Zientarski wyzdrowiał i zjadł pizze! :)

Data: 2011-09-16 09:54:10
Autor: to
Zientarski wyzdrowiał i zjadł pizze! :)
begin DoQ
Njus z Fucktu:
http://www.fakt.pl/Maciej-Z-zdrowieje-po-wypadku-ferrari-i-smierci-
kolegi-,artykuly,114829,1.html

W sumie co w tym dziwnego, że robi zdjęcia i je pizzę? Ma siedzieć w norze i zajadać kozie bobki?

Data: 2011-09-16 11:57:09
Autor: DoQ
W dniu 16-09-2011 11:54, to pisze:

W sumie co w tym dziwnego, że robi zdjęcia i je pizzę? Ma siedzieć w
norze i zajadać kozie bobki?

A czy o pizzy jest mowa?

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-16 12:08:09
Autor: DoQ
W dniu 16-09-2011 12:06, to pisze:
W sumie co w tym dziwnego, że robi zdjęcia i je pizzę? Ma siedzieć w
norze i zajadać kozie bobki?
A czy o pizzy jest mowa?
Tak, w temacie. :D

Liczy się treść, a nie nagłówek :P
Ten paluszek, zdaje się odzwierciedlać jego stosunek do wymiaru sprawiedliwości.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-16 10:11:43
Autor: to
Zientarski wyzdrowiał i zjadł pizze! :)
begin DoQ
Liczy się treść, a nie nagłówek :P Ten paluszek, zdaje się
odzwierciedlać jego stosunek do wymiaru sprawiedliwości.

A to sędziowie za nim łazili z aparatem czy hieny z Faktu? Bo już mi się myli...

Data: 2011-09-16 12:26:39
Autor: DoQ
W dniu 16-09-2011 12:11, to pisze:

[...]

Godzinę na dupie w sądzie nie może usiedzieć, takie z niego biedaczysko, pełne pokory i głębokich przemyśleń. A paluszek to pewnie wkładał do noska, żeby babę wyskrobać...

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-16 12:04:16
Autor: Jarek Andrzejewski
On 16 Sep 2011 09:54:10 GMT, to <to@xyz.abc> wrote:

W sumie co w tym dziwnego, że robi zdjęcia i je pizzę? Ma siedzieć w norze i zajadać kozie bobki?

Mógłby chwilę posiedzieć w sądzie. Potem niech je, co chce.
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-09-16 10:07:49
Autor: to
Zientarski wyzdrowiał i zjadł pizze! :)
begin Jarek Andrzejewski
Mógłby chwilę posiedzieć w sądzie. Potem niech je, co chce.

Każdy ma prawo do obrony. Zientarski już nie? Rozumiem, że na podstawie zdjęcia Faktu eksperci medyczni PMS-u już ocenili jego stan zdrowia?

Data: 2011-09-16 12:34:06
Autor: DoQ
W dniu 16-09-2011 12:07, to pisze:

Mógłby chwilę posiedzieć w sądzie. Potem niech je, co chce.
Każdy ma prawo do obrony. Zientarski już nie? Rozumiem, że na podstawie
zdjęcia Faktu eksperci medyczni PMS-u już ocenili jego stan zdrowia?

Rozumiem, że pięć lat mieszkasz na Ziemi i nie słyszałeś jeszcze o wykorzystywaniu "stanu zdrowia" do uniknięcia kontaktów z wymiarem sprawiedliwości? :)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-16 14:28:31
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2011-09-16 12:34, DoQ pisze:
[...]

Bardzo możliwe, ale to najpierw trzeba udowodnić, bo jeśli nie, to są pomówienia.

Data: 2011-09-16 13:40:20
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 16 Sep 2011 14:28:31 +0200, Jakub Witkowski napisał(a):

[...]

a znasz jednostkę chorobową pozwalającą przebywać wszędzie tylko nie na
sali sądowej? Jeżeli nie, to są już poważne przesłanki potwierdzające tą
tezę.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2011-09-16 14:45:16
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2011-09-16 14:40, Waldek Godel pisze:
[...]

Kpisz chyba? Oczywiście.

Bo wiesz, w tzw. "stawaniu" przed sądem nie chodzi o umiejętność zachowania
pozycji pionowej, tylko jednak o coś zupełnie innego.

