[PRESS] Zientarski cd...

Data: 2009-03-24 20:12:32
Autor: DoQ
[PRESS] Zientarski cd...
Artur Maśląg pisze:

http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article347410/Maciej_Zientarski_siada_za_kierownice.html Ja nie szukam sensacji, ale gdzieś są pewne granice...

Oni są żenujący...

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2009-03-24 20:17:12
Autor: ania
[PRESS] Zientarski cd...

Użytkownik "DoQ"

Oni są żenujący...

nie chce mi sie tego czytac, ale o co chodzi? ze ktos kto nawet powoduje wypadek smiertelny siada znowu za kierownica?

ok! jestem za - dozytowni zakaz prowadzenia pojazdow silnikowych dla wszystkich, ktorzy spowodowali wypadek smiertelny czy z duzym uszczerbkiem na zdrowiu, dla wszystkich jezdzacych po pijaku (tych powiedzmy "po flaszce") - i moze w koncu zrobi sie troche luzniej i bezpieczniej na drodze

wiec - rozumie, ze jestes za moim pomyslem?

--
ania

Data: 2009-03-24 20:24:57
Autor: DoQ
[PRESS] Zientarski cd...
ania pisze:

nie chce mi sie tego czytac, ale o co chodzi? ze ktos kto nawet powoduje wypadek smiertelny siada znowu za kierownica?

Jak ci sie nie chce czytac to po kiego wałka zabierasz głos?

wiec - rozumie, ze jestes za moim pomyslem?

Nie chciało się czytać w szkole i później takie kwiatki...

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-03-25 09:16:14
Autor: ania
[PRESS] Zientarski cd...

Użytkownik "DoQ" <

Nie chciało się czytać w szkole i później takie kwiatki...

tak masz racje - moja wina, ale to jest literowka, bo ja notorycznie "gubie" literki na klawiaturze (coz taka wada), wiec przeparszam za moje za slabe walniecie w klawisze kolo siebie

ps
nie odpowiedziales:-)
nie uczili w szkole, ani w domu, ze nie odpowiada sie pytaniem na pytanie? he :-)

--
ania

Data: 2009-03-25 10:55:47
Autor: DoQ
[PRESS] Zientarski cd...
ania pisze:

nie odpowiedziales:-)
nie uczili w szkole, ani w domu, ze nie odpowiada sie pytaniem na pytanie? he :-)

Zacytuje ciebie: nie chce mi sie czytac, ale o co chodzi?

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2009-03-25 20:27:51
Autor: Pawel
[PRESS] Zientarski cd...
Użytkownik "ania" <aniamh@tlen.kropka.pl> napisał

[...]

Za to Ciebie może uczyli w szkole garmażerki albo kroju i szycia, ale na pewno nie pisania i czytania. Z taką znajomością tych trudnych sztuk i wysiłkiem włożonym w wypowiedź nie mogłaś ukończyć nawet podstawówki.

Data: 2009-03-26 10:46:14
Autor: FoxŁódź_nspam
[PRESS] Zientarski cd...

Użytkownik "Pawel" <pawek12@onet.pl> napisał w wiadomości news:gqe0ng$kev$1atlantis.news.neostrada.pl...
Za to Ciebie może uczyli w szkole garmażerki albo kroju i szycia, ale na
/.../

może czegoś i Cie nauczyli w Twojej szkole... ale jak mawiał mój kumpel - "kto sie ch...m urodził, kanarkiem nie zdechnie"
jeśli poziom Twojej odpowiedzi jest adekwatny do wszstkiego co sobą reprezentujesz powinieneś prezerwatywy dostawać za darmo

Fox

Data: 2009-03-24 20:25:22
Autor: Artur Maśląg
[PRESS] Zientarski cd...
ania pisze:
Użytkownik "DoQ"

Oni są żenujący...

nie chce mi sie tego czytac,

Szkoda.

ale o co chodzi? ze ktos kto nawet powoduje wypadek smiertelny siada znowu za kierownica?

Nie - w żadnym wypadku nie o to chodziło.

[...]

Twój pomysł jest zwyczajnie głupi (przepraszam za określenie) i zupełnie
bez związku z tematem.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-03-24 22:10:44
Autor: babinicz
[PRESS] Zientarski cd...

Użytkownik "ania" <aniamh@tlen.kropka.pl> napisał w wiadomości

Użytkownik "DoQ"

> [...]

drodze

wiec - rozumie, ze jestes za moim pomyslem?

Jestes popierdolona - jak "lato z radiem".

babinicz

Data: 2009-03-24 22:47:12
Autor: BartekGSXF
[PRESS] Zientarski cd...

Użytkownik "babinicz" <babinicz@vp.pl> napisał w wiadomości news:gqbice$miv$1atlantis.news.neostrada.pl...

Jestes popierdolona - jak "lato z radiem".
A ty jestes chamem.
Zmien nick, bo az wsytd.

--
BartekGSXF
Ave1,8

Data: 2009-03-26 16:41:51
Autor: babinicz
[PRESS] Zientarski cd...

