Zientarski wyzdrowiał i zjadł pizze! :)

Data: 2011-09-15 23:44:00
Autor: DoQ
Zientarski wyzdrowiał i zjadł pizze! :)
Witam,

Njus z Fucktu: http://www.fakt.pl/Maciej-Z-zdrowieje-po-wypadku-ferrari-i-smierci-kolegi-,artykuly,114829,1.html

ATSD taki chory biedaczek, uwrażliwiony po przejściach (poniósł potworną psychiczną karę), a jednak dalej pozostał aroganckim dupkiem.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-16 08:44:28
Autor: WW
W dniu 2011-09-15 23:44, DoQ pisze:
[...]

Jak wszyscy celebryci uważa, że jest ponad prawem. Niestety, nie myli się.
Zobaczysz, że dostanie niewiele w zawiasach i szybciutko wróci na ciepła posadkę redaktora do TV.

Pozdrawiam
WW - zdeklarowany kapelusznik

Data: 2011-09-16 09:37:59
Autor: DoQ
W dniu 16-09-2011 08:44, WW pisze:
Jak wszyscy celebryci uważa, że jest ponad prawem. Niestety, nie myli się.
Zobaczysz, że dostanie niewiele w zawiasach i szybciutko wróci na ciepła
posadkę redaktora do TV.

I wszystko na plecach tatusia, z którego dalej będzie szydził na wizji jaki to stary, zramolały pierdziel jest.
http://www.fakt.pl/Maciej-Z-zdrowieje-po-wypadku-ferrari-i-smierci-kolegi-,galeria-artykulu,114829,13.html to też zabawne, rączka w kieszeni, a mamusia nosi siatę. Biedne dziecko bogatych rodziców :)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-16 09:59:03
Autor: Big Jack
Zientarski wyzdrowiał i zjadł pizze! :)
W wiadomości
*DoQ* napisał(-a):

to też zabawne, rączka w kieszeni, a mamusia nosi siatę.

Gentleman całą gębą ;)

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-09-16 11:11:54
Autor: WW
*DoQ* napisał(-a):

to też zabawne, rączka w kieszeni, a mamusia nosi siatę.

Gentleman całą gębą ;)

Może jest chory i nie wolno mu nosić ?
Czy ten aparat aby nie za ciężki ?

Pozdrawiam
WW - zdeklarowany kapelusznik   :-P

Data: 2011-09-16 19:49:17
Autor: Ghost

Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:j4uufb$sho$1mx1.internetia.pl...
[...]

Ty rzeczywiscie masz ze soba jakis problem, jak z reszta wiekszosc czytelnikow brukowcow.

Data: 2011-09-17 10:52:52
Autor: DoQ
W dniu 16-09-2011 19:49, Ghost pisze:

Ty rzeczywiscie masz ze soba jakis problem, jak z reszta wiekszosc
czytelnikow brukowcow.

och jej!

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-17 11:40:06
Autor: Ghost

Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:j51n7k$2b8$1mx1.internetia.pl...
W dniu 16-09-2011 19:49, Ghost pisze:

Ty rzeczywiscie masz ze soba jakis problem, jak z reszta wiekszosc
czytelnikow brukowcow.

och jej!

nieno, chamowa - kopiowac cudze odpowiedzi

Data: 2011-09-17 11:42:09
Autor: DoQ
W dniu 17-09-2011 11:40, Ghost pisze:

Ty rzeczywiscie masz ze soba jakis problem, jak z reszta wiekszosc
czytelnikow brukowcow.
och jej!
nieno, chamowa - kopiowac cudze odpowiedzi

wzruszające

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-17 11:45:01
Autor: Ghost

Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:j51q42$kef$2mx1.internetia.pl...
[...]

anitroche, raczej dowodzace twojej impotencji intelektualnej

Data: 2011-09-17 12:00:23
Autor: DoQ
W dniu 17-09-2011 11:45, Ghost pisze:

[...]

Ale mi dosrałeś tą ciętą ripostą!

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-16 11:22:37
Autor: Olo
W dniu 2011-09-16 08:44, WW pisze:

Jak wszyscy celebryci uważa, że jest ponad prawem.

pięknie powiedziane!!!
dodać trzeba, że polscy "celebryci" to zwykłe dupki i chamy, wszystko wychodzi na imprezach typu VIP Party, na których miałem okazję grać, jak się za przeproszeniem najebią jak szpadle.

Data: 2011-09-16 11:29:49
Autor: RoMan Mandziejewicz
Zientarski wyzdrowiał i zjadł pizze! :)
Hello Olo,

Friday, September 16, 2011, 11:22:37 AM, you wrote:

[...]

Czy na jakiejkolwiek imprezie - czy to w wiejskiej remizie, czy
VIPowskiej - na której "się najebią jak szpadle" można spotkać
kogokolwiek innego niż zwykłych dupków i chamów?

