Ziemkiewicz: Wściekłe plotkowanie

Data: 2013-02-18 10:02:28
Autor: mkarwan
Ziemkiewicz: Wściekłe plotkowanie
Z satysfakcją odnotowuję kolejne dowody swej popularności.
Nie tak dawno lewica skrzykiwała się na manifestację przeciwko świętowaniu
Niepodległości hasłem "nie chcemy Polski Ziemkiewicza".
Dosłownie na dniach Jakub Wojewódzki skasował swój "fanpejdż" argumentując,
że zbyt wielu się tam nazłaziło "miłośników Ziemkiewicza".
A nawet gdy na parę dni udało mi się wyrwać z dziećmi na ferie, dopada mnie
na stoku wiadomość, że awansowałem do grona celebrytów, o których struga się
newsy z banana aby tylko mieć na stronie zapewniające większą klikalność i
czytalność nazwisko.

Wiecie państwo jak to jest ? ktoś przyuważył, że Dodę odwiedził w domu facet
w mundurze inkasenta z elektrowni, i przez kilka dni sypią się sensacje o
jej nowym związku, wydziwiania, dlaczego trzyma ten nowy związek w
tajemnicy, i szyderstwa, jak nisko upadła, żeby się wiązać z inkasentem.

Na podobnej zasadzie jakiś tropiciel z "Wyborczej", odkrywszy w
Plusie-Minusie mój tekst o endecji, ogłosił, że publicyści "Do Rzeczy"
wracają do "Rzeczpospolitej".
Jak przystało na ten rodzaj "dziennikarzy", których wychowała
michnikowszczyzna, sensacyjna wieść nie została potwierdzona w jakimkolwiek
źródle.
A po co niby?
Przecież nie chodzi o to, żeby coś ustalić, tylko żeby sobie stworzyć
pretekst do plucia na wrogów i rechotu.
Nie takich odkryć owi "dziennikarze" nie zwykli potwierdzać, by przypomnieć
tylko rewelacje o taśmach z nagraniem kłótni generała Błasika z pilotem
tupolewa, jego obecności w kokpicie czy słowach "jak tu nie wyląduję, to on
się będzie czepiał".
Skoro można było łgać w takich sprawach, to czymże jest wysysania z palca
tam branżowe plotki.

Ale poza chęcią poplotkowania o Ziemkiewiczu i jego przyjaciołach
najwyraźniej wyziera z plotkowania chłopców z "Wyborczej" wściekłość.
Wydawało im się, że po sławnej rozmowie pod śmietnikiem kłujący ich w oczy
dziennikarze niepokorni zostali raz na zawsze załatwieni.
Że będą sobie mogli pisać już tylko po ścianie własnego mieszkania, łamy
pozostawiając presstytutkom władzy.
I zapanuje wreszcie w głównym nurcie mediów tak bardzo postulowana jedność
ideowo-polityczna.

A tu się okazuje, że nawet po pacyfikacji nie udało się znaleźć dla
"Rzeczpospolitej" innego naczelnego i innego zespołu, niż taki, który jeśli
chce napisać na przykład o ruchu narodowym, to zamówią tekst nie u nich, a u
kogoś, kto ma nazwisko i własny pogląd na sprawę.
Okazuje się, że bez Semki, Mazurka, Warzechy czy Ziemkiewicza wciąż ani
rusz.

"Szczujnym", jak to mawiał Jerzy Dobrowolski, redaktorom z Czerskiej Nie
pozostało więc nic innego, niż żałosne podpuszczanie: nie dawajcie Chrabocie
szansy, nie publikujcie, obraźcie się, "pokażcie jaja" i zostawcie
"odzyskane" łamy na wyłączność jedynie słusznym autorytetom!
Mam inną propozycję, misie.
Jeśli tak pragniecie mojego upadku, to mi w nim pomóżcie ? i wy również
zamówcie u mnie tekst.
Na przykład, o tym, jak wasz naczelny przeszedł drogę od bohatera do zera.
Albo o "ostatnim uwłaszczeniu nomenklatury" na przykładzie spółki "Agora".
Temat zresztą do ustalenia, jest wiele możliwości ? ja, jak zawsze
powtarzałem, na wszelkie próby skorumpowania mnie jestem otwarty i oczekuję
propozycji (no, dziś, jako człowiek, który pogonił kota Wojewódzkiemu, dodam
do tych słów formułę: tylko poważne oferty).
Jedyny warunek: zobowiązanie "Wyborczej", że tekst pójdzie co do przecinka
tak, jak go napiszę.
W waszym wypadku - na piśmie, z notarialnie potwierdzonym podpisem.
Sorry, ale na słowo to ja mogę wierzyć redaktorowi Zdortowi.

