Ziemniaki 5,49 zł

Data: 2011-04-03 22:30:31
Autor: boukun
Ziemniaki 5,49 zł
Siatka ziemniaków kosztuje już 5,49 zł, i jeszcze połowa z tego odchodzi przy obieraniu. Tfu!
Cukier w osiedlowym sklepiku ponad 7 zł.
Ja pierdolę, co się dzieje, w PRLu ludzie by już dawno na ulicę wyszlki i system zmienili.
Gierek jak podwyższył kilo wołowiny na 46 zł, to mu system zmienili...

Do czego to doszło, Polacy potulnumi niewolinikami systemu krwiopijców...

boukun

Data: 2011-04-03 13:39:24
Autor: Hans Kloss
Ziemniaki 5,49 zł
On 3 Kwi, 22:30, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Do czego to dosz o,
Kaczor ci ¶mierdział wolałe¶ tuskodonka- to teraz ŻRYJ!
http://www.youtube.com/watch?v=gP4OKpmRXoQ
J-23

Data: 2011-04-03 22:46:15
Autor: boukun
Ziemniaki 5,49 zł

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:4aa2e685-f0ab-46e2-9795-255440715cbdp16g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
To robi twój kapitalizm. Według ciebie niby jest wsztstko dobrze... Kaczor nie jest w tym lepszy ani gorszy...

boukun

Data: 2011-04-03 20:50:44
Autor: obserwator
Ziemniaki 5,49 zł

> [...]

To robi twój kapitalizm. Według ciebie niby jest wsztstko dobrze... Kaczor nie jest w tym lepszy ani gorszy...

pojecia o kapitalizmie nie masz, chociaz twoja zona wlasnie z tego kapitalizmu
korzysta pracujac u Nimcow, a nie w Rosji poskomunistycznej.

JUz ci pisalem, ty jestes zwyklym demagogiem, ale sam nie wiesz o co ci chodzi.

Data: 2011-04-03 22:52:17
Autor: boukun
Ziemniaki 5,49 zł

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:inamj4$s9r$1inews.gazeta.pl...

> [...]

pojecia o kapitalizmie nie masz, chociaz twoja zona wlasnie z tego kapitalizmu
korzysta pracujac u Nimcow, a nie w Rosji poskomunistycznej.

Jeste¶ zwykły głupek. W Niemczech pracowali¶my już oboje od 1988 roku, jak jescze tam był socjalizm. Tam był akurat socjalizm na wyższym poziomie jak w Polsce...

boukun

Data: 2011-04-03 21:07:29
Autor: obserwator
Ziemniaki 5,49 zł
Jeste¶ zwykły głupek. W Niemczech pracowali¶my już oboje od 1988 roku, jak jescze tam był socjalizm. Tam był akurat socjalizm na wyższym poziomie jak w Polsce...

z tych wyzwisk i inwektyw slyniesz juz w calej polskiej sieci, prymitywie.
To co ty piszesz to jest funta klakow niewarte, bo notorycznie klamiesz i
ludzie normalni w ogole z toba nie chca nawet rozmawiac.

Zona na ciebie pracuje obiboku, a ty zrobiles z niej niewolnice, bo wstydu nie
masz. Kto ciebie moze sluchac? Taki sam obibok jak ty?

Data: 2011-04-03 23:08:56
Autor: boukun
Ziemniaki 5,49 zł

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:inanih$28l$1inews.gazeta.pl...

[...]

Przeczytaj najpierw siebie prymitywie, twoje wyzwiska w odpowiedzi do mnie wyci±łem pobłażliwie... Te tutaj oszczerstwa też pomijam milczeniem obsrywańcu...

boukun

Data: 2011-04-04 15:44:13
Autor: cirrus
Ziemniaki 5,49 zł
[...]

Przyganiał prymitywny kocioł nie mniej prymitywnemu garnkowi.

--
stevep

Data: 2011-04-03 22:48:34
Autor: M. Sz.
Ziemniaki 5,49 zł
nie podoba mi się Twoje gadanie

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:inalt7$dhk$1mx1.internetia.pl...