W zdecydowanej większości przypadków ludzie, którzy "się najebią jak
szpadle" zachowują się w sposób, którego się sami po sobie nie
spodziewają. Większość nie pamięta, co wyrabia po alkoholu. Ja
zapamiętałem :( i dlatego już ponad 30 lat nie piję.

--
Best regards,

Data: 2011-09-16 13:02:12
Autor: Olo
On 2011-09-16 11:29, RoMan Mandziejewicz wrote:
Czy na jakiejkolwiek imprezie - czy to w wiejskiej remizie, czy
VIPowskiej - na której "się najebią jak szpadle" można spotkać
kogokolwiek innego niż zwykłych dupków i chamów?

nie do końca, VIP to VIP - postać mediana, "celebryta" - takiemu zwyczajnie nie wypada. Niektóre VIP'y (nie wymienię które) są dupkami nawet na trzeźwo. Przypomina mi się autopsyjna historyjka, jak przed recitalem, który miałem grać, ów VIP miał swój discopolowy występ z podkładem i zaczął mi gadać teksty typu "wujek weź tu posprzątaj, zabierz to, ustaw to", spoko będąc miły, pomogłem, jednak po występie podszedłem i powiedziałem, że jak jest taki przy kasie celebryta to niech sobie wynajmie "wujka" to mu będzie usługiwał. Gość się nie spodziewał i myślał, że mi dogadał krzycząc w kuluarach "skończysz tak grając takie reczitale pajacu" :)

[...]

Myślę, że oni sobie z tego doskonale zdają sprawę, bo to nie ich pierwsza i nie ostatnia popijawa - są po prostu zwykłymi chamami, którymi słoma z butów wystaje. Myślę, że w innych kręgach np. polityków jest identycznie. Co ciekawe, po całej akcji "formalnej" prasa zawsze kończy pracę :) szkoda, bo jakby poczekała na rozwój "imprezy" byłby ciekawy materiał.

Data: 2011-09-18 19:30:48
Autor: Olo

On 2011-09-16 11:29, RoMan Mandziejewicz wrote:
[...]

co cie tak śmieszy, nie zrozumiałeś w tym ironii? buahahahahaha

Data: 2011-09-18 22:05:46
Autor: Ghost

On 2011-09-16 11:29, RoMan Mandziejewicz wrote:
[...]

Ojej, nie da sie tak wywinac, ciag dalszy twoje wypowiedzi (to o dupkach) jednoznacznie pokazal, ze tam ironii nie ma.

Data: 2011-09-16 13:06:34
Autor: DoQ
Zientarski wyzdrowiał i zjadł pizze! :)

spodziewają. Większość nie pamięta, co wyrabia po alkoholu. Ja
zapamiętałem :( i dlatego już ponad 30 lat nie piję.

Faktycznie. OIDP do Gęsi Poldem podjeżdżałeś ;)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-16 14:41:24
Autor: WW
Zientarski wyzdrowiał i zjadł pizze! :)

Czy na jakiejkolwiek imprezie - czy to w wiejskiej remizie, czy
VIPowskiej [...]

Myślę, że koledzy tu popełniają błąd.
VIP - to człowiek naprawdę ważny i jak on mówi, nawet cichym głosem, to milkną wszyscy. On rzadko bywa "na salonach" warszawki
Celebryta zaś to człowiek "znany z tego, że jest znany" i z definicji nie reprezentuje sobą zbyt wiele. On, w odróżnieniu od VIP - a, żyje tylko na salonach warszawki i w brukowcach.

Data: 2011-09-16 14:56:59
Autor: DoQ
W dniu 16-09-2011 14:41, WW pisze:

Celebryta zaś to człowiek "znany z tego, że jest znany" i z definicji
nie reprezentuje sobą zbyt wiele. On, w odróżnieniu od VIP - a, żyje
tylko na salonach warszawki i w brukowcach.

No coś w ten deseń. M.Z to taka Jola Rutowicz polskiego dziennikarstwa motoryzacyjnego. Chociaż Rutowicz nie celebrowała na plecach rodziców (chyba)...

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-18 01:20:29
Autor: kamil
On 16/09/2011 10:22, Olo wrote:
[...]

Dzięki Bogu mamy tutaj elitę intelektualną i kulturalną polskiego społeczeństwa. PMS to prawdziwa kopalnia inteligencji godnej salonów królowej angielskiej, ogłada, poszanowanie prawa, elokwencja i przenikliwe umysły. Codziennie drukuję kilkadziesiąt stron z tej grupy i wcieram kartki w gołą klatę, żeby wchłonąć jak najwięcej tych wspaniałości przez skórę.

Eh.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-09-16 12:14:43
Autor: Cavallino
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:j4ur8l$mb9$1node2.news.atman.pl...
[...]

