Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Ziemkiewicz jak zwykle jasno i konkretnie...kawecki, pietrzykowski i tzva...nie czytać bo to nie po waszej lini i programowej

Data: 2009-09-21 12:35:18
Autor: Mariusz Merta
Data: 2009-09-21 20:55:35
Autor: Karol
Ziemkiewicz jak zwykle jasno i konkretnie...kawecki, pietrzykowski i tzva...nie czytać bo to nie po waszej linii programowej
Mariusz Merta <gumisiu1@wp.pl> napisał(a):
http://fakty.interia.pl/felietony/ziemkiewicz/news/koniec-poczatku-poczatek-kon
ca,1371048

pan Ziemkiewicz powinien straszyc male dzieci:)) Panie Merta zastanow sie pan nad tym co pan pastuje i odpowiedz pan sobie na
takie pytania:
- po cholere w obecnych czasch sa potrzebne Niemcom polskie ziemie, skoro to
Polacy w tej chwili wykupuje i zaludniaja tereny po bylym NRD? Do Europy wpuszcza sie w tej chwili ludzi z Bliskiego Wschodu (Tucy i inni
muzulmanie), a Rosja ledwo dyszy i tez sie wyludnia.

Chce Pan koniecznie *powtorki z rozrywki*? To niech pan z Ziemkiewiczem i
Michalkiewiczem dalej sieje zamet.

Ps. ci dwaj panowie powinni nieco lepiej doedukowac sie w obecnej sytuacji
miedzynarodowej,  materialow nawet w samej sieci jest od ogroma(jesli nie stac
ich na kupienie sobie gazet miedzynarodowych).
 Ale jesli ktos woli isc na latwizne i pisac pierdoly niedoinformowanym masom,
to Polska z tego zascianka w ktorym nadal tkwi, nigdy nie wyjdzie.

Dobrej nocy panie straszaku grupowy:)

Data: 2009-09-21 14:35:31
Autor: Mariusz Merta
uuupsss dyżurny agent do monitoringu mojej skromnej osoby dał głos...
proszę przeczytać uważnie tekst Ziemkiewicza...zzresztą, wiem że pan
go czytał i doskonale pan wie, że ma on rację...
zwłaszcza w sprawie rury gazowej...skoro jest tak gucio, to po cholerę
niemcy wydaja kolosalną kasę na rurę gazową...
kredytując rosję...swego czasu sikorski nazwał to nowym Rapallo...
poza tym w konstytucji niemieckiej jest mowa o granicach...no własnie,
z jakiego roku :-)
zaś schroeder wspominał coś o zwrocie wschodnich landów na spotkaniu z
rewizjonistami...
staraj się pan dalej, to może niemcy dadzą panu jakies stanowisko w
jakims obozie koncentracyjnym...upsss co ja godam w obozie
reeduakcyjnym...:-)
może zostaniesz pan hauptsturmfirerem...
Mariusz Merta

Data: 2009-09-21 21:43:11
Autor: Karol
uuupsss dyżurny agent do monitoringu mojej skromnej osoby dał głos...
Mariusz Merta <gumisiu1@wp.pl> napisał(a):
prosz=EA przeczyta=E6 uwa=BFnie tekst Ziemkiewicza...zzreszt=B1, wiem =BFe =
pan
go czyta=B3 i doskonale pan wie, =BFe ma on racj=EA...
zw=B3aszcza w sprawie rury gazowej...skoro jest tak gucio, to po choler=EA
niemcy wydaja kolosaln=B1 kas=EA na rur=EA gazow=B1...
kredytuj=B1c rosj=EA...swego czasu sikorski nazwa=B3 to nowym Rapallo...
poza tym w konstytucji niemieckiej jest mowa o granicach...no w=B3asnie,
z jakiego roku :-)
za=B6 schroeder wspomina=B3 co=B6 o zwrocie wschodnich land=F3w na spotkani=
u z
rewizjonistami...
staraj si=EA pan dalej, to mo=BFe niemcy dadz=B1 panu jakies stanowisko w
jakims obozie koncentracyjnym...upsss co ja godam w obozie
reeduakcyjnym...:-)
mo=BFe zostaniesz pan hauptsturmfirerem...

taaak, jestem agent specjalnie wyslany do monitorowania panskiej osoby,
przyszly essesman, pewnie byly komuch i esbek oraz Zyd...jednym slowem duren ktory nie chce bezkrytycznie wierzyc w dyrdymaly wypisywane dla
nieoswieconych mas przez panskich wyjatkowo oswieconych *nauczycieli*:)

Panie Merta, czas zaczac budowac wokol Polski mur, co najmniej tak potezny jak
ten chinski oraz koniecznie schrony:)

Data: 2009-09-21 16:20:43
Autor: Mariusz Merta
tu nie piaskownica...tu się rozmawia o polityce dzi ecinko...