Rafał A. Ziemkiewicz
źródło http://dorzeczy.pl/ziemkiewicz-wsciekle-plotkowanie/

Data: 2013-02-18 12:23:07
Autor: glob
On 18 Lut, 10:02, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

 No i mają racje, patologia oburza, facet nie ma zdolności to pisze
bryndzę dla debili i tylko szkaluje dobre imię Polski.
 Jedziesz zagranicę i patrzą na ciebie jak na firerowatego/mnóstwo
polaków zaprzecza że jest polakmi bo wstyd/ .
 Bo się ludzie pytają, ...jak po takich mordach na żydach , można
nadal uprawiać taką nienawiść niczym nie uzasadnioną... lub jak
jesteście debile to nie żydzi są winni że hujowo żyjecie, bo żydów
przecież wypędziliście,...... jak tam w gestapo firerowaty, ....wy
męczenicy ty kpisz koleś, wystarczy na wasz chory internet zajrzeć by
zobaczyć mordy faszystowskich morderców...... Ofiary wy ofiary
niemców, polaczku ty kpisz, ciągle innych obwiniacie za swoje
błędy, .....te polok jeszcze trochę powyjecie z nienawiści kopa w dupę
z europy, bo wstyd.

 I to jest efakt chwalenia patologii a nie jej tępienia, może być
skurwiel z siebie dumy, popsuł polakom ostatnie resztki godności
zagranicą i też w polsce.

Data: 2013-02-18 22:29:00
Autor: Grzegorz Z.
Ziemkiewicz: Wściekłe plotkowanie
mkarwan napisał:

"Oczywiste, ze zydek mkarwan nie cytuje twoich wypowiedzi"

"Pierdolisz jak oblakany" news:51103e11$0$1295$65785112news.neostrada.pl

"spierdalaj do izraela" news:51103cac$0$1295$65785112news.neostrada.pl

"O ja pierdole" news:5119717d$0$1231$65785112news.neostrada.pl

"kozojebca ruchajacy w odbytnice"

"A nie świętojebliwości ?" news:511f707a$0$26693$65785112news.neostrada.pl

"Mialem dwoch qmpli, ktorzy zostali ksiezmi."

"nic o ruchaniu w odbytnice"

"dla mnie to jeden chuj" news:50f58b41$0$1307$65785112news.neostrada.pl

"kolejny kozojebca na psp" news:51178074$0$1212$65785112news.neostrada.pl

"Czy kiedykolwiek przezywales bol po stracie  tobie bliskich ? Bo jak nie,
to spierdalaj !" news:50f59e2d0$1211$65785112news.neostrada.pl

"Czopki to ty bedziesz mial w dupie"

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-18 22:55:11
Autor: mkarwan
Ziemkiewicz: Wściekłe plotkowanie
Użytkownik "Grzegorz Z." <torri@higginson.org> napisał w wiadomości news:kfu6d6$5ai$1dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywającego się za anonymizerem

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Tak, ja i mój partner."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a50eb25dd7f6ac48?hl=pl
"Wespól w zespól z moim partnerem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/41d9cacf48e44dea?hl=pl

"zrob mi laske "
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7d1d01735b978bc6?hl=pl
"Grzesia" zamów sobie na telefon.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/73a10437251c4fe5?hl=pl

"Serdecznie zydów nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

" Jestem prawnikiem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c5466853818aaf10?hl=pl

"Masz cos nie tak z tym lbem!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/ec882cfb6109439a?hl=pl

"Za kazdy taki post powinno ci sie wyrywac pare tysiecy wlosów i wybijac
jeden zab."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6f969fb2ae0ae03d?hl=pl

"Zajebiemy dzisiaj mkarwana"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3abdd1aa0c174ac3?hl=pl

"Co za skurwysyn"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/6eed6f87eb6c04a0?hl=pl

"stado moherskiego bydla wychodzacego z kosciola"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/342e7d3b837d07b3?hl=pl

"Watykanskie totemy won z Polski!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a472c27183b8834e?hl=pl

"Mój oficer prowadzacy równiez tak uwaza"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"i huj :)"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6064ad8733dd4618?hl=pl

"O kurwa!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/13170d7cc479cda3?hl=pl

"Rozjebalo mnie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0da237172c7c09a5?hl=pl

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale wez nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"Gówno prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak swinia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zamów na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta i na ten wasz kosciól"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"KURWA NIE MAM NIESTETY"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/fe62c85440eafc86?hl=pl

"No bo to kurwa smieszne jest! "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c8a26f239ba3a8b5?hl=pl

"i co mi kurwa zrobisz"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/5b13a9c0633f8804?hl=pl
" kurwa jego mac"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7e073b9eaf1ab30c?hl=pl
"To kurwa co"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a22abf0463bf28a6?hl=pl
"A zebys kurwa"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f21d11f26a95e84c?hl=pl

"Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0604810f57bf3c1a?hl=pl

"huj i dupa. Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aab27b11aa3a4651?hl=pl

"A teraz wykurwiaj w podskokach"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/4d3fe7f2c006b740?hl=pl

"Jak bedziesz spierdalal"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aadf7078fef1ca5d?hl=pl
 "Cos ci sie popierdolilo?"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9eb4d53ef6e1bbd6?hl=pl

Data: 2013-02-19 16:31:27
Autor: Przemysław M.
Dnia Mon, 18 Feb 2013 10:02:28 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

Jeleni szukasz?

--
"Jedną z zalet demokracji jest to, że nikt kto został wybrany
nie jest głupszy niż ci co go wybrali. Im głupszy jest ten wybrany, tym głupsi są ci co go wybierali..."

Ziemkiewicz: Wściekłe plotkowanie