W sensie że urzędowanie dorosłego człowieka z mamą zamiast z fajną kobitą i pokazywanie fucka to objaw normalności?
Dziwne, bo mi się wydawało, że raczej czegoś dokładnie odwrotnego.

Data: 2011-09-16 12:30:05
Autor: DoQ
W dniu 16-09-2011 12:14, Cavallino pisze:

> [...]
kobitą i pokazywanie fucka to objaw normalności?
> Dziwne, bo mi się wydawało, że raczej czegoś dokładnie odwrotnego.

Nie no skąd, pokazać się z matką na ulicy czy na zakupach to niebywały wstyd - tylko chory psychicznie pójdzie na coś takiego. Tym bardziej gest "pierdol się" w kierunku brukowego fotografa, świadczy o tym, że absolutnie nie ogarnia rzeczywistości.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-17 07:44:18
Autor: jerzu
On Fri, 16 Sep 2011 08:44:28 +0200, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

szybciutko wróci na ciepła posadkę redaktora do TV.

To on pracował w jakiejś TV?

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-09-17 11:15:31
Autor: Bydlę
On 2011-09-17 05:44:18 +0000, jerzu <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> said:

On Fri, 16 Sep 2011 08:44:28 +0200, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

szybciutko wróci na ciepła
posadkę redaktora do TV.

To on pracował w jakiejś TV?

Oczywiście.
Wymądrzał się tam i pouczał, że jeździć należy ostrożnie, powoli, a najlepiej na wstecznym.
W jednej reklamie mówił to samo z niejakim Włodzimierzem Z., wyrzuconym z TV za kryptoreklamę.
To jest rodzinn, tfu! to rodzina jest...
;>

--
Bydlę

Data: 2011-09-17 11:22:13
Autor: jerzu
Zientarski wyzdrowiał i zjadł pizze! :)
On Sat, 17 Sep 2011 11:15:31 +0200, Bydlę <pan.bydle@gmail.com> wrote:

Oczywiście.

Oczywiście że nie. Miał własną firmę (a właściwie spółkę z niejakim
Pruszyńskim), nie był pracownikiem żadnej TV.
Co do reszty to się zgadzam.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-09-17 15:03:27
Autor: Bydlę
On 2011-09-17 09:22:13 +0000, jerzu <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> said:

[...]

OK, termin posada nie oznacza etatu - ale w potocznym rozumieniu - pracował w tiwi, gdyż występował na ekranie.
:-)

--
Bydlę

Data: 2011-09-17 18:51:15
Autor: Grejon
W dniu 2011-09-17 15:03, Bydlę pisze:

OK, termin posada nie oznacza etatu - ale w potocznym rozumieniu -
pracował w tiwi, gdyż występował na ekranie.
:-)

Aha, Pasieczny i Sokołowski to też w TV pracują bo się pojawiają na ekranie?

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-09-18 00:58:25
Autor: Bydlę
On 2011-09-17 16:51:15 +0000, Grejon <grejon83@gmail.com> said:

[...]

Nie znam gości.

--
Bydlę

Data: 2011-09-18 07:27:48
Autor: Grejon
W dniu 2011-09-18 00:58, Bydlę pisze:

Aha, Pasieczny i Sokołowski to też w TV pracują bo się pojawiają na
ekranie?

Nie znam gości.

http://www.google.com/search?btnG=1&pws=0&q=wojciech+pasieczny

http://www.google.com/search?btnG=1&pws=0&q=mariusz+soko%C5%82owski

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-09-18 08:51:46
Autor: Bydlę
On 2011-09-18 05:27:48 +0000, Grejon <grejon83@gmail.com> said:

[...]

Ani nie odczuwam potrzeby szukania.
Tego drugiego widziałem gdzieś w tiwi.
OIDP nie ma swojego programu, więc nie robi w telewizji.

--
Bydlę

Data: 2011-09-18 09:04:35
Autor: Grejon
W dniu 2011-09-18 08:51, Bydlę pisze:

Ani nie odczuwam potrzeby szukania.
Tego drugiego widziałem gdzieś w tiwi.
OIDP nie ma swojego programu, więc nie robi w telewizji.

Ale to teraz doprecyzowałeś :-P

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-09-18 17:12:51
Autor: Bydlę
On 2011-09-18 09:04:35 +0200, Grejon <grejon83@gmail.com> said:

W dniu 2011-09-18 08:51, Bydlę pisze:

Ani nie odczuwam potrzeby szukania.
Tego drugiego widziałem gdzieś w tiwi.
OIDP nie ma swojego programu, więc nie robi w telewizji.

Ale to teraz doprecyzowałeś :-P

Nikt nie jest doskonały.
;-)

--
Bydlę

Data: 2011-09-16 09:25:42
Autor: Ghost

Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:j4trlh$9ek$1mx1.internetia.pl...
Witam,

Njus z Fucktu: http://www.fakt.pl/Maciej-Z-zdrowieje-po-wypadku-ferrari-i-smierci-kolegi-,artykuly,114829,1.html

a jednak dalej pozostał aroganckim dupkiem.

