ZimĂłwki - tylko nie bijcie :)

Data: 2010-09-27 00:01:09
Autor: Adam Szewczak
ZimĂłwki - tylko nie bijcie :)

Użytkownik "Marcin Jan" <tonieemail@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i7obhf$a5h$1mx1.internetia.pl...
Witam
Mam taki dylemat kupić nówki Dębica Frigo 2 (lub inne w tej cenie Barum?) czy kupić używki (dobremu znajomemu zostały po sprzedaży auta) fulda montero 3, rocznik 2009, 6,5 mm. Cena podobna. Rozmiar 185/65/15 używane to będzie vmax 100 km/h i raczej miasto.
pozdro
MB

    Tak na szybko, osobiscie ja Baruma to juz dziekuje, nie chce.
A jak szukasz w tej kategorii cenowej, to szybko w wyszukiwarke i proponuje alternatywe w postaci, Marangoni, Sava i widze ze jakis Viking jest to akurat osobiste to to bym polecal.

PZDr
Adam

Data: 2010-09-27 23:15:34
Autor: karbar
Zimówki - tylko nie bijcie :)
Adam Szewczak pisze:

i widze ze jakis Viking
jest to akurat osobiste to to bym polecal.

Jeździłem ostatniej zimy dwoma Escortami na zmianę. Oba z 13 calowymi felgami i oponami o tym samym rozmiarze. 3 letnie Dębice Frigo zauważalnie gorzej wygrzebywały się z zasp na parkingu niż 2 letnie Vikingi, mimo  że te drugie miały mniej bieżnika. Do tego Frigo zauważalnie gorzej prowadziły się na suchym asfalcie.

W warunkach górskich jeździłem tylko na Vikingach, bardzo przyjemnie się trzymały na wyrównanej pługiem, ale zupełnie białej drodze do 80km/h - później już trochę auto pływało. Były też podjazdy, na których zderzak robił za pług. Przez kilka dni tylko raz musiałem się cofnąć i ruszać jeszcze raz. Zero pchania.

Mogę porównywać tylko Frigo i Vikingi, ale z tych dwóch lepsze Vikingi(niestety nie pamietam nazwy modelu).

pozdrawiam
karbar

ZimĂłwki - tylko nie bijcie :)