Zigaretten Nach Berlin Zigaretten Nach Berlin - czyli jak to z tym berlinem?

Data: 2012-05-01 15:51:45
Autor: JohnyK
Zigaretten Nach Berlin Zigaretten Nach Berlin - czyli jak to z tym berlinem?
Bartek wrote:

ogolnie w celach turystycznych chcemy się wybrać na jeden dzień. jedziemy
alfą, z 2001 roku, 2.4 jtd;) jakie to euro spelnia to niewiem, ale może
ktoś
powie  jak to wszystko ogarnąć?

Jeżeli chcesz wjechac do Berlina do naklejke musisz mieć. Wszystko masz opisane tu: https://www.berlin.de/labo/kfz/dienstleistungen/feinstaubplakette.shop.en.php

Koszt to jakieś 25 zł chyba. Działa ekspresem, bo zamawiałem w środę rano a w piątek już miałem. Notabene rozwalił mnie koszt znaczka priorytetowego międzynarodowego z Berlina Do Wroclawia- 75 centów, czyli taniej niż na PP (no chyba, że z Berlina do Wrocławia to przesyłka lokalna ;)

--
JK

Zigaretten Nach Berlin Zigaretten Nach Berlin - czyli jak to z tym berlinem?