Zjadasz kupy fucktu, troche godnosci - nie chodzi, ze dales linka, ale ze poszedles sie za sugestia hieny.

Data: 2011-09-16 09:31:48
Autor: DoQ
W dniu 16-09-2011 09:25, Ghost pisze:
[...]

Zdjęcie to zdjęcie.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-16 19:37:19
Autor: Ghost

Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:j4uu3k$q33$1mx1.internetia.pl...
[...]

Z sugestia... w dodatku, ze gest do czytelnikow - nie, gest byl dla hieny.

Data: 2011-09-16 22:23:59
Autor: DoQ
W dniu 16-09-2011 19:37, Ghost pisze:
Zjadasz kupy fucktu, troche godnosci - nie chodzi, ze dales linka, ale
ze poszedles sie za sugestia hieny.
Zdjęcie to zdjęcie.
Z sugestia... w dodatku, ze gest do czytelnikow - nie, gest byl dla hieny.

Przypomnij, dla jakiego dziennika pracował kumpel Zientarskiego (ten którego wysłał na tamtą stronę) ?

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-17 08:27:41
Autor: Ghost

Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:j50bbg$1tf$1mx1.internetia.pl...
[...]

Byl fotografem w fuckt?

I nawet skoro znal stamtad kogos to automatycznie wszystkie skurwysyny polujace na niego celem obsmarowania powinny byc pod ochrona? Jesli tak kombinujesz, to przypomnij mi, gdybym Ci znowu kiedys odpowiedzial, ze jestes idiota.

Data: 2011-09-17 10:40:43
Autor: DoQ
W dniu 17-09-2011 08:27, Ghost pisze:
Przypomnij, dla jakiego dziennika pracował kumpel Zientarskiego (ten
którego wysłał na tamtą stronę) ?
Byl fotografem w fuckt?

Pracował jako dziennikarz dla SE i jakoś to nikomu nie przeszkadzało?

I nawet skoro znal stamtad kogos to automatycznie wszystkie skurwysyny
polujace na niego celem obsmarowania powinny byc pod ochrona? Jesli tak

Nie, powinni ich wychłostać i w lochu zamknąć.

kombinujesz, to przypomnij mi, gdybym Ci znowu kiedys odpowiedzial, ze
jestes idiota.

Jeśli dalej będzie Cię dziwiło polowanie na celebrytów, to przypomnij mi że jesteś kretynem. Księżna Diana się znalazła.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-17 11:44:20
Autor: Ghost

Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:j51mgs$vbg$1mx1.internetia.pl...
[...]

ALe ja mam w dupie to gdzie jakis koles pracuje.

I nawet skoro znal stamtad kogos to automatycznie wszystkie skurwysyny
polujace na niego celem obsmarowania powinny byc pod ochrona? Jesli tak

Nie, powinni ich wychłostać i w lochu zamknąć.

Eno zaraz wychlostac - pokazac fakacza wystarczy.

kombinujesz, to przypomnij mi, gdybym Ci znowu kiedys odpowiedzial, ze
jestes idiota.

Jeśli dalej będzie Cię dziwiło polowanie na celebrytów, to przypomnij mi że jesteś kretynem.

Jesli nadal nie bedziesz rozumial slowa pisanego mozesz kiedys wpasc w klopoty, czasem analfabetyzm konczy sie np. finansowo w plecy.

Księżna Diana się znalazła.

W fuckcie przeczytales, ze jej nie pochowali tam gdzie pochowali?

Data: 2011-09-17 11:56:35
Autor: DoQ
W dniu 17-09-2011 11:44, Ghost pisze:

Pracował jako dziennikarz dla SE i jakoś to nikomu nie przeszkadzało?
ALe ja mam w dupie to gdzie jakis koles pracuje.
W fuckcie przeczytales, ze jej nie pochowali tam gdzie pochowali?

O patrz, jak trzeba to masz w dupie gdzie i kto pracuje. Ale jak jakiś fotograf "fucktu" robi zdjęcia obiektowi twoich westchnień, to już wielkie aj waj. Widzę że typowa gnida z ciebie. Z mojej strony EOT.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-17 13:21:42
Autor: Ghost

Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:j51qv4$rjp$1mx1.internetia.pl...
[...]

Oczywiscie, gdyz - moj Ty gluptasku - ma znaczenie raczej czym sie zajmuje, a nie gdzie. Ale jeszcze wieksze znaczenie ma czy jest sie debilem zjadajacym te historyjki obrazkowe.

Ale jak jakiś fotograf "fucktu" robi zdjęcia obiektowi twoich westchnień, to już wielkie aj waj.

