Ziemkiewicz RULEZ !!!

Data: 2009-05-21 16:14:23
Autor: matador
Ziemkiewicz RULEZ !!!
http://blog.rp.pl/ziemkiewicz/

#
Z dnia na dzień symbol narodowy okazał się prostytutką (Piotr Stasiński, zastępca Michnika), agentem Putina (Jacek Żakowski, autorytet środowiskowy), pazernym chłopkiem (Władysław Frasyniuk, były bohater) i może czymś jeszcze gorszym – nie mam pewności, bo nie obserwuję zbyt uważnie, jak wiją się teraz hipokryci z warszawki i krakówka.
#
#
W tym wszystkim najbardziej mnie śmieszy mina premiera Tuska. Rzecz nie w tym, że Wałęsa wynajmuje się za pieniądze, do czego rozpaczliwie usiłuje sprawę zredukować zszokowany salon. Rzecz w tym, że Wałęsa powiada Europie, iż “jest w niej miejsce” na inny model integracji, na krytykę brukselskiej biurokracji, na negowanie traktatu lizbońskiego. Wie, co mówi, czy też nie wie, robi to za pieniądze, uwiedziony wizją “prezydenta Europy” czy na złość Kaczyńskiemu – nieważne, grunt, że głosi najsurowiej zakazane herezje. I to głosi je jako, z poręki Tuska, unijny “mędrzec”. To dla premiera eurokompromitacja najgorsza z możliwych.

I bardzo mu tak dobrze. Wojna salonu z pamięcią narodową nie była wojną Tuska, mógł w niej zachować się uczciwie. Tymczasem dla doraźnych korzyści ochoczo wziął udział w wielkiej podłości – w gnojeniu historyków, w nagonce na IPN, w straszeniu naukowców kontrolami, a dziennikarzy rewizjami. A Wałęsa odwdzięczył się wystrychnięciem go na eurodudka. Brawo! Należało się jak mało komu.
#

matador.

Data: 2009-05-21 16:25:19
Autor: naprany jak kruk!
Ziemkiewicz RULEZ !!!
Thu, 21 May 2009 16:14:23 +0200, w <gv3o5o$c0m$3@nemesis.news.neostrada.pl>,
matador <matador@neostrada.pl> napisał(-a):

dziennikarzy rewizjami. A Wałęsa odwdzięczył się wystrychnięciem go na eurodudka. Brawo! Należało się jak mało komu.

ja tam popieram wystepy walesy w libertasie

nie dosc ze zainkasuje kase od frajerow
to jeszcze libertas odbierze glosy pisuarowi hehe

zeby jeszcze tylko farfal zostal do wyborow
no ale teraz po go nie ruszy, musza byc wniebowzieci jego robota

a gdyby jeszcze rydzyka na libertas zaglosowac - to bylaby ekstaza hehehehe

--
- Je¶li poprzecie Platformę Obywatelsk±, pomożecie sobie,

Data: 2009-05-21 18:20:41
Autor: Piotr
Ziemkiewicz RULEZ !!!
Dnia Thu, 21 May 2009 16:25:19 +0200, naprany jak kruk! napisał(a):

[...]

Ziemkiewicz nie pisuje dla osiołków, dla ciebie jest szkło kontaktowe,
ew. Szymek Majeski Szoł, tam masz pro¶ciej i milej.
Piotr

Data: 2009-05-21 18:23:18
Autor: matador
Ziemkiewicz RULEZ !!!
Piotr pisze:

Ziemkiewicz nie pisuje dla osiołków, dla ciebie jest szkło kontaktowe,
ew. Szymek Majeski Szoł, tam masz pro¶ciej i milej.

Zapomniałe¶ o "Strefie 11". Bez niej osiołki nie mog± żyć.

matador.

Data: 2009-05-21 19:17:47
Autor: awe
Ziemkiewicz RULEZ !!!

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gv3v9j$gdp$1atlantis.news.neostrada.pl...
Piotr pisze:

Ziemkiewicz nie pisuje dla osiołków, dla ciebie jest szkło kontaktowe,
ew. Szymek Majeski Szoł, tam masz pro¶ciej i milej.

Zapomniałe¶ o "Strefie 11". Bez niej osiołki nie mog± żyć.
-- -- -- -- -- -
ale osiolek mysli ze tam PiS bedzie glosowal. Zapomina ze Walesa to ulubieniec PeLO i stado pojdzie za nim bo wierzy mu bardziej jako prostakowi niz wyglancowanemu jak psie jaja Tuskowi
awe

Data: 2009-05-21 19:32:56
Autor: naprany jak kruk!
Ziemkiewicz RULEZ !!!
Thu, 21 May 2009 19:17:47 +0200, w <gv4285$3m2$1@news.onet.pl>, "awe"
<fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(-a):

ale osiolek mysli ze tam PiS bedzie glosowal. Zapomina ze Walesa to ulubieniec PeLO i stado pojdzie za nim bo wierzy mu bardziej jako prostakowi niz wyglancowanemu jak psie jaja Tuskowi

tak, libertas odbierze glosy po buhehe
mowie wam przestajcie cpac albo zmiencie dostawce
to wam wyjalawia i tak puste glowy hehehe

--
- Je¶li poprzecie Platformę Obywatelsk±, pomożecie sobie,

Data: 2009-05-21 23:40:30
Autor: awe
Ziemkiewicz RULEZ !!!

