Zim贸wki 14 calowe zamieni臋 na 15 calowe lub sprzedam

Data: 2010-09-16 23:15:15
Autor: G.K.
Zim贸wki 14 calowe zamieni臋 na 15 calowe lub sprzedam
Witam, jak w temacie. Sprzeda艂em auto, zosta艂y mi dwie opony, prawie n贸wki, kupione oko艂o grudnia zesz艂ego roku, je偶dzone ze 3 m-ce. Zu偶ycie niezauwa偶alne. Opony to Frigo2 175/70/14. Potrzebuj臋 podobnych, ale na 15 calowe felgi lub sprzedam.
Mam te偶 4 felgi stalowe do sprzedania/wymiany. Felgi 4x108 (Ford), potrzebuj臋 5x110 (Opel).
Pozdrawiam,
Grzegorz

Zim贸wki 14 calowe zamieni臋 na 15 calowe lub sprzedam