Panie Merta, czas zaczac budowac wokol Polski mur, co najmniej tak potezny jak
ten chinski oraz koniecznie schrony:)

proszę uważnie przesledzić historię w/w Chin...mur im nie
pomógł...mongołowie weszli i porządzili sobie...
prawda jest taka, że najlepszy i nawyższy mur nie pomoże jeśli obrońcy
nie mają jaj...
chyba pan nie uważa, że tusk to facet z jajami ? no fakt, że swego
czasu cosik pieprzył o kastracji... :-)
Mariusz Merta

Data: 2009-09-21 23:34:15
Autor: Karol
> [...]
Mariusz Merta <gumisiu1@wp.pl> napisał(a):

> Panie Merta, czas zaczac budowac wokol Polski mur, co najmniej tak potezn=

prosz=EA uwa=BFnie przesledzi=E6 histori=EA w/w Chin...mur im nie
pom=F3g=B3...mongo=B3owie weszli i porz=B1dzili sobie...
prawda jest taka, =BFe najlepszy i nawy=BFszy mur nie pomo=BFe je=B6li obro=
=F1cy
nie maj=B1 jaj...
chyba pan nie uwa=BFa, =BFe tusk to facet z jajami ? no fakt, =BFe swego
czasu cosik pieprzy=B3 o kastracji... :-)

Kaczynski podobno mial jaja i teraz widac jakie jaja z tego wyszly.
Kiedys pytalem pana czy widzi pan kogos lepszego w tej chwili w Polsce na
miejsce Tuska.
Dlaczego pan mi nie odpowiedzial? Pytalem powaznie. --

Data: 2009-09-21 20:02:57
Autor: Mariusz Merta
[...]

no cóż, inna sprawa, że dzieci należy traktować serio...o ile one
traktują serio swoje obowiązki szkolne...
Zbigniew Ziobro
Jarosław Kaczyński
Rafał Ziemkiewicz...
Stanisław Michalkiewicz
Waldemar Łysiak

czy to pana zadowala ?

Mariusz Merta

Data: 2009-09-22 03:16:22
Autor: Karol
przykro mi panie Merta, ale jest pan nie tylko prostak
 i zaklamany cham, ale i mocno jebniety, jak kazdy zakompleksiony nieudacznik
zyciowy z zascianka:)

EOT

Data: 2009-09-22 03:56:57
Autor: Karol
> [...]

> miejsce Tuska.
> Dlaczego pan mi nie odpowiedzial? Pytalem powaznie.

no c=F3=BF, inna sprawa, =BFe dzieci nale=BFy traktowa=E6 serio...o ile one
traktuj=B1 serio swoje obowi=B1zki szkolne...
Zbigniew Ziobro
Jaros=B3aw Kaczy=F1ski
Rafa=B3 Ziemkiewicz...
Stanis=B3aw Michalkiewicz
Waldemar =A3ysiak

czy to pana zadowala ?

wprawdzie nie powinienem juz komentowac panskich urojen politycznych, ale ten zestaw nazwisk mnie rozbawil, bo dobitnie potwierdza jakie sa panskie
zainteresowania *polityczne*. To jest beletrystyka, a nie realna polityka.
Na dodatek pan nie potrafi kojarzyc i wyciagac prawidlowych wnioskow z tej
literatury pseudopolitycznej. Po pierwsze: RAZ juz dawno odcial sie od Kaczynskich, a Michalkiewicz uwaza,
ze Kaczynscy tez naleza do tej, jak to okresla *razwiedki*, budujacej
Zydoland. Lysiak to literat, a nie polityk. Zejdz pan na ziemie i zacznij pan naprawde myslec jak mezczyzna, a nie jak gowniarz.