Masz ajwaj dla pracujacych w fukcie?

Widzę że typowa gnida z ciebie.

Zapewne krytykujacy gwalcenie dzieci, tez Ci gnidami sie jawia.

Z mojej strony EOT.

Wlasnie, wroc ogladac obrazki w fuckt i innych szmatach.

Data: 2011-09-16 11:30:50
Autor: Wojciech Wrodarczyk
W dniu 2011-09-16 09:25, Ghost pisze:

[...]

No dobrze, zaproponuj, swoją lepszą sugestię, bo ja tam widzę dokładnie to co czytam.

Data: 2011-09-16 14:26:04
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2011-09-16 11:30, Wojciech Wrodarczyk pisze:

[...]

"Czy tak sięzachowuje chory" itd? Ano, bywa. Nawet chyba częściej tak się zachowuje
chory (nie całkiem sprawny umysłowo, sfrustrowany, nieco zagubiony, rozdrażniony itd)
niż zdrowy, który by spokojnie olał hienę.

A co do stanu umysłowego M.Z. - nie mam pojęcia jaki jest w rzeczywistości,
a zdjęcie, wbrew podpisowi, nie świadczy o niczym.

Data: 2011-09-16 16:08:34
Autor: John Kołalsky
Zientarski wyzdrowiał i zjadł pizze! :)

Użytkownik "Jakub Witkowski" <jwitkows@domena.z.sygnatury>

[...]

Prawda ? Brukowiec sprowokował człowieka do niegodnego zachowania i teraz stado .... się nad nim pastwi.

Data: 2011-09-16 19:38:35
Autor: Ghost

Użytkownik "Wojciech Wrodarczyk" <w.wrodarczyk@wp.pl> napisał w wiadomości news:j4v50f$dc$1node2.news.atman.pl...
[...]

W dupie mam proponowanie.

bo ja tam widzę dokładnie to co czytam.

Skoro czytasz to gowno to nie dziwota.

Data: 2011-09-16 09:54:10
Autor: to
Zientarski wyzdrowiał i zjadł pizze! :)
begin DoQ
Njus z Fucktu:
http://www.fakt.pl/Maciej-Z-zdrowieje-po-wypadku-ferrari-i-smierci-
kolegi-,artykuly,114829,1.html

W sumie co w tym dziwnego, że robi zdjęcia i je pizzę? Ma siedzieć w norze i zajadać kozie bobki?

Data: 2011-09-16 11:57:09
Autor: DoQ
W dniu 16-09-2011 11:54, to pisze:

W sumie co w tym dziwnego, że robi zdjęcia i je pizzę? Ma siedzieć w
norze i zajadać kozie bobki?

A czy o pizzy jest mowa?

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-16 12:08:09
Autor: DoQ
W dniu 16-09-2011 12:06, to pisze:
W sumie co w tym dziwnego, że robi zdjęcia i je pizzę? Ma siedzieć w
norze i zajadać kozie bobki?
A czy o pizzy jest mowa?
Tak, w temacie. :D

Liczy się treść, a nie nagłówek :P
Ten paluszek, zdaje się odzwierciedlać jego stosunek do wymiaru sprawiedliwości.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-16 10:11:43
Autor: to
Zientarski wyzdrowiał i zjadł pizze! :)
begin DoQ
Liczy się treść, a nie nagłówek :P Ten paluszek, zdaje się
odzwierciedlać jego stosunek do wymiaru sprawiedliwości.

A to sędziowie za nim łazili z aparatem czy hieny z Faktu? Bo już mi się myli...

Data: 2011-09-16 12:26:39
Autor: DoQ
W dniu 16-09-2011 12:11, to pisze:

[...]

Godzinę na dupie w sądzie nie może usiedzieć, takie z niego biedaczysko, pełne pokory i głębokich przemyśleń. A paluszek to pewnie wkładał do noska, żeby babę wyskrobać...

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-16 12:04:16
Autor: Jarek Andrzejewski
On 16 Sep 2011 09:54:10 GMT, to <to@xyz.abc> wrote:

W sumie co w tym dziwnego, że robi zdjęcia i je pizzę? Ma siedzieć w norze i zajadać kozie bobki?

Mógłby chwilę posiedzieć w sądzie. Potem niech je, co chce.
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-09-16 10:07:49
Autor: to
Zientarski wyzdrowiał i zjadł pizze! :)
begin Jarek Andrzejewski
Mógłby chwilę posiedzieć w sądzie. Potem niech je, co chce.

Każdy ma prawo do obrony. Zientarski już nie? Rozumiem, że na podstawie zdjęcia Faktu eksperci medyczni PMS-u już ocenili jego stan zdrowia?