Data: 2011-04-03 22:53:32
Autor: boukun
Ziemniaki 5,49 zł

Użytkownik "M. Sz." <micsz@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:inamf0$bol$1news.onet.pl...
nie podoba mi się Twoje gadanie

Nie wszystkim się musi podobać. Masz takie prawo tak to odczuwać...

boukun

Data: 2011-04-03 23:37:49
Autor: the_foe
Ziemniaki 5,49 zł
W dniu 2011-04-03 22:30, boukun pisze:
Siatka ziemniaków kosztuje już 5,49 zł, i jeszcze połowa z tego odchodzi
przy obieraniu. Tfu!
Cukier w osiedlowym sklepiku ponad 7 zł.

zrob zakupy w koncu a nie gadaj glupot. Ziemniaki kosztuja 1,80 za kg. Tylko 30 gr wiecej niz w tamtym roku. Cukier zas jest po 4,60.

--
the_foe

Data: 2011-04-03 15:20:45
Autor: Hans Kloss
Ziemniaki 5,49 zł
On 3 Kwi, 23:37, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:

zrob zakupy w koncu a nie gadaj glupot. Ziemniaki kosztuja 1,80 za kg.
Tylko 30 gr wiecej niz w tamtym roku.
Ciekawe rzeczy opowiadasz. We Wrocławiu w mojej okolicy (w promieniu
2-3 km) syfiaste, stare i oblepione błotem ziemniaki sprzedaj±
najtaniej po 2.60. A jak się chce kupić ładne wymyte i  z cienk±
skórk± to poniżej pi±tki nie ma szans. Oczywi¶cie gdzie¶-tam-za-górami-
za-lasami jest zapewne znany wszystkim wielbicielom ryżego tuskodonka
sklepik gdzie sprzedaj± je po 1.80 ale póki co nie wpadłem na jego
trop.
A w zeszłym roku rzeczywi¶cie dało się je kupić po ok. 1.50....
J-23

Data: 2011-04-03 23:49:21
Autor: boukun
Ziemniaki 5,49 zł

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomo¶ci news:inapbc$dnk$1news.dialog.net.pl...
[...]

Ale nie w osiedlowym sklepiku...

boukun

Data: 2011-04-04 00:37:21
Autor: Harry z Tybetu
Ziemniaki 5,49 zł

"the_foe" <the_foe@wupe.pl> wrote in message news:inapbc$dnk$1news.dialog.net.pl...
[...]

Chyba kó..a na wsi, prosto od rolnika, z pola...

Data: 2011-04-04 11:09:58
Autor: the_foe
Ziemniaki 5,49 zł
W dniu 2011-04-04 00:37, Harry z Tybetu pisze:

[...]

w tym roku w Polsce ziemniakow jeszcze sie nie zbiera - moze 2 tyg temu wsadzano pierwsze.
Ceny oczywiscie z targowiska. Jak chcesz wiecej jedziesz na gielde. We wroclawiu jest na obornickiej. Wjazd 3 zl. Ziemniak sprzedaja po 1.40 w workach po 50 kg.

--
the_foe

Data: 2011-04-04 19:11:52
Autor:
Ziemniaki 5,49 zł
On Mon, 04 Apr 2011 11:09:58 +0200, the_foe <the_foe@wupe.pl> wrote:

> [...]