Data: 2009-09-22 19:17:11
Autor: Mariusz Merta
zapomniałeś dziecko skomentować Ziobrę...
gowniarzem to jest pan i widzę, że w gówniarstwie chce pan doścignąć
towarzysz tzva adonaja...
inna sprawa, ze mam podejrzenie ze pan i tzva adonaj to ta sama osoba
tyle, że chce pan odgrywać mężczyznę...do tego trzeba jaj...
ale może by pan tak skomentował Ziobrę jeszcze...
i to, że RAZ sie odciął od kaczorów lata mi jak tzva adonai koło
michnika na kacu...
po prostu wybrałem ludzi inteligentnych...nie wiem czy pan rozumie to
pojęcie...
poza tym wybrałem ludzi których uważam za uczciwych...
i ztym odcinaniem RAZ-a lata mi to kto z kim...pytał pan o moje typy
na premiera to podałem...
nie pytał mnie pan o partię... proszę uważnie czytać i myśleć przy tym
to nie boli...
a tak a propos rury gazowej...to była zdaje się inicjatywa niemiecka a
nie rosyjska...czy może sie mylę...
w każdym razie to sikorski mówił o Rapallo... to co ? nie pasuje ?
Mariusz Merta

Data: 2009-09-21 23:48:40
Autor: Karol
tu nie piaskownica...tu się rozmawia o polityce dziecinko...

a tak a propos panskiego nowego tematu watku, ktory tak namietnie pan lubi
zmieniac, panu sie tylko wydaje, ze pan rozmawia o polityce, pan po prostu
o niej rozmawiac nie moze , bo sie pan na niej kompletnie nie zna albo celowo
udaje glupka.

Zreszta w Polsce wielu jest takich jak pan. Pyskowac, klocic sie, oczerniac
pomawiac i zawsze podejrzewac spiski...a tymczasem w tym zamecie inni robia
kokosy na polskiej glupocie.  --

Data: 2009-09-21 19:58:40
Autor: Mariusz Merta
moje drogie dziecko, ktoś ci łopatke i kubełko za p***lił ? :-) proszę poszukać w piaskownicy...tam twoje m iejsce...
no chyba, że w/w łopatka z kubełkiem została sprzedana do
Kataru... :-)
inna sprawa, że tam piasku pod dostatkiem...proszę zapytać słoneczka
peru...
choć on w sprawach kataru wielce tajemniczy jest :-)
ale może zlituje się nad ambitnym maluszkiem i da nowe zabawki
Mariusz Merta

Data: 2009-09-22 12:18:24
Autor: zbig
tu nie piaskownica...tu się rozmawia o polityce dziecinko...
No cóż. Widzę, ze dla Ciebie czas się zatzrymał się w 1939 roku.
Oczywiście możemy założyć, że Niemcy i Rosja porozumiały sie co do paktu Ribbentrop-Mołotow w wersji Bis - tylko mam jadno pytanie - po co?

Data: 2009-09-22 15:34:21
Autor: HaMMeR
zbig wrote:
No cóż. Widzę, ze dla Ciebie czas się zatzrymał się w 1939 roku.
Oczywiście możemy założyć, że Niemcy i Rosja porozumiały sie co do paktu
Ribbentrop-Mołotow w wersji Bis - tylko mam jadno pytanie - po co?

A 'po co' porozumialy sie poprzednio..?
Jesli to do ciebie dotrze, to sam bedziesz znal odpowiedz!

Data: 2009-09-22 16:40:41
Autor: zbig

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:h9ajp2$25hi$1newsread2.aster.pl...
zbig wrote:
[...]

70 lat temu świat wyglądal inaczej - nie ma co robić takich porównań, równiedobrze moglibyśmy cofnąć sie o 200 albo 500 lat.

Data: 2009-09-22 19:29:17
Autor: Mariusz Merta
tu nie piaskownica...tu się rozmawia o polityce dziecinko...

70 lat temu świat wyglądal inaczej - nie ma co robić takich porównań,
równiedobrze moglibyśmy cofnąć sie o 200 albo 500 lat.
jaaaaasneeeee 70 lat temu wstydzono się eutanazji i niemcy jakoś się
nie przechwalali
teraz różne "światłe" umysły serio rozprawiają o eutanazji jako o
"dobrodziejstwie"...
nadal uważasz, że się niec nie zmieniło...bo ja się obawiam, ze
skurwienie ludzkie
zaczyna przekraczać granice jakich niemcy hitlerowskie nie
przekraczały...
nie wiem czemu ale bardzo obawiam się powtórki z auchswitz ale w
wersji...hmmm...
przyjaznej dla środowiska...
a poparcie dla aborcji ? uprzejmie przypominam, że popieranie aborcji
dla Polaków było jednym z ważniejszych
elementów polityki nazistowskiej...
Mariusz Merta

Data: 2009-09-22 19:22:24
Autor: Mariusz Merta
tu nie piaskownica...tu się rozmawia o polityce dziecinko...

