gwiazdy
W centrum kosmosu jest prawdopodobnie komputer oraz elektrownia
niebianska ospowiedzialna za atmosfere i grawitacje
Na biegunach polarnych w centrum sa wyjscia na zewnatrz
do nad-swiata w ktorym zyja nieznzne nam istoty

https://www.youtube.com/channel/UC5WJrerciZHxt_X41nkXvEw/videos

cwf

Ziemia jest kulą? A moze chociaż jeden dowód!