Data: 2011-09-16 14:49:23
Autor: DoQ
Zientarski wyzdrowiał i zjadł pizze! :)
Kpisz chyba? Oczywiście.
Bo wiesz, w tzw. "stawaniu" przed sądem nie chodzi o umiejętność zachowania
pozycji pionowej, tylko jednak o coś zupełnie innego.

Ale na rozprawę rozwodową rok(?) temu mógł się stawić przed sądem bez zastrzeżeń??

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-16 15:54:30
Autor: Maciej S.
Zientarski wyzdrowiał i zjadł pizze! :)

Ale na rozprawę rozwodową rok(?) temu mógł się stawić przed sądem bez zastrzeżeń??

Pozdrawiam
Paweł

Dokładnie i tyle w temacie. Dupek powienin dawno siedzieć.

MS

Data: 2011-09-16 14:50:40
Autor: WW
[...]

Pomroczność jasna.

Pozdrawiam
WW - zdeklarowany kapelusznik

Data: 2011-09-16 14:32:46
Autor: Cavallino
Użytkownik "Jakub Witkowski" <jwitkows@domena.z.sygnatury> napisał w wiadomości news:j4vfdf$u0v$2news2.ipartners.pl...
[...]

Zwłaszcza, że programy w tv z jego ojcem jednak prowadzi siostra, a nie sam Maciej Zientarski.
Czego zapewne by nie omieszkał, gdyby był zdrowy, bo co ma zrobić - ma ukrywać swoje wyzdrowienie do końca życia, a żyć z renty?

Data: 2011-09-16 14:48:23
Autor: DoQ
[...]

Biegli lekarze, psychiatra i neurolog uznali, że może stawić się na przesłuchanie - wszyscy się mylili? Zasłanianie się niepamięcią i odmawianie zeznań to zwyczajna pomroczność jasna. Mało kto, kto przeżył taki wypadek pamięta samo zdarzenie, ale nie jest to okoliczność ułaskawiająca oskarżonego.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-16 12:46:03
Autor: Myjk
Zientarski wyzdrowiał i zjadł pizze! :)
16 Sep 2011 10:07:49 GMT, to
KaĹźdy ma prawo do obrony. Zientarski juĹź nie?

No ma. W takim razie czemu się w sądzie nie pojawił? :P
Chyba, że to właśnie taka forma obrony... :P

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-09-16 12:54:53
Autor: flower
Użytkownik "Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> napisał w wiadomości
16 Sep 2011 10:07:49 GMT, to

> KaĹźdy ma prawo do obrony. Zientarski juĹź nie?

No ma. W takim razie czemu się w sądzie nie pojawił? :P
Chyba, że to właśnie taka forma obrony... :P

Poza tym ma tak samo prawo do obrony jak inni mają prawo myśleć o nim źle.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2011-09-16 19:42:12
Autor: Ghost

Użytkownik "flower" <flower19737@wp.pl> napisał w wiadomości news:4e732b00$0$2457$65785112news.neostrada.pl...
> [...]

Chyba, że to właśnie taka forma obrony... :P

Poza tym ma tak samo prawo do obrony jak inni mają prawo myśleć o nim źle.

A jeszcze inni moga czuc obrzydzenie w stosunku do papparaccich i uznac tych ktorzy sie karmia takimi zdjeciami za tepakow.

Data: 2011-09-16 12:56:48
Autor: DoQ
W dniu 16-09-2011 12:46, Myjk pisze:

Każdy ma prawo do obrony. Zientarski już nie?
No ma. W takim razie czemu się w sądzie nie pojawił? :P
Chyba, że to właśnie taka forma obrony... :P

Ciekawe, że rozwieść się dał radę i do sądu jakoś go rodzice przyprowadzili.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-16 12:05:56
Autor: Big Jack
Zientarski wyzdrowiał i zjadł pizze! :)
W wiadomości
*to* napisał(-a):

W sumie co w tym dziwnego, że robi zdjęcia i je pizzę? Ma siedzieć w
norze i zajadać kozie bobki?

Myślę, że składanie zeznań w Sądzie nie jest czynnością bardziej pracochłonną

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-09-16 12:46:56
Autor: Myjk
Zientarski wyzdrowiał i zjadł pizze! :)
Fri, 16 Sep 2011 12:05:56 +0200, Big Jack
Myślę, że składanie zeznań w Sądzie nie jest czynnością bardziej pracochłonną

Fakt, w sądzie nie można jeść pizzy.

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player