A 'po co' porozumialy sie poprzednio..?
Jesli to do ciebie dotrze, to sam bedziesz znal odpowiedz!

Jak to po co, żeby świat uszczęśliwić...
to może nawet byłoby śmieszne...gdyby nie to, że znowu może polać się
krew...
do dzisiaj nie znaleziono odpowiedzi jak to możliwe, że najlepiej
wykształcony naród w Europie
rozpętał krwawy konflikt jakiego nie było  dziejach w sojuszu z
krwawym totalitaryzmem...
który oczywiście wg ciebie ludobójstwa nie popełnił w Katyniu i w
ogóle wobec Polaków nie prowadził polityki ludobójstwa...
Mariusz Merta

Data: 2009-09-22 20:05:14
Autor: Mariusz Merta
dla mnie ??!!!

No cóż. Widzę, ze dla Ciebie czas się zatzrymał się w 1939 roku.
Oczywiście możemy założyć, że Niemcy i Rosja porozumiały sie co do paktu
Ribbentrop-Mołotow w wersji Bis - tylko mam jadno pytanie - po co?
Zbyszek czy ty się dobrze czujesz ?
Bo z tym zatrzymaniem się...wiesz, sikorski głośno gadał o drugim
Rapallo...
to w którym roku on się zatrzymał :-)))...wiem, ze to niedelikatnie,
wręcz brutalnie przypominać takie kwiatki...
ale to jest fakt, więc skoro sikorskiemu wolno było  mówić o Rapallo
to dlaczego mnie nie wolno...
widzę, że sympatycy i członkowie po macie problemy z pamięcia...vide
niesiołowski w sprawie ludobójstwa...
odśwież sobie pamięć
Mariusz Merta

Data: 2009-09-23 08:45:53
Autor: zbig
dla mnie ??!!!

Użytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisał w wiadomości news:a556ed42-5dd0-47c1-a01f-3efbca7080f5a6g2000vbp.googlegroups.com...

[...]

Zamiast inwektyw spróbuj odpowiedzieć na postawione przeze mnie pytanie. Czyżby Niemcy potrzebowały jakiegoś Lebensraumu?

Data: 2009-09-23 15:02:08
Autor: Mariusz Merta
dla mnie ??!!!

Zamiast inwektyw spróbuj odpowiedzieć na postawione przeze mnie pytanie.
Czyżby Niemcy potrzebowały jakiegoś Lebensraumu?

Kiedy podpisywały układ w Rapallo czy potrzebowały lebensraumu  ?
Jakby nie patrzeć, nimcy były "pokrzywdzone" teraz też
są...pokrzywdzone...
wszystko z czasem...
niue przypominam sobie żebym cie obrzucił inwektywami...
tylko zaczynam się zastanawiać nad twoim poczuciem rzeczywistości...
ty mnie posądzasz o zatrzymanie sie w czasie 1939 roku zaś sikorskiemu
jakoś wybaczasz gadki o drugim Rapallo...
mnie nie...jasne, niema się czego bać...tyle, że mam poważne
wątpliwości czy państwo polskie przetrwa w obecnym kształcie następne
10 lat...
tu nie trzeba mówić o lebensraumie...tylko o zwrocie wschodnich
landów...to schreder jako członek rządu niemieckiego mówił...
"sprawiedliwości dziejowej mus stać się zadość..." a jak dobrze
pójdzie to steinbach odzyska nawet "swój dom rodzinny" :-)

Mówisz, że 70 lat przyniosły zmiany...
taaaaak...wświetle raportu wysmażonego w London School of Economics
gdzie czarno na białym stoi napisane, że to nadmiar ludzi
jest winien efektowi cieplarnianemu...i że trzeba zmniejszyć populacje
ludzką...m.in. popierać aborcję i planowanie...
jeżeli takie banialuki są traktowane serio w szkołach wyższych to stąd
tylko krok do selekcji na rampie w jakimś nowym auchswitz
ale wybiórka będzie dotyczyła ludzi którzy są "przyczyną efektu
cieplarnianego..." oczywiście wszystko sie bedzie odbywało w
"atmosferze miłości, zruzmienia i humanitaryzmu..."  no
cóż...entliczek, pętliczek...na kogo wypadnie na tego...bęc...

obym się mylił...
ale już robi się ciekawie...obawiam się, ze wypadki nabiorą
niesamowitego tempa...
Mariusz Merta

Data: 2009-09-21 21:58:36
Autor: Hans Kloss
 Karol <jef_f.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
nie chce bezkrytycznie wierzyc w dyrdymaly wypisywane dla
nieoswieconych mas przez panskich wyjatkowo oswieconych *nauczycieli*:)

