Ziemkiewicz przeprasza za Czume

Data: 2009-10-02 16:00:56
Autor: awe
Ziemkiewicz przeprasza za Czume
http://blog.rp.pl/ziemkiewicz/2009/10/02/przeprosiny/
Przeprosiny
Przepraszam wszystkich, z którymi swego czasu spierałem się, twierdząc, że Andrzej Czuma jest człowiekiem innym niż rządzące ferajny, że w działalności publicznej nie będzie się kierował obroną za wszelką cenę partyjnych kolesiów i chęcią oplucia tych, którzy im przeszkadzają w szabrowaniu rzeczpospolitej i że możemy liczyć na jego prawość. "Jeden u nas porządny człowiek, prokurator, ale i on świnia" (Gogol). Proszę o upublicznianie tych przeprosin, bo nie ze wszystkimi, którym się należą, mam kontakt.

Ziemkiewicz przeprasza za Czume