Zimówki run-on-flat 17" - czy się spalać nad wyborem?

Data: 2017-11-11 18:01:06
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Zimówki run-on-flat 17" - czy się spalać nad wyborem?
W dniu .11.2017 o 13:08 Franc <kaniewscy@gmail.com> pisze:

Ponieważ Seat nie daje zapasu (ani kompletu naprawczego) zimówki też  muszę kupić run-flaty.

Nie lepiej kupić jak±¶ dojazdówkę lub zestaw naprawczy (kompresor + płyn)  niż pakować się w dużo droższe opony?  Tak tylko pytam...
Teraz większo¶ć nowych aut nie ma koła zapasowego/dojazdowego.

TG

Data: 2017-11-11 11:14:29
Autor: przemek.jedrzejczak
Zimówki run-on-flat 17" - czy się spalać nad wyborem?
Drive guard to 115 ojro zimowe i 95 letnie więc standard. Znajomemu w Sharanie poszła taka 17 tka z Contiseal i był kłopot na południu Francji żeby dostać od ręki a naprawiać nie chcieli.
Wszystkie s± z górnej półki więc dramatu nie będzie bierz najtańsze. Mam Dunlopy 4D w B7 ale zwykle bo runflaty do mnie nie przemawiaj± ;-)

Zimówki run-on-flat 17" - czy się spalać nad wyborem?