Użytkownik "BartekGSXF" <bartek.kacprzak@gmail.com> napisał w wiadomości

A ty jestes chamem.
Zmien nick, bo az wsytd.
BartekGSXF
Ave1,8
EL

A w kwiestii merytoryczniej co masz mi do powiedzenia?

babinicz.

Data: 2009-03-25 02:24:49
Autor: J.F.
[PRESS] Zientarski cd...
On Tue, 24 Mar 2009 20:12:32 +0100,  DoQ wrote:
Artur Maśląg pisze:
http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article347410/Maciej_Zientarski_siada_za_kierownice.html Ja nie szukam sensacji, ale gdzieś są pewne granice...

Oni są żenujący...

Ale czemu ? Ze tato - pasjonat motoryzacji - mowi o tym co syn po/w amnezji
pamieta a czego nie ? Sprawa interesujaca nie tylko dla neurologa.

J.

Data: 2009-03-25 10:24:29
Autor: Cavallino
[PRESS] Zientarski cd...
Artur Maśląg pisze:
[...]

Przygłupim kapelusznikom chcesz mądrość zwrócić?
Nie ma szans.

Jaki żenujący musi być ten lekarz z lotniczego pogotowia, który niedawno omal nie zginął w wypadku helikoptera, bo też wypadku nie pamięta.....

Data: 2009-03-25 23:46:38
Autor: Adam Płaszczyca
[PRESS] Zientarski cd...
Dnia Wed, 25 Mar 2009 10:24:29 +0100, Cavallino napisał(a):

[...]

I inni uczestnicy wypadków cierpiący na amnezje pourazową - w tym ja i moja
żona na przykład. --
     ___________ (R)

Data: 2009-03-26 15:48:59
Autor: DoQ
[PRESS] Zientarski cd...
Cavallino pisze:

[...]

Jakim przygłupem trzeba być, żeby nie zrozumieć iż nie chodzi o powypadkową "amnezję" i wyjechać z tekstem o wypadku helikoptera?

Data: 2009-03-26 15:45:50
Autor: DoQ
[PRESS] Zientarski cd...
J.F. pisze:

Ale czemu ? Ze tato - pasjonat motoryzacji - mowi o tym co syn po/w amnezji
pamieta a czego nie ?  Sprawa interesujaca nie tylko dla neurologa.

"Włodzimierz Zientarski w wywiadzie mówi też: "Maciek zawsze miał w sobie dużo odwagi. To mu zostało. Samochód jest dla niego wszystkim, kocha ten świat. Jest w tym coś wspaniałego, że Maciek ma tak wielką pasję i że jej nie porzucił. Będzie jeździł samochodem. Więcej, jestem przekonany, że będzie jeździł bardzo dobrze". "

Przynajmniej przez jakiś czas tatuś mógłby darować sobie teksty o jeżdżdzeniu i nadzwyczajnych umiejętności synalka - to jest właśnie żenujące i niesmaczne. Ja np. nie chciałbym mieć spotkania z tym durniem na drodze.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2009-03-30 13:08:21
Autor: CeSaR
[PRESS] Zientarski cd...
[...]

Może tata Z zapomniał doprecyzować swojej wypowiedzi i dodać np."Więcej, jestem
przekonany, że W KOŃCU będzie jeździł bardzo dobrze"

Szkoda również, że tata Z nie ma na tyle rozumu w głowie aby wyobrazić sobie, co czuje rodzina Jarosława Zabiegi czytając o tym, jak to Z junior kocha samochody i jak fajnie będzie nimi jeździł.....

Na koniec tata Z powinien dodać że z miłości do syna i mając na względzie miłość syna do samochodów, jak tylko to będzie możliwe, kupi mu własne F, żeby syn już nie musiał jeździć cudzym.

Data: 2009-03-31 20:42:42
Autor: DoQ
[PRESS] Zientarski cd...
CeSaR pisze:

Na koniec tata Z powinien dodać że z miłości do syna i mając na względzie miłość syna do samochodów, jak tylko to będzie możliwe, kupi mu własne F, żeby syn już nie musiał jeździć cudzym.

Najlepiej. Niech jeszcze zabierze paru ziomali z PMSu na przejazdzke:)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-03-31 18:55:59
Autor: Robert Rędziak
[PRESS] Zientarski cd...
On Tue, 31 Mar 2009 20:42:42 +0200, DoQ <pawel.doq@gmail.com>
wrote:

Najlepiej. Niech jeszcze zabierze paru ziomali z PMSu na przejazdzke:)

 Najlepiej tych, z którymi się nie zgadzasz, prawda? I niech to
 będzie ta ostatnia?

 r.
robert rędziak                     mailto:giekao-at-gmail-dot-com
zmien kreseczkę na kropeczkę:              http://forum-subaru.pl

Data: 2009-04-01 10:44:52
Autor: DoQ
[PRESS] Zientarski cd...
Robert Rędziak pisze:

 Najlepiej tych, z którymi się nie zgadzasz, prawda? I niech to
 będzie ta ostatnia?

Dokladnie tak.

Pozdrawiam
Paweł