Ziemkiewicz o Kaczyńskim i o Smoleńsku [tak że "jr" streścić nie potrafi]

Data: 2014-04-22 22:28:04
Autor: A. Filip
Ziemkiewicz o Kaczyńskim i o Smoleńsku [tak że "jr" streścić nie potrafi]
"jr" <bezadresu@jr.pl> pisze:
http://ziemkiewicz.dorzeczy.pl/id,2936/Slodkie-ciepelko-opozycji.html

Krótkie streszczenie "własnymi słowami" sprawiłoby że byś się przepracował czy
może mózg by ci się przegrzał z wysiłku? :-)

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Czytasz jakąś książkę po raz pierwszy, poznajesz nowego przyjaciela; czytasz ją

Data: 2014-04-23 02:45:34
Autor: stevep
Ziemkiewicz o Kaczyñskim i o Smoleñsku [ta k ¿e "jr" stre¶ciæ nie potrafi]
W dniu .04.2014 o 22:28 A. Filip <anfi@xl.wp.pl> pisze:

"jr" <bezadresu@jr.pl> pisze:
http://ziemkiewicz.dorzeczy.pl/id,2936/Slodkie-ciepelko-opozycji.html

Krótkie streszczenie "w³asnymi s³owami" sprawi³oby ¿e by¶ siê  przepracowa³ czy
mo¿e mózg by ci siê przegrza³ z wysi³ku? :-)

A co za rewelacje podaje ten oble¶ny typ?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-04-23 10:17:25
Autor: jr

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości
"jr" <bezadresu@jr.pl> pisze:
http://ziemkiewicz.dorzeczy.pl/id,2936/Slodkie-ciepelko-opozycji.html

Krótkie streszczenie "własnymi słowami" sprawiłoby że byś się przepracował czy
może mózg by ci się przegrzał z wysiłku? :-)

Ty mi łaski nie robisz, to i ja nie muszę dla ciebie się wysilać.

Ziemkiewicz o Kaczyńskim i o Smoleńsku [tak że "jr" streścić nie potrafi]