Ech, gdyby to zechciały być dyrdymały to by było piękne... zbyt piękne żeby
mogło być prawdziwe. Niestety taka hipoteza (o dyrdymałach znaczy się) nijak
nie wytrzymuje konfrontacji z faktami. J-23

Data: 2009-09-21 22:16:24
Autor: Karol
Hans Kloss <necr0c0w.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

mogło być prawdziwe. Niestety taka hipoteza (o dyrdymałach znaczy się) nijak

a co Pan by zrobil bedac na miejscu Rosji, gdyby to pan handlowal gazem i mial
przeprowadzic ta *rure* przez teren sasiada, ktory z panem bez przerwy sie kloci?

* pewnie teraz Merta uzna mnie za agenta i Zyda rosyjskiego:)

Data: 2009-09-21 16:05:22
Autor: Mariusz Merta
[...]

za pożytecznego idiotę co najwyżej...ale nie wykluczone, że jesteś pan
jak kawecki etc. służbowo...
 a ztym sąsiadem który się bez przewry kłóci...
panie :-))))))) ubawiłeś mnie pan setnie...
rzeczywiście powód jak cholera...a jużci...pewnikiem dlatego zaczęli
budowę bo im się nie podoba nasze...
hmmm podejście do "błędów i wypaczeń okresu rządów słoneczka
stalina..."
no i przez to, że ciągle im przypominamy o 17/09...
postanowili zbudować pospołu z niemcami rurociąg gazowy za o wiele
większa kasę i przy wiele większych trudnościach technicznych...
panie tu jest rzeczywistość a nie piaskownica,,, proszę dorosnąć a
potem rozmawiać o faktach...
Mariusz Merta

Data: 2009-09-21 23:15:18
Autor: Karol
> [...]

e kloci?

> * pewnie teraz Merta uzna mnie za agenta i Zyda rosyjskiego:)

za po=BFytecznego idiot=EA co najwy=BFej...ale nie wykluczone, =BFe jeste=
=B6 pan
jak kawecki etc. s=B3u=BFbowo...

skoro pan chce prowadzic ze mna dyskusje na takim poziomie, to ja z panem
dyskutowac dalej nie zamierzam...nie jestem psychiatra.

Baw sie pan dobrze dalej ..razem z Michalkiewiczem i Ziemkiewiczem.

Data: 2009-09-22 01:25:19
Autor: Lorn
  Karol pisze:
[...]

Proszę nie burzyć Panu Mercie matrix`a :> Gotów sądzić, że góry przenosić potrafi. :>

Data: 2009-09-22 08:43:34
Autor: VicAbarca
Karol пишет:
a co Pan by zrobil bedac na miejscu Rosji, gdyby to pan handlowal gazem i mial
przeprowadzic ta *rure* przez teren sasiada, ktory z panem bez przerwy sie kloci?

Rosja to nie jest taki zwykly sprzedawca gazu. Dla Rosji gaz jest metoda utrzymywania swojej strefy wplywow.
Rura musi pojsc do Europy Zachodniej z pominieciem Europy Srodkowo-Wschodniej, bo tylko w ten sposob mozna w razie potrzeby wywierac nacisk selektywnie :) Np. wplywanie na taka Polske za pomoca odciecia dostaw gazu bedzie mozliwe bez przerywania dostaw gazu do Niemiec. Dla Rosji wazna rzecz, bo - jak sami wiecie - solidarnosci w takich sprawach wewnatrz UE nie ma. Rosjanie wiedza, ze jesli odetna dostawy gazu do Polski czy jakiegokolwiek innego kraju Europy Srodkowo-Wschodniej to - o ile utrzymane zostana jednoczesnie dostawy do Europy Zachodniej - owa Europa Zachodnia zareaguje z opoznieniem i bardzo opieszale, niejako z obowiazku. Zanim Zachod sie zaangazuje w sprawe to gospodarka takiej Polski bedzie juz na lopatkach :)

--
Vic

Data: 2009-09-22 19:28:13
Autor: Hans Kloss
[...]