Data: 2011-09-16 12:34:06
Autor: DoQ
W dniu 16-09-2011 12:07, to pisze:

Mógłby chwilę posiedzieć w sądzie. Potem niech je, co chce.
Każdy ma prawo do obrony. Zientarski już nie? Rozumiem, że na podstawie
zdjęcia Faktu eksperci medyczni PMS-u już ocenili jego stan zdrowia?

Rozumiem, że pięć lat mieszkasz na Ziemi i nie słyszałeś jeszcze o wykorzystywaniu "stanu zdrowia" do uniknięcia kontaktów z wymiarem sprawiedliwości? :)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-16 14:28:31
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2011-09-16 12:34, DoQ pisze:
[...]

Bardzo możliwe, ale to najpierw trzeba udowodnić, bo jeśli nie, to są pomówienia.

Data: 2011-09-16 13:40:20
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 16 Sep 2011 14:28:31 +0200, Jakub Witkowski napisał(a):

[...]

a znasz jednostkę chorobową pozwalającą przebywać wszędzie tylko nie na
sali sądowej? Jeżeli nie, to są już poważne przesłanki potwierdzające tą
tezę.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2011-09-16 14:45:16
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2011-09-16 14:40, Waldek Godel pisze:
[...]

Kpisz chyba? Oczywiście.

Bo wiesz, w tzw. "stawaniu" przed sądem nie chodzi o umiejętność zachowania
pozycji pionowej, tylko jednak o coś zupełnie innego.

Data: 2011-09-16 14:49:23
Autor: DoQ
Zientarski wyzdrowiał i zjadł pizze! :)
Kpisz chyba? Oczywiście.
Bo wiesz, w tzw. "stawaniu" przed sądem nie chodzi o umiejętność zachowania
pozycji pionowej, tylko jednak o coś zupełnie innego.

Ale na rozprawę rozwodową rok(?) temu mógł się stawić przed sądem bez zastrzeżeń??

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-16 15:54:30
Autor: Maciej S.
Zientarski wyzdrowiał i zjadł pizze! :)

Ale na rozprawę rozwodową rok(?) temu mógł się stawić przed sądem bez zastrzeżeń??

Pozdrawiam
Paweł

Dokładnie i tyle w temacie. Dupek powienin dawno siedzieć.

MS

Data: 2011-09-16 14:32:46
Autor: Cavallino
Użytkownik "Jakub Witkowski" <jwitkows@domena.z.sygnatury> napisał w wiadomości news:j4vfdf$u0v$2news2.ipartners.pl...
[...]

Zwłaszcza, że programy w tv z jego ojcem jednak prowadzi siostra, a nie sam Maciej Zientarski.
Czego zapewne by nie omieszkał, gdyby był zdrowy, bo co ma zrobić - ma ukrywać swoje wyzdrowienie do końca życia, a żyć z renty?

Data: 2011-09-16 14:48:23
Autor: DoQ
[...]

Biegli lekarze, psychiatra i neurolog uznali, że może stawić się na przesłuchanie - wszyscy się mylili? Zasłanianie się niepamięcią i odmawianie zeznań to zwyczajna pomroczność jasna. Mało kto, kto przeżył taki wypadek pamięta samo zdarzenie, ale nie jest to okoliczność ułaskawiająca oskarżonego.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-16 12:46:03
Autor: Myjk
Zientarski wyzdrowiał i zjadł pizze! :)
16 Sep 2011 10:07:49 GMT, to
KaĹźdy ma prawo do obrony. Zientarski juĹź nie?

No ma. W takim razie czemu się w sądzie nie pojawił? :P
Chyba, że to właśnie taka forma obrony... :P

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-09-16 12:54:53
Autor: flower
Użytkownik "Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> napisał w wiadomości
16 Sep 2011 10:07:49 GMT, to

> KaĹźdy ma prawo do obrony. Zientarski juĹź nie?

No ma. W takim razie czemu się w sądzie nie pojawił? :P
Chyba, że to właśnie taka forma obrony... :P

Poza tym ma tak samo prawo do obrony jak inni mają prawo myśleć o nim źle.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2011-09-16 19:42:12
Autor: Ghost

Użytkownik "flower" <flower19737@wp.pl> napisał w wiadomości news:4e732b00$0$2457$65785112news.neostrada.pl...
> [...]

Chyba, że to właśnie taka forma obrony... :P

Poza tym ma tak samo prawo do obrony jak inni mają prawo myśleć o nim źle.

A jeszcze inni moga czuc obrzydzenie w stosunku do papparaccich i uznac tych ktorzy sie karmia takimi zdjeciami za tepakow.

Data: 2011-09-16 12:56:48
Autor: DoQ
W dniu 16-09-2011 12:46, Myjk pisze:

Każdy ma prawo do obrony. Zientarski już nie?
No ma. W takim razie czemu się w sądzie nie pojawił? :P
Chyba, że to właśnie taka forma obrony... :P

Ciekawe, że rozwieść się dał radę i do sądu jakoś go rodzice przyprowadzili.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-16 12:05:56
Autor: Big Jack
*to* napisał(-a):

W sumie co w tym dziwnego, że robi zdjęcia i je pizzę? Ma siedzieć w
norze i zajadać kozie bobki?

