ZimĂłwki - tylko nie bijcie :)

Data: 2010-09-26 23:02:47
Autor: Irokez
ZimĂłwki - tylko nie bijcie :)
Użytkownik "Marcin Jan" <tonieemail@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i7obhf$a5h$1mx1.internetia.pl...
Witam
Mam taki dylemat kupić nówki Dębica Frigo 2 (lub inne w tej cenie Barum?) czy kupić używki (dobremu znajomemu zostały po sprzedaży auta) fulda montero 3, rocznik 2009, 6,5 mm. Cena podobna. Rozmiar 185/65/15 używane to będzie vmax 100 km/h i raczej miasto.

Używane zimówki miałem 2 razy. Raz bo chciałem zaoszczędzić. Drugi raz bo kupiłem już ze starymi.
Na jednych wszystko jechało ja nie. Na drugich jakoś przetrwałem reszte zimy, choć momentami było "ciekawie"
Obecnie jeździłem na SAVA Eskimo i świetnie dawały rady u mnie w podgórskich rejonach gdzie pług wyjeżdza, jak jest pół metra śniegu na ulicy.

Teraz znowu będą kupowane Savy, bo nie widze nic lepszego w tej cenie na takie warunki.
Na Dębicy Passio się przejechałem (raczej przeslizgałem) więc sobie wszelkie produkty Dębicy odpuszczam do końca moich dni ze względu na traumatyczne przeżycia ;) także nie wypowiem się.

Pozdro

--
Irokez

Data: 2010-09-26 23:14:26
Autor: J.F.
Zimówki - tylko nie bijcie :)
On Sun, 26 Sep 2010 23:02:47 +0200,  Irokez wrote:
Używane zimówki miałem 2 razy. Raz bo chciałem zaoszczędzić. Drugi raz bo kupiłem już ze starymi.
Na jednych wszystko jechało ja nie. Na drugich jako¶ przetrwałem reszte zimy, choć momentami było "ciekawie"
Obecnie jeĽdziłem na SAVA Eskimo i ¶wietnie dawały rady u mnie w podgórskich

Ale co - sprzedajesz po sezonie czy do piwnicy i za pol roku zakladasz
... uzywane ? :-)

J.

Data: 2010-09-27 10:49:17
Autor: P_ablo
Zimówki - tylko nie bijcie :)
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:erdv96tmlaps96h6e4c3k3g1a4o2b080tl4ax.com...

Ale co - sprzedajesz po sezonie czy do piwnicy i za pol roku zakladasz
.. uzywane ? :-)

Zanosi do kosciola i ¶więci, poswiecone uzywki zachowuja sie jak nowe... oczywiscie przed zalozeniem nalezy pomalowac bialym pisakiem napisy na oponie - wtedy wydaja sie jeszcze nowsze ;)

--
Picasso

Data: 2010-09-27 17:52:45
Autor: Irokez
Zimówki - tylko nie bijcie :)
[...]

Nie.
Jeżdzone na AR156 i na Mondeo. A teraz Mondek na Lagune zamieniony i juz 15-stki nie pasuj±. Trzeba kupić 16'ki.

--
Irokez

Data: 2010-09-26 23:30:29
Autor: P_ablo
Zimówki - tylko nie bijcie :)
Użytkownik "Irokez" <nie.mam@email.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i7ocdn$fdh$1news.onet.pl...

Używane zimówki miałem 2 razy. Raz bo chciałem zaoszczędzić. Drugi raz bo kupiłem już ze starymi.
Na jednych wszystko jechało ja nie. Na drugich jako¶ przetrwałem reszte zimy, choć momentami było "ciekawie"

Ciekawe, ciekawe - takie wypociny czyta sie najlepiej :)

--
Picasso

Data: 2010-09-27 18:03:50
Autor: Irokez
Zimówki - tylko nie bijcie :)
Użytkownik "P_ablo" <op@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c9fbb78$0$22803$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ale co?
Uzywka kilkuletnia ze stwardniał± gum± lepsza?
Pierwszych nie pamietam co to były. Drugie zimowe używki to były Semperit 205/60R15. Się zdziwiłem jak bus wszedł w zakręt normalnie a ja za nim dup± rzucałem. A tylko mokro było. Sava Eskimo S3, trasa ta sama, mokro i bez zarzutów. Teraz 3-ci sezon je założę o ile auta nie zmienię.

--
Irokez
AR 156 2.4JTD

Data: 2010-09-27 18:05:33
Autor: Dysiek
Zimówki - tylko nie bijcie :)
Sava Eskimo S3, trasa ta sama, mokro i bez zarzutów. Teraz 3-ci sezon je założę o ile auta nie zmienię.

Sava to njagorsze g*** na jakim jezdzilem, a wybredny nie jestem. Opony do kosza po poltora sezonu - widac juz bylo znak.

Dysiek

Data: 2010-09-27 18:22:01
Autor: Irokez
Zimówki - tylko nie bijcie :)
Użytkownik "Dysiek" <brak@brak.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i7qfcd$rtf$1inews.gazeta.pl...
[...]

S± miękkie.
Jak na czyste szybkie szosy to się to nie za bardzo nadaje - co widać po kostkach bieżnika.
W moich rejonach czarny asfalt jak pada ¶nieg występuje sporadycznie. Z reguły ¶wieżo kopny ¶nieg, potem breja zmarznieta. I tutaj Sava dała sobie extra rady, niejednokrotnie jad±c pod spor± górkę (których pełno u mnie) slalomikiem omijaj±c kupa innych wozów, które nie dały rady, czy też jak pług pchaj±c zdeżakiem ¶nieg i toruj±c dojazd na posesję.
Jakbym mieszkał w bardziej cywilizowanych rejonach to pewnie kupował bym co¶, co ma bieżnik "szosowy".

--
Irokez

Data: 2010-09-27 21:09:02
Autor: P_ablo
Zimówki - tylko nie bijcie :)
Użytkownik "Irokez" <nie.mam@email.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i7qf98$n62$1news.onet.pl...

[...]

A gdzie tu miejsce na stwierdzenie, ze to stricte UZYWANE opony sa temu winne?

--
Picasso

Data: 2010-09-27 21:35:15
Autor: Irokez
Zimówki - tylko nie bijcie :)
Użytkownik "P_ablo" <op@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4ca0ebd0$0$22801$65785112news.neostrada.pl...

[...]

W sumie masz racje.
JeĽdziłem 4 sezony tym samym autem na Dębicy Passio.
To nie opony robiły się coraz bardziej twarde a za tym ¶lizgie, tylko asfalt się zuzywał z roku na rok

--
Irokez

ZimĂłwki - tylko nie bijcie :)