Ceny oczywiscie z targowiska. Jak chcesz wiecej jedziesz na gielde. We wroclawiu jest na obornickiej. Wjazd 3 zl. Ziemniak sprzedaja po 1.40 w workach po 50 kg.

 czytajac to forum mozna dojsc do wniosku, ze w Polsce najwazniejsze
 sa ceny cukru i ziemniakow czyli produktow do pedzenia bimbru.
 co ciekawe najglosniej pomstuje elektorat pis. wnioski? ;o)))

Data: 2011-04-04 10:35:58
Autor: J-23
Ziemniaki 5,49 zł
On 4 Kwi, 19:11, "<he(R)sk>" <litylko.bigbred...@interia.pl> wrote:
On Mon, 04 Apr 2011 11:09:58 +0200, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:

> [...]

 sa ceny cukru i ziemniakow czyli produktow do pedzenia bimbru.
 co ciekawe najglosniej pomstuje elektorat pis. wnioski? ;o)))

dzozdze sa tanie, i zawsze na swoje mozna wyjsc

Data: 2011-04-04 02:06:14
Autor: J-23
Ziemniaki 5,49 zł
On 3 Kwi, 22:30, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Siatka ziemniak w kosztuje ju 5,49 z , i jeszcze po owa z tego odchodzi przy
obieraniu. Tfu!
Cukier w osiedlowym sklepiku ponad 7 z .
Ja pierdol , co si dzieje, w PRLu ludzie by ju dawno na ulic wyszlki i system
zmienili.
Gierek jak podwy szy kilo wo owiny na 46 z , to mu system zmienili...

Do czego to dosz o, Polacy potulnumi niewolinikami systemu krwiopijc w...

boukun

olej ziemniaki, kup makaron albo ryz

Data: 2011-04-04 07:55:46
Autor: Przemysław W
Ziemniaki 5,49 zł

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:inalt7$dhk$1mx1.internetia.pl...
Siatka ziemniaków kosztuje już 5,49 zł, i jeszcze połowa z tego odchodzi przy obieraniu. Tfu!

Bokun nie doceniałm cię. Gierkowska propaganda przy tobie to piku¶! Może napiszesz ile ta siatka WAŻY?  U mnie też s± s± ziemniaki po 5,50 za trzy kilogramy i cukier po 4,20.

Przemek

--

"Przed katastrof± ojciec Rydzyk nazwał Lecha Kaczyńskiego "oszustem", krytykuj±c głowę państwa za politykę wobec ¶rodowisk żydowskich. Marię Kaczyńsk± Rydzyk nazwał "czarownic±". Wtedy, gdy pluto na jego rodzinę, prezes PiS, udawał, że deszcz pada."

Data: 2011-04-04 14:27:26
Autor: jadrys
Ziemniaki 5,49 zł
W dniu 2011-04-03 22:30, boukun pisze:
Siatka ziemniaków kosztuje już 5,49 zł, i jeszcze połowa z tego odchodzi przy obieraniu. Tfu!
Cukier w osiedlowym sklepiku ponad 7 zł.
Ja pierdolÄ™, co siÄ™ dzieje, w PRLu ludzie by juĹĽ dawno na ulicÄ™ wyszlki i system zmienili.
Gierek jak podwyższył kilo wołowiny na 46 zł, to mu system zmienili...

Do czego to doszło, Polacy potulnumi niewolinikami systemu krwiopijców...

boukun

No ale w stosunku do tych cen z PRL-u to i tak mimo tych podwyżek żywność jest śmieszniej tania. Nie jest to oczywiście zasługa kapitalizmu, ale po prostu "postępie" w technologii produkcji żywności.

Data: 2011-04-04 15:14:46
Autor: boukun
Ziemniaki 5,49 zł

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:incdfu$2lk$2news.onet.pl...
[...]

Nie wiem, o jakich cenach mówisz, ja w 1981 roku zarabiałem 18 tysięcy złotych i żyło mi się o 100% lepiej i taniej... Mówię o produktach spozywczych, żywności i tp.

boukun

boukun

Data: 2011-04-04 16:45:52
Autor: the_foe
Ziemniaki 5,49 zł
W dniu 2011-04-04 15:14, boukun pisze:

[...]

krwiopijcĂłw...

boukun

No ale w stosunku do tych cen z PRL-u to i tak mimo tych podwyĹĽek
[...]

srednia pensja by;la 5K a ty dostawales 18? Co Ty robiles? Pracowales w SB?

--
the_foe

Ziemniaki 5,49 zł