Użytkownik "naprany jak kruk!" <piotrekstelmach@prokonto.pl> napisał w wiadomo¶ci news:614b159sq22ms8303gt0nde21mj54q7ett4ax.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
widzisz jakie to niemozliwe, w naszym przypadku podobnie, wiec przestan rznac glupa
awe

Data: 2009-05-22 16:50:34
Autor: naprany jak kruk!
Ziemkiewicz RULEZ !!!
Thu, 21 May 2009 23:40:30 +0200, w <gv4hhc$hhs$1@news.onet.pl>, "awe"
> [...]

> to wam wyjalawia i tak puste glowy hehehe

widzisz jakie to niemozliwe, w naszym przypadku podobnie, wiec przestan rznac glupa

rydzyk nakaze plebsikowi zmienic zdanie to zmienicie
ty moze nie ale z 5 % na pewno hehehe
i o to chodzi i to chodzi ...
dlatego trzymam kciuki za libertas
wierze ze ty takze hehehe

--
- Je¶li poprzecie Platformę Obywatelsk±, pomożecie sobie,

Data: 2009-05-22 18:27:37
Autor: awe
Ziemkiewicz RULEZ !!!

Użytkownik "naprany jak kruk!" <piotrekstelmach@prokonto.pl> napisał w wiadomo¶ci news:vred159amrid115etou1b2jgklmc9hen3g4ax.com...
> [...]

rznac glupa

rydzyk nakaze plebsikowi zmienic zdanie to zmienicie
-- -- -- -- -- -- --
musze cie zmartwic, mnie to autentycznie WALI
awe

Data: 2009-05-22 20:30:55
Autor: naprany jak kruk!
Ziemkiewicz RULEZ !!!
Fri, 22 May 2009 18:27:37 +0200, w <gv6jon$dnj$1@news.onet.pl>, "awe"
<fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(-a):

musze cie zmartwic, mnie to autentycznie WALI

ciebie wszyscy wala co mnie rzeczywiscie martwi hehehe

--
- Je¶li poprzecie Platformę Obywatelsk±, pomożecie sobie,

Data: 2009-05-21 19:32:07
Autor: naprany jak kruk!
Ziemkiewicz RULEZ !!!
Thu, 21 May 2009 18:20:41 +0200, w <1c5os0to9fs2r$.dlg@masz.facet.luzik>, Piotr
<pnat@wp.pl> napisał(-a):

> [...]
Ziemkiewicz nie pisuje dla osiołków, dla ciebie jest szkło kontaktowe,
ew. Szymek Majeski Szoł, tam masz pro¶ciej i milej.

nie weksluj tanioch± i tak swojego poziomu nie przeskoczysz hehe

--
- Je¶li poprzecie Platformę Obywatelsk±, pomożecie sobie,

Data: 2009-05-21 21:23:13
Autor: raff
Ziemkiewicz RULEZ !!!
[...]

a tys co sie zacial z tym "hehe" ?

mala gnido ?

R.

Data: 2009-05-21 21:35:54
Autor: Piotr
Ziemkiewicz RULEZ !!!
Dnia Thu, 21 May 2009 21:23:13 +0200, raff napisał(a):

a tys co sie zacial z tym "hehe" ?

mala gnido ?

Tony-osiołek małpuje ludzi...
Piotr

Data: 2009-05-22 16:51:00
Autor: naprany jak kruk!
Ziemkiewicz RULEZ !!!
Thu, 21 May 2009 21:23:13 +0200, w <gv49n7$oat$3@news.onet.pl>, raff
<trytytyty13@autograf.pl> napisał(-a):

> nie weksluj tanioch± i tak swojego poziomu nie przeskoczysz hehe
> a tys co sie zacial z tym "hehe" ?

bo wy plebsiki napawacie mnie dobrym humorem hehehehehehe

--
- Je¶li poprzecie Platformę Obywatelsk±, pomożecie sobie,

Data: 2009-05-22 17:33:24
Autor: raff
Ziemkiewicz RULEZ !!!
nie weksluj tanioch± i tak swojego poziomu nie przeskoczysz hehe

a tys co sie zacial z tym "hehe" ?

bo wy plebsiki napawacie mnie dobrym humorem hehehehehehe

Plebsiki. Ty lumpenproletariacie Ty.

R.

Data: 2009-05-21 21:40:43
Autor: Adam
Ziemkiewicz RULEZ !!!
PiSowi to bardzo na rękę - Wałęsa mówi o UE dokładnie to, co my¶li PiS.
AC

Data: 2009-05-21 21:22:01
Autor: raff
Ziemkiewicz RULEZ !!!
matador pisze:
http://blog.rp.pl/ziemkiewicz/

#
[...]

Chyba Walesa naszczal do chrzcielnicy Tuskowi.

R.

Ziemkiewicz RULEZ !!!