Zim贸wki - tylko nie bijcie :)

Data: 2010-09-27 09:02:02
Autor: Maciek
Zim贸wki - tylko nie bijcie :)
Mam taki dylemat kupi膰 n贸wki D臋bica Frigo 2 (lub inne w tej cenie Barum?)

Uzywek na Twoim miejscu nie kupilbym. Mialem juz troche "tanich gum" w tym uzywki i z obserwacji widze ze po ok. 4 latach guma w takich oponach traci juz swoje wlasciwosci. Wyzszej klasy zimowych nie mialem wiec nie wiem jak jest.
Barumow nie znam. Jezdzilem na Frigo 1 teraz na Frigo 2 - styl jazdy normalny/dynamiczny. Bralbym je w ciemno, do normalnej jazdy sa jak najbardziej ok. Przyczepnosc na sniegu bardzo dobra.
Wedlug mnie Frigo 2 wzgledem poprzednika lepiej wypada na asfalcie i na mokrym (moze przez to ze sa prawie nowe, zobaczymy za 2 lata co bedzie;).
Jak nie bylem zadowolony z letnich wynalazkow Debicy tak z zimowych jestem i moge polecic.

Pozdrawiam
Maciek

Zim贸wki - tylko nie bijcie :)