O jakim "kłóceniu się" mowa? Czy ktos w Polsce wymysla jakies absurdalne
preteksty w celu nie wpuszczania ruskich towarów na nasz rynek (u rusów to
norma)? Czy nad granica polsko ruską romieszczone są jakies polskie atomówki
(bo ruskich od groma)? Czy polskie samoloty bojowe naruszaja notorycznie
przestrzen powietrzną kacaplandii (ruskim się to ponoć zdarza notorycznie)? Więc co za pieprzenie o "kóceniu się"? Że Polacy otwarcie wyszydzaja debilne
sowieckie teoryjki dotyczace II WS, że głosno i wyrażnie mówią o sowieckich
zbrodniach to nie jest żadna "kłótnia" tylko wymóg zupełnie elementarnej
przyzwoitości. A już zupełna oczywistością jest, że potakiwanie, kłanianie się
w pas, przemilczanie prawdy, korzystanie z okazji do siedzenia cicho itditp
nie da nam ZUPEŁNIE NIC, to najwyzej że rus zamiast z niechęcia będzie się do
nas odnosił z pogardą.
J-23

Data: 2009-09-22 20:27:10
Autor: Karol
Karol  <jef_f.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): > a co Pan by zrobil bedac na miejscu Rosji, gdyby to pan handlowal gazem i
> [...]

nie da nam ZUPEŁNIE NIC, to najwyzej że rus zamiast z niechęcia będzie się do

doprawdy zadziwia mnie pan:) To co pan napisal (szczegolnie z tym *klanianiem sie* i tym podobnymi
bzdetami, ktore sa tylko i wylacznie panskimi interpretacjami mojego tekstu )
- to jest to dyskusja pozbawiona sensu. Widzi pan, jesli z kim sie chce rzeczywiscie porozmawiac, to nie pisze sie do
niego, ze ten ktos *piepszy* (czy ze jest agentem - jak to zrobil Merta) tylko
udziela sie jakiej odpowiedzi na pytanie ktore zostalo postawione.
Ja sobie cenie rozmowcow uczciwych, ktorzy potafia szanowac nawet inne zdanie.
Ja chyba pana do tej pory jeszcze nie urazilem, chociaz zauwazylem, ze rajcuja
pana dyskusje *silowe*, ale niestety nie jest to czesto sila argumentow. Podobnie, tez bylo z Merta i ja nigdy pierwszy nie atakowalem personalnie tego
pana. Natomiast ten pan tez takie chamskie wycieczki uwielbia. Jesli tak sie rozmawia z ludzmi, to co mozna w ten sposob osiagnac?
Np.jesli  tak sie dyskutuje z taka Rosja, Niemcami czy USA?

Prosze dokladnie przesledzic watek. Ale wie pan co? Tak naprawde, to juz nie chce mi sie na tej grupie dyskutowac
na te tematy, bo juz widze, ze i tak sie z panem nie porozumiem. Zreszta, ja interesuje sie sprawami Polski raczej z pozycji obserwatora i jest
to bardziej podyktowane moimi sentymentem i uczuciowymi zwiazkami z Polska.

A poza tym, to ja wlasciwie juz wszystko co moglem napisac na ten temat,  to
napisalem, wlasnie w tym watku. A kto potrafi myslec samodzielnie, to sam wyciagnie sobie wnioski ze
wszystkich (nie tylko moich) wypowiedzi, ktore zostaly w nim zamieszczone.

W kazdym razie, osobiscie w obecnej chwili kategorycznie odrzucilbym  metody
dzialania ktore stosuje duet Kaczynskich. Wczoraj zapoznalem sie ze skladem i zyciorysami osob zatrudnionych w
kancelarii obecnego prezydenta i uwazam, ze jest to kpina z tego waznego dla
panstwa urzedu. Tak postepiowac moze tylko ktos bardzo nieodpowiedzialny, a nie Prezydent
panstwa takiego jak Polska.
Kaczynski sie naprawde na ten urzad NIE NADAJE.

Data: 2009-09-22 23:15:11
Autor: Hans Kloss
[...]

To nie są zadne interpretacje- to są w pigułce poglądy tutejszych grupowych
rusofilów wg których Polska się z Rosja "kłóci" i stąd same nieszczescia na
nasz kraj spadają.
W kazdym razie, osobiscie w obecnej chwili kategorycznie odrzucilbym  metody
dzialania ktore stosuje duet Kaczynskich.

Czyli? Konkretnie, jakież to są metody? Pozbycie się rosyjskiej agentury z
wywiadu wojskowego? Zaiste, bardzo to brutalne z ich strony....szkoda słów.

Wczoraj zapoznalem sie ze skladem i zyciorysami osob zatrudnionych w
kancelarii obecnego prezydenta i uwazam, ze jest to kpina z tego waznego dla
panstwa urzedu.