Myślę, że składanie zeznań w Sądzie nie jest czynnością bardziej pracochłonną

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-09-16 12:46:56
Autor: Myjk
Zientarski wyzdrowiał i zjadł pizze! :)
Fri, 16 Sep 2011 12:05:56 +0200, Big Jack
Myślę, że składanie zeznań w Sądzie nie jest czynnością bardziej pracochłonną

Fakt, w sądzie nie można jeść pizzy.

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-09-16 10:59:51
Autor: 4CX250
[...]

Ojej! Przecież on tylko pokazuje jak lubi brać głęboko w dupsko. Na długość palca pokazuje.

Marek

Data: 2011-09-16 12:35:10
Autor: kamil d
[...]

Na tych zdjęciach można zobaczyć skończonego buca i chama, który pokazuje "faka" światu i wymiarowi sprawiedliwości. Można też zobaczyć upośledzoną ofiarę wypadku, gościa, który już zawsze będzie musiał chodzić "na miasto" w towarzystwie mamy bo nie potrafi kontrolować swoich zachowań.

Załóżmy, że znalazł się ambitny sędzia i gość przykładnie dostał 5 lat bezwzględnego pudła. Następnego dnia rano słyszymy o pochopnie wydanym wyroku na ociemniałego wskutek nieszczęśliwego wypadku wybitnego dziennikarza a pod 79xx można wysłać SMS z pomocą dla rodziny - tak ciężko to sobie wyobrazić?

Punkt widzenia zależy od fantazji tzw. "dziennikarzy". Jak jest na prawdę wie tylko Maciej Z. i nikt inny.

--
kamil d

Data: 2011-09-16 10:45:04
Autor: masti
Zientarski wyzdrowiał i zjadł pizze! :)
Dnia pięknego Fri, 16 Sep 2011 12:35:10 +0200 osobnik zwany kamil d
wystukał:

[...]

a tak w ogóle to nie wiemy w jakiej sytuacji zostało zrobione to zdjęcie.
Czy np. reporteżyna fuctu nie rzucił w niego np. obraźliwym tekstem

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-09-16 19:46:55
Autor: Ghost

Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości news:j4v9bg$kj7$14inews.gazeta.pl...
[...]

Ale przeciez nic nie musial. Zastanow sie jak to jest gdy nie mozesz sie ruszyc bo banda hien chce Ci pstryknac zdjecie, najlepiej "ciekawe zdjecie", znaczy obojetnie jakie, byle dalo sie jakis niecny komentarz wykrzesac.

Koles widzi, ze ktos go sledzi i pstryka i wie, ze jest na niego zlecenie i bedzie smarowanko w brukowcu.

Data: 2011-09-16 17:50:56
Autor: masti
Zientarski wyzdrowiał i zjadł pizze! :)
Dnia pięknego Fri, 16 Sep 2011 19:46:55 +0200 osobnik zwany Ghost
wystukał:

Koles widzi, ze ktos go sledzi i pstryka i wie, ze jest na niego
zlecenie i bedzie smarowanko w brukowcu.

i ma to w dupie. Najwyżej się bezmózgi łykające tę papkę podniecą

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-09-16 19:53:20
Autor: Ghost

Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości news:j5029v$kj7$24inews.gazeta.pl...
[...]

Nikt nie ma dupie takich rzeczy. Czlowiek jest ziwerzeciem standnym i ma duzy problem olac to, co ktos na jego temat adresuje do tysiecy ludzi.

Data: 2011-09-17 12:35:16
Autor: kogutek
Zientarski wyzdrowiał i zjadł pizze! :)

Nikt nie ma dupie takich rzeczy. Czlowiek jest ziwerzeciem standnym i ma

duzy problem olac to, co ktos na jego temat adresuje do tysiecy ludzi.

