Ziemkiewicz: Święto 1 sierpnia to chory pomysł .

Data: 2009-07-31 20:59:37
Autor: matusm
Ziemkiewicz: Święto 1 sierpnia to chory pomysł .

Użytkownik "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry" <jacek.kawecki3@op.pl> napisał w wiadomości news:h4u00u$ahg$1news.onet.pl...
Jak wszyscy Warszawiacy jestem ze wsi, nie mam więc żadnych rodzinnych wspomnień związanych z Powstaniem (poza opowieścią Mamy o tym, jak co noc cała Góra Kalwaria ze zgrozą wpatrywała się w milczeniu w gigantyczną łunę nad stolicą). Rozumiem tych, którzy mają do tego wydarzenia historycznego bardziej osobisty stosunek, i nie chcę ich dotknąć. Ale - Amicus Plato itd. - powiedzieć trzeba: pomysł, by 1 sierpnia uczynić świętem narodowym, jest pomysłem chorym.

http://fakty.interia.pl/felietony/ziemkiewicz/news/z-dymem-pozarow,1346309,2789

Przemek

"Mniej więcej domyślam się, co kieruje prezydentem. Powstanie to Armia Krajowa, a Armia Krajowa to PiS, w przeciwieństwie do nihilistów z PO. Do bani z takim politykierstwem. Ciszej nad tymi powstańczymi trumnami."

I cóż wy na to moherowi wielbiciele Ziemkiewicza?

Sam przyznal ze nie jest warszawiakiem ,wsiowy to wsiok i tyle a ze ciagle rzadzi Sb to sie przymila jak gowno do dupy

A kiedy on byl jakis autorytetem???chyba dla tych,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-07-31 21:01:05
Autor: Krol Macius I.

"matusm" <matusm@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h4veud$for$1news.onet.pl...

[...]

-- "Służba Bezpieczeństwa może i powinna kreować różne stowarzyszenia,
Pozdrowienia
matusm

   dyspensa calkowita.

   a. rem

Data: 2009-07-31 21:05:31
Autor: Krol Macius I.

"Krol Macius I." <a_rem@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:5be8d$4a733f72$54702a04$16715news.chello.at...

[...]

     starszy kapralu!

Ziemkiewicz: Święto 1 sierpnia to chory pomysł .