Mianowicie? Ilu wśród nich jest malwersantów, esbeckich kapusiów, byłych
peztetpeerowskich kacyków, geszefciarzy itditp ludzi podłej konduity? Bo ja
takich widzę raczej wśród byłych i obecnych współpracowników naszego
wspaniałego pana premiera, nie prezydenta. I nie nazwałbym tego kpina z urzedu
tylko- normą w III RP.
J-23

Data: 2009-09-23 03:17:02
Autor: Karol
Karol  <jef_f.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): > doprawdy zadziwia mnie pan:) > To co pan napisal (szczegolnie z tym *klanianiem sie* i tym podobnymi
> [...]

rusofilów wg których Polska się z Rosja "kłóci" i stąd same nieszczescia na

to sa panskie interpretacje mojego tekstu. Pan odpowiada przeciez na moj
tekst, a nie tekst zamieszczony przez tutejszego rusofila. Ja w kazdym razie
na pewno rusofilem nie jestem .
Ja nigdzie tez nie twierdzilem, ze z powodu tych *klotni*, na Polske spadaja
same nieszczescia. Pan nadal nie odpowiedzial mi na pytanie, ktore powyzej panu zadalem.
A ja tylko o to pana prosilem.

> [...]

wywiadu wojskowego? Zaiste, bardzo to brutalne z ich strony....szkoda słów.

pan rozmawia ze mna czy nadal ze soba?

> [...]

wspaniałego pana premiera, nie prezydenta. I nie nazwałbym tego kpina z urzedu

nie mam pojecia ile jest takich osob w otoczeniu Prezydenta. Jesli jednak
nadal wokol niego tacy sa, to czyja to jest wina? Moja, panska  czy Prezydenta? Osobiscie uwazam (oczywiscie po przeanalizowaniu wszystkich ogolnie dostepnych
informacji na ten temat na roznych forach ktore do GW nie naleza), ze
Prezydent nie potrafi sobie dobrac wartosciowych wspolpracownikow, a nawet
jesli tacy sie pojawiaja, to sie ich po jakim czasie pozbywa, zastepujac tych
wartosciowych, bezwartosciowymi miernotami typu tej pani Bochenek.

Ja rozumiem, ze Prezydent ma wielu przeciwnikow i zawzietych wrogow.
Ale kto ich nie ma, szczegolnie jesli zajmuje tak eksponowane stanowisko i to w kraju  w ktorym jeszcze do niedawna dzialala prawie oficjalnie agentura?
Prosze jednak nie zapominac, ze polski Prezydent nie jest jakims specjalnym
ewenementem pod tym wzgledem. Nie widze wiec powodu, aby uznac ten fakt za okolicznosc lagodzaca jego
nieudolnosc i nieumiejetnosc wspolpracy z roznymi ludzmi.

Data: 2009-09-23 16:59:57
Autor: Hans Kloss
[...]

Pytanie "co mozna osiągnać"? A bo ja wiem.. najpierw trzeba chcieć osiągnąć
COKOLWIEK użytecznego, niestety nikt tego nawet nie próbuje. Ot, chocby na
początek odszkodowania dla rodzin oficerów wymordowanych w Katyniu.

pan rozmawia ze mna czy nadal ze soba?

Pytałem jakiez to metody stosowane przez Kaczyńskich należy kategorycznie
odrzucić? Zero odpowiedzi...

[...]

NIKT z rządzących nami nie potrafił sobie dobierać wartościowych
współpracowników. Nie potrafi tego kaczor ani palitusk, nie potrafił kwach,
mjuler, wałesa...zatem nic w tym względzie nowego. Osobiście mimo wszystko
wole jednak pania Bochenek (kimkolwiek jest ta niewiasta) niż palikota,
peczaka, sobotkę, jagiełłe, wachowskiego, dochnala, rywina, jakuboska,
sawicką, piskorskiego  czy któregokolwiek z ziliona innych minionych s...
synów i s...córek wartych najwyżej stryczka.
J-23

Data: 2009-09-23 18:13:36
Autor: Karol

Karol  <jef_f.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): > Pan nadal nie odpowiedzial mi na pytanie, ktore powyzej panu zadalem.
> [...]

COKOLWIEK użytecznego, niestety nikt tego nawet nie próbuje. Ot, chocby na
początek odszkodowania dla rodzin oficerów wymordowanych w Katyniu.

hallo, panie Hans, prosze sie obudzic:)) Ja dalej widze, ze pan wcale nie
przeczytal mojego pytania.

Jest to takie moze z pozoru troche infantylne pytanie, ktore zamiescilem pod
panska wypowiedzia zaraz na poczatku tego watku.

