Zientarski wyzdrowiał i zjadł pizze! :)

Data: 2011-09-16 08:44:28
Autor: WW
Zientarski wyzdrowiał i zjadł pizze! :)
W dniu 2011-09-15 23:44, DoQ pisze:
Witam,

Njus z Fucktu:
http://www.fakt.pl/Maciej-Z-zdrowieje-po-wypadku-ferrari-i-smierci-kolegi-,artykuly,114829,1.html

ATSD taki chory biedaczek, uwrażliwiony po przejściach (poniósł potworną
psychiczną karę), a jednak dalej pozostał aroganckim dupkiem.

Pozdrawiam
Paweł

Jak wszyscy celebryci uważa, że jest ponad prawem. Niestety, nie myli się.
Zobaczysz, że dostanie niewiele w zawiasach i szybciutko wróci na ciepła posadkę redaktora do TV.

Pozdrawiam
WW - zdeklarowany kapelusznik

Data: 2011-09-16 09:37:59
Autor: DoQ
W dniu 16-09-2011 08:44, WW pisze:
Jak wszyscy celebryci uważa, że jest ponad prawem. Niestety, nie myli się.
Zobaczysz, że dostanie niewiele w zawiasach i szybciutko wróci na ciepła
posadkę redaktora do TV.

I wszystko na plecach tatusia, z którego dalej będzie szydził na wizji jaki to stary, zramolały pierdziel jest.
http://www.fakt.pl/Maciej-Z-zdrowieje-po-wypadku-ferrari-i-smierci-kolegi-,galeria-artykulu,114829,13.html to też zabawne, rączka w kieszeni, a mamusia nosi siatę. Biedne dziecko bogatych rodziców :)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-16 09:59:03
Autor: Big Jack
Zientarski wyzdrowiał i zjadł pizze! :)
W wiadomości
*DoQ* napisał(-a):

to też zabawne, rączka w kieszeni, a mamusia nosi siatę.

Gentleman całą gębą ;)

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-09-16 11:11:54
Autor: WW
*DoQ* napisał(-a):

to też zabawne, rączka w kieszeni, a mamusia nosi siatę.

Gentleman całą gębą ;)

Może jest chory i nie wolno mu nosić ?
Czy ten aparat aby nie za ciężki ?

Pozdrawiam
WW - zdeklarowany kapelusznik   :-P

Data: 2011-09-16 19:49:17
Autor: Ghost

Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:j4uufb$sho$1mx1.internetia.pl...
[...]

Ty rzeczywiscie masz ze soba jakis problem, jak z reszta wiekszosc czytelnikow brukowcow.

Data: 2011-09-17 10:52:52
Autor: DoQ
W dniu 16-09-2011 19:49, Ghost pisze:

Ty rzeczywiscie masz ze soba jakis problem, jak z reszta wiekszosc
czytelnikow brukowcow.

och jej!

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-17 11:40:06
Autor: Ghost

Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:j51n7k$2b8$1mx1.internetia.pl...
W dniu 16-09-2011 19:49, Ghost pisze:

Ty rzeczywiscie masz ze soba jakis problem, jak z reszta wiekszosc
czytelnikow brukowcow.

och jej!

nieno, chamowa - kopiowac cudze odpowiedzi

Data: 2011-09-17 11:42:09
Autor: DoQ
W dniu 17-09-2011 11:40, Ghost pisze:

Ty rzeczywiscie masz ze soba jakis problem, jak z reszta wiekszosc
czytelnikow brukowcow.
och jej!
nieno, chamowa - kopiowac cudze odpowiedzi

wzruszające

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-17 11:45:01
Autor: Ghost

Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:j51q42$kef$2mx1.internetia.pl...
[...]

anitroche, raczej dowodzace twojej impotencji intelektualnej

Data: 2011-09-17 12:00:23
Autor: DoQ
W dniu 17-09-2011 11:45, Ghost pisze:

[...]

Ale mi dosrałeś tą ciętą ripostą!

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-16 11:22:37
Autor: Olo
W dniu 2011-09-16 08:44, WW pisze:

Jak wszyscy celebryci uważa, że jest ponad prawem.

pięknie powiedziane!!!
dodać trzeba, że polscy "celebryci" to zwykłe dupki i chamy, wszystko wychodzi na imprezach typu VIP Party, na których miałem okazję grać, jak się za przeproszeniem najebią jak szpadle.

Data: 2011-09-16 11:29:49
Autor: RoMan Mandziejewicz
Zientarski wyzdrowiał i zjadł pizze! :)
Hello Olo,

Friday, September 16, 2011, 11:22:37 AM, you wrote:

[...]

Czy na jakiejkolwiek imprezie - czy to w wiejskiej remizie, czy
VIPowskiej - na której "się najebią jak szpadle" można spotkać
kogokolwiek innego niż zwykłych dupków i chamów?