Jakoś nie mają z tym problemu piosenkarki. Cykną im fotkę jak są bez majtek i
się nie burzą tylko cieszą. Zwyczajnie olewają. Każdy ma prawo się bronić. pod
warunkiem że ma argumenty. W tym przypadku dawno powinien dostać 5 lat do
odsiadki. Tak mało bo bo na jego korzyść działa że jechał z takim samym idiotą
jak jest. Normalny jak by widział że ktoś dostał pierdolca to powinien zrobić
wszystko żeby zatrzymać samochód i co najmniej wysiąść. Optymalna wersja to
dalsze uniemożliwienie jazdy i wezwanie policji. Po połowie kary wypuścić,
zabronić do końca życia kierowania wszystkim co ma kierownicę i sprawa
załatwiona. Nikt do nikogo nie ma w takiej sytuacji pretensji. Wtedy może się
bronić przed atakami fotoreporterów. Jak po wypadku jest bardziej niepoczytalny
niż przed wypadkiem. Bo nikt o zdrowych zmysłach nie powie że miał klepki równo
poukładane i właściwą ilość oleju w głowie. To bronić ma go państwo, bo sam nie
może. Dziwnie, tam gdzie jest trochę większa cywilizacja dają sobie z tym radę.
Taki Polański. Zientarski przy nim to taki mały ledwo widoczny kurz. Jest jednym
z wielkich tego Świata. Jeszcze żyje a już przeszedł do historii. Został
oskarżony o cipcianie z nieletnią. Ile w tym prawdy wie tylko on i ona. A i tak
po kilkudziesięciu latach nie pojedzie do USA i szerokim łukiem omija
amerykańskie ambasady. Wychodzi że tam nie ma zmiłuj się dla nikogo. Tutaj jakaś
pieprzona rasa panów się wyindywidualizowała z rozetuzjazmowanego tłumu. --

Data: 2011-09-17 13:22:51
Autor: Ghost

Użytkownik "kogutek" <kogutek4@vp.pl> napisał w wiadomości news:5a65.000007b5.4e7477e4newsgate.onet.pl...

Nikt nie ma dupie takich rzeczy. Czlowiek jest ziwerzeciem standnym i ma

duzy problem olac to, co ktos na jego temat adresuje do tysiecy ludzi.

[ciach] kogutek jak zwykle w temacie

Data: 2011-09-16 19:43:29
Autor: Ghost

Użytkownik "kamil d" <kamil_deSpamunielubiE@tlen.pl> napisał w wiadomości news:j4v8ov$q7$1inews.gazeta.pl...
[...]

Powiedzial matol, dla ktorego fuckt to caly swiat.

Data: 2011-09-18 09:42:56
Autor: ToMasz
W dniu 16.09.2011 12:35, kamil d pisze:
[...]

TAk. i powinniśmy sie powstrzymać od samosądów, niemniej jednak fakt ze MZ nie został osądzony jest dla niego wysoce korzystny! Dla czego wiec ma z tego faktu korzystac? 3.5 roku? Niedługo mu się przedawni! Skoro jest chory(domniemam ze to okoliczność uniemożliwiająca sądzenie) to niech sie leczy w szpitalu, sanatorium.... Staram sie znaleźć w sobie odrobinę obiektywizmu, ale ma trudności. Omijający go obcy ludzie powinni go witać "cześć domniemany morderco". Wtedy spacer po mieście niebyłby już taki przyjemny
ToMasz

Data: 2011-09-18 10:38:07
Autor: Ghost

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości

[...]

No ale gdyby zdjecie dowodzace pelni zdrowia prokuraturze dostarczyc mozna
by mowic o dochodzeniu sprawiedliwosci, a wyplakiwanie sie "o ten buc
pokazal _CZYTEL:NIKOM_  fakacza" (nie pstrykaczowi ze zleceniem, nie
fucktowi, tylko _szanownemu_panstwu_, ot taka prymitywna manipulacyjka) jest
zenujace, a zjadanie takiego gowna i epatowanie nim innych, jak to uczynil
DoQ, to juz upadek cywilizacji bialego czlowieka.

Data: 2011-09-18 13:52:04
Autor: DoQ
W dniu 18-09-2011 10:38, Ghost pisze:
zenujace, a zjadanie takiego gowna i epatowanie nim innych, jak to uczynil
DoQ, to juz upadek cywilizacji bialego czlowieka.

Tak dla sprostowania, jako że wycierasz sobie mną gębę.
Upadek białego człowieka to modne ostatnio usprawiedliwianie sprawców wypadków, bandytów, gwałcicieli czy innych pedofili. Szukanie sprawiedliwości nie tam gdzie powinna być, to jakieś pokolenie "drugiego dna". Dobrym przykładem jest opisywany ostatnio wypadek BMW, gdzie banda szczyli zamiast wyciągać wnioski, broni kierowcy "wrzeszcząc" - nie wiecie jak było! należy im się szacunek, bo umarli! Idealnie pasujesz do tego schematu, choć z tą swoją wymuszoną "inteligencją" zastosowałbyś raczej pojęcie "polegli".

Data: 2011-09-18 16:26:44
Autor: Ghost

Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:j54m3k$a7d$1mx1.internetia.pl...
W dniu 18-09-2011 10:38, Ghost pisze:
zenujace, a zjadanie takiego gowna i epatowanie nim innych, jak to uczynil
DoQ, to juz upadek cywilizacji bialego czlowieka.

Tak...

[ciach]

...wyglada Twoj EOT - belkot bez zwiazku i walka z tezami, ktore wkladasz w usta adwersazom.

Zientarski wyzdrowiał i zjadł pizze! :)