Wprawdzie ja wcale nie pytalem o to *co mozna osiagnac* (???- nie mam zupelnie
pojecia gdzie pan to wyczytal w tym watku), to sprawa odszkodowan dla rodzin
oficerow ktorych wymordowano w Katyniu na pewno nie jest latwa do
przeprowadzenia z kims takim jak obecna Rosja Putina. Zreszta jest to zadanie dla polskiej dyplomacji. Przeciez widzial pan jak
zaatakowano nawet podobno przyjaznego Tuska i samego Putina, kiedy polski
premier powiedzial 1 wrzesnia, jedno slowo za duzo. Rosja to nielatwy sasiad,
wiec tzrzeba umiec z nimi prowadzic rozmowy (ale nie na kleczkach)
zwlaszcza kiedy Polska mocarstwem ekonomicznym nie jest.
Wkleilem tutaj kiedys link do artykulu pana Krzysztofa Mazura, ktory w sposob
bardzo celny i rozsadny opisal sytuacje ktora charakteryzuje stosunki
polsko-rosyjskie (daje glowe, ze pan tej notki na pewno nie przeczytal:)

> pan rozmawia ze mna czy nadal ze soba?

Pytałem jakiez to metody stosowane przez Kaczyńskich należy kategorycznie
odrzucić? Zero odpowiedzi...

No dobrze, pan mi nie odpowiedzial na moje pytanie, ale ja panu odpowiem na
panskie. Prosze pana pomijajac juz te wszystkie sluszne czy nie sluszne ataki
na opozycje i samych Kaczynskich, to ich podobnie jak i obecny rzad nalezy
oceniac po efektach, skutecznosci dzialan. Bardzo wazna dla Polski jest w tej chwili ocena polityki miedzynarodowej, ktora prowadzi Polska jako panstwo oraz ocena
skutecznosc dzialania zarowno w sprawach wewnetrzych jak i zewnetrznych.
Chce podkreslic, ze ja nie jestem zwolennikiem PO, ale uwazam, ze PiS-u i duetu Kaczynskich niestety nie ma za co chwalic. W panstwie panuje ewidentntny chaos, bo trwa nadal wewnetrzna walka o WLADZE,
a nie o interes Polski i Polakow.

Prosze zauwazyc, ze w Polsce nadal nie mysli sie w szeroko pojetych
kategoriach interesu (polityka panstwa to tez przeciez biznes), tylko w kategoriach uczuc( vide wypowiedzi: Ameryka nas zdradzila, Ameryka nas nie
kocha, Rosja nas nienawidzi, Niemcy sa podstepni i chca nas wyniszczyc itp, itd.) To jest podstawowy BLAD w zalozeniach. Polityka i uczucia wzajemnie sie bowiem
WYKLUCZAJA.

> [...]

sawicką, piskorskiego  czy któregokolwiek z ziliona innych minionych s...
synów i s...córek wartych najwyżej stryczka.

No wiec jesli Kaczor nie potrafi sobie dobrac pracownikow, to powinien
zrezygnowac z funkcji ktora pelni i pozwolic dzialac rzadowi Tuska.
A potem zaczniemy ich oceniac.
Wlasciwy dobrr pracownikow nawet w malym biznesie to podstawa sukcesu.
Obawiam sie, z tego co widze, ze Kaczynski nawet maly biznes rozlozyliby
definitywnie na cztery lopatki. * a propos p. Bochenek. Prosze sobie wiecej o tej dzielbej kobiecinie
poczytac, to zmieni pan zdanie zarowno o niej jak i Prezydencie. Zenada !

Data: 2009-09-23 03:18:47
Autor: Karol
> [...]

nadal wokol niego tacy sa, to czyja to jest wina? Moja, panska  czy Prezydenta? Osobiscie uwazam (oczywiscie po przeanalizowaniu wszystkich ogolnie dostepnych
informacji na ten temat na roanych forach ktore do GW nie naleza), ze
[...]

*wysylam ponownie post, bo widze ze sie nie pojawil.

Data: 2009-09-22 11:13:01
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 21 Sep 2009 14:35:31 -0700 (PDT), Mariusz Merta napisał(a):

proszę przeczytać uważnie tekst Ziemkiewicza...zzresztą, wiem że pan
go czytał i doskonale pan wie, że ma on rację...

Ma rację? To Niemcy obecnie tak się rozmnożyli, że znów brakuje im
"przestrzeni życiowej" ?

Zresztą... kto im broni osiedlać się gdzie tylko zechcą? Wizy nie dostaną?