W zdecydowanej większości przypadków ludzie, którzy "się najebią jak
szpadle" zachowują się w sposób, którego się sami po sobie nie
spodziewają. Większość nie pamięta, co wyrabia po alkoholu. Ja
zapamiętałem :( i dlatego już ponad 30 lat nie piję.

--
Best regards,

Data: 2011-09-16 13:02:12
Autor: Olo
On 2011-09-16 11:29, RoMan Mandziejewicz wrote:
Czy na jakiejkolwiek imprezie - czy to w wiejskiej remizie, czy
VIPowskiej - na której "się najebią jak szpadle" można spotkać
kogokolwiek innego niż zwykłych dupków i chamów?

nie do końca, VIP to VIP - postać mediana, "celebryta" - takiemu zwyczajnie nie wypada. Niektóre VIP'y (nie wymienię które) są dupkami nawet na trzeźwo. Przypomina mi się autopsyjna historyjka, jak przed recitalem, który miałem grać, ów VIP miał swój discopolowy występ z podkładem i zaczął mi gadać teksty typu "wujek weź tu posprzątaj, zabierz to, ustaw to", spoko będąc miły, pomogłem, jednak po występie podszedłem i powiedziałem, że jak jest taki przy kasie celebryta to niech sobie wynajmie "wujka" to mu będzie usługiwał. Gość się nie spodziewał i myślał, że mi dogadał krzycząc w kuluarach "skończysz tak grając takie reczitale pajacu" :)

[...]

Myślę, że oni sobie z tego doskonale zdają sprawę, bo to nie ich pierwsza i nie ostatnia popijawa - są po prostu zwykłymi chamami, którymi słoma z butów wystaje. Myślę, że w innych kręgach np. polityków jest identycznie. Co ciekawe, po całej akcji "formalnej" prasa zawsze kończy pracę :) szkoda, bo jakby poczekała na rozwój "imprezy" byłby ciekawy materiał.

Data: 2011-09-18 19:30:48
Autor: Olo

On 2011-09-16 11:29, RoMan Mandziejewicz wrote:
[...]

co cie tak śmieszy, nie zrozumiałeś w tym ironii? buahahahahaha

Data: 2011-09-18 22:05:46
Autor: Ghost

On 2011-09-16 11:29, RoMan Mandziejewicz wrote:
[...]

Ojej, nie da sie tak wywinac, ciag dalszy twoje wypowiedzi (to o dupkach) jednoznacznie pokazal, ze tam ironii nie ma.

Data: 2011-09-16 13:06:34
Autor: DoQ
Zientarski wyzdrowiał i zjadł pizze! :)

spodziewają. Większość nie pamięta, co wyrabia po alkoholu. Ja
zapamiętałem :( i dlatego już ponad 30 lat nie piję.

Faktycznie. OIDP do Gęsi Poldem podjeżdżałeś ;)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-16 14:41:24
Autor: WW
Zientarski wyzdrowiał i zjadł pizze! :)

Czy na jakiejkolwiek imprezie - czy to w wiejskiej remizie, czy
VIPowskiej [...]

Myślę, że koledzy tu popełniają błąd.
VIP - to człowiek naprawdę ważny i jak on mówi, nawet cichym głosem, to milkną wszyscy. On rzadko bywa "na salonach" warszawki
Celebryta zaś to człowiek "znany z tego, że jest znany" i z definicji nie reprezentuje sobą zbyt wiele. On, w odróżnieniu od VIP - a, żyje tylko na salonach warszawki i w brukowcach.

Data: 2011-09-16 14:56:59
Autor: DoQ
W dniu 16-09-2011 14:41, WW pisze:

Celebryta zaś to człowiek "znany z tego, że jest znany" i z definicji
nie reprezentuje sobą zbyt wiele. On, w odróżnieniu od VIP - a, żyje
tylko na salonach warszawki i w brukowcach.

No coś w ten deseń. M.Z to taka Jola Rutowicz polskiego dziennikarstwa motoryzacyjnego. Chociaż Rutowicz nie celebrowała na plecach rodziców (chyba)...

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-18 01:20:29
Autor: kamil
On 16/09/2011 10:22, Olo wrote:
[...]

Dzięki Bogu mamy tutaj elitę intelektualną i kulturalną polskiego społeczeństwa. PMS to prawdziwa kopalnia inteligencji godnej salonów królowej angielskiej, ogłada, poszanowanie prawa, elokwencja i przenikliwe umysły. Codziennie drukuję kilkadziesiąt stron z tej grupy i wcieram kartki w gołą klatę, żeby wchłonąć jak najwięcej tych wspaniałości przez skórę.

Eh.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-09-16 12:14:43
Autor: Cavallino
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:j4ur8l$mb9$1node2.news.atman.pl...
[...]

W sensie że urzędowanie dorosłego człowieka z mamą zamiast z fajną kobitą i pokazywanie fucka to objaw normalności?
Dziwne, bo mi się wydawało, że raczej czegoś dokładnie odwrotnego.

Data: 2011-09-16 12:30:05
Autor: DoQ
W dniu 16-09-2011 12:14, Cavallino pisze:

> [...]
kobitą i pokazywanie fucka to objaw normalności?
> Dziwne, bo mi się wydawało, że raczej czegoś dokładnie odwrotnego.

Nie no skąd, pokazać się z matką na ulicy czy na zakupach to niebywały wstyd - tylko chory psychicznie pójdzie na coś takiego. Tym bardziej gest "pierdol się" w kierunku brukowego fotografa, świadczy o tym, że absolutnie nie ogarnia rzeczywistości.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-17 07:44:18
Autor: jerzu
On Fri, 16 Sep 2011 08:44:28 +0200, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

szybciutko wróci na ciepła posadkę redaktora do TV.

To on pracował w jakiejś TV?

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-09-17 11:15:31
Autor: Bydlę
On 2011-09-17 05:44:18 +0000, jerzu <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> said:

On Fri, 16 Sep 2011 08:44:28 +0200, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

szybciutko wróci na ciepła
posadkę redaktora do TV.

To on pracował w jakiejś TV?

Oczywiście.
Wymądrzał się tam i pouczał, że jeździć należy ostrożnie, powoli, a najlepiej na wstecznym.
W jednej reklamie mówił to samo z niejakim Włodzimierzem Z., wyrzuconym z TV za kryptoreklamę.
To jest rodzinn, tfu! to rodzina jest...
;>

--
Bydlę

Data: 2011-09-17 11:22:13
Autor: jerzu
Zientarski wyzdrowiał i zjadł pizze! :)
On Sat, 17 Sep 2011 11:15:31 +0200, Bydlę <pan.bydle@gmail.com> wrote:

Oczywiście.

Oczywiście że nie. Miał własną firmę (a właściwie spółkę z niejakim
Pruszyńskim), nie był pracownikiem żadnej TV.
Co do reszty to się zgadzam.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-09-17 15:03:27
Autor: Bydlę
On 2011-09-17 09:22:13 +0000, jerzu <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> said:

[...]

OK, termin posada nie oznacza etatu - ale w potocznym rozumieniu - pracował w tiwi, gdyż występował na ekranie.
:-)

--
Bydlę

Data: 2011-09-17 18:51:15
Autor: Grejon
W dniu 2011-09-17 15:03, Bydlę pisze:

OK, termin posada nie oznacza etatu - ale w potocznym rozumieniu -
pracował w tiwi, gdyż występował na ekranie.
:-)

Aha, Pasieczny i Sokołowski to też w TV pracują bo się pojawiają na ekranie?

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-09-18 00:58:25
Autor: Bydlę
On 2011-09-17 16:51:15 +0000, Grejon <grejon83@gmail.com> said:

[...]

Nie znam gości.

--
Bydlę

Data: 2011-09-18 07:27:48
Autor: Grejon
W dniu 2011-09-18 00:58, Bydlę pisze:

Aha, Pasieczny i Sokołowski to też w TV pracują bo się pojawiają na
ekranie?

Nie znam gości.

http://www.google.com/search?btnG=1&pws=0&q=wojciech+pasieczny

http://www.google.com/search?btnG=1&pws=0&q=mariusz+soko%C5%82owski

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-09-18 08:51:46
Autor: Bydlę
On 2011-09-18 05:27:48 +0000, Grejon <grejon83@gmail.com> said:

[...]

Ani nie odczuwam potrzeby szukania.
Tego drugiego widziałem gdzieś w tiwi.
OIDP nie ma swojego programu, więc nie robi w telewizji.

--
Bydlę

Data: 2011-09-18 09:04:35
Autor: Grejon
W dniu 2011-09-18 08:51, Bydlę pisze:

Ani nie odczuwam potrzeby szukania.
Tego drugiego widziałem gdzieś w tiwi.
OIDP nie ma swojego programu, więc nie robi w telewizji.

Ale to teraz doprecyzowałeś :-P

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-09-18 17:12:51
Autor: Bydlę
On 2011-09-18 09:04:35 +0200, Grejon <grejon83@gmail.com> said:

W dniu 2011-09-18 08:51, Bydlę pisze:

Ani nie odczuwam potrzeby szukania.
Tego drugiego widziałem gdzieś w tiwi.
OIDP nie ma swojego programu, więc nie robi w telewizji.

Ale to teraz doprecyzowałeś :-P

Nikt nie jest doskonały.
;-)

--