Ziemiec, żuć tę cholerną pracę w tych Wiadomościach

Data: 2017-08-10 08:10:39
Autor: boukun
Ziemiec, żuć tę cholerną pracę w tych Wiadomościach
Na samym końcu Jurek Owsiak odniósł się do wtorkowego wydania "Wiadomości" TVP. Prowadzący Krzysztof Ziemiec zapowiadał materiał dotyczący Woodstocku, a na pasku w dole ekranu pojawił się kontrowersyjny napis: "Najbardziej obskurny festiwal świata".

"Krzychu, znamy się jeszcze z Programu Trzeciego Polskiego Radia" - powiedział, wspominając rodzinną i przyjazną atmosferę, jaka wówczas panowała w pracy.

"Krzychu, nawet piliśmy razem wódkę na przyjęciach. Ja tobie opowiadałem o podróżach, a ty słuchałeś. Podziwiałem twoją dzielność, gdy ratowałeś dzieci z opresji.
Uwierz mi jak staremu znajomemu, byłem tam, odpowiadałem za ten przystanek Woodstock i powiem ci tylko jedną rzecz - brałeś udział w niezwykle zmanipulowanej wiadomości. Od początku go końca - od złego tłumaczenia gazety, poprzez mówienie, że są tacy, którzy określają Woodstock, jako nieprzygotowany organizacyjnie.
Krzysztof, rzuć ten podły zawód, w tym miejscu w którym jesteś. Znajdź coś innego, przyzwoitego, tak żebyś mógł znowu ze mną rozmawiać o podróżach i żebym znowu mógł się z tobą napić wódki." - powiedział

Na koniec podkreślił, że zmanipulowany materiał obraził nie tylko jego, ale setki ludzi którzy świetnie bawili się na festiwalu.

https://wiadomosci.wp.pl/owsiak-podsumowuje-23-przystanek-woodstock-apeluje-do-krzysztofa-ziemca-6153401448052865a

Całus Turyński
wczoraj (19:58)

Olać TVPis. Olać ludzi tam zatrudnionych (nie nazwę ich dziennikarzami przez szacunek do tego zawodu). Olać "władzę" która cieszy się z każdej skręconej na festiwalu kostki uczestnika. Są tacy dla których "sie ma" jest ważniejsze niż "alleluja i do przodu". Ich alleluja i ich kierunek. Nie nasz !

Tom
wczoraj (20:13)

Jurek pierwszy raz to oglądałem i powiem Jesteś WIELKI.A Krzysiek no cóż jestem w waszym wieku. Dla mnie Krzysiek to był również Gość lecz coś się z nim stało.Szkoda

Mania
wczoraj (20:14)

Ziemiec, żuć tę cholerną pracę w tych Wiadomościach i poszukaj sobie nowej stacji w której wszyscy Cię docenią. Bądź porządnym człowiekiem.

micho
6 min. temu

Wystarczy mi świadomość ,że Owsik jest przekrętasem POnadto nie stanie oko w oko np. z Ziemcem czy z Kukizem. Zająkł by się w klamstwach a faktów i tak nie przedstawi Polakom. Obłudny , hipokryta chory na kasę!

Elka
7 min. temu

Przeciez jest " obiektywna" TVN. Można oglądać do woli

Data: 2017-08-10 11:04:30
Autor: u2
W dniu 10.08.2017 o 08:10, zbuku pisze:
[...]

ale to jest najbardziej obskurny spęd, sanitariaty nie przerabiają ton gwna:)
--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Ziemiec, żuć tę cholerną